Series & Netflix #2

Elite seizoen 2 tm afl 2

ik ben op de 1 of andere manier helemaal into die lucrecia en haar HALFbroer :rofl: en vind samu en carla ook geen verkeerde combi. Knap wel enorm op guzman af nu met al zn drugs gedoe, maar goed is eigenlijk alleen maar zielig voor m. En normaal gesproken ben ik geen fan van nieuwe karakters, maar vind tot nu toe valerio en rebeca heel leuk en er ook goed tussen passen!

5 likes

Ik vond 13 reasons why echt heel goed! En Justin zou ik echt wel doen. Kwam er trouwens achter dat de acteur (Brandon Flynn) een relatie heeft gehad met Sam Smith.

ben nu even inspiratieloos want heb de meeste series wel gezien. Om of de een of andere reden kijk ik niet graag naar spaanse series.

The Dark Crystal is echt zoooo goed! Heel vet gemaakt, alleen die trailer is al geweldig

1 like

Net The A List uitgekeken. Echt zo slecht. Ben alsnog benieuwd hoe het nu verder gaat na dit einde :rofl:

Oehh als ik dit topic zo lees moet ik the Handmaids Tale ook weer een kans gaan geven. Ben toen niet verder gekomen dan de eerste 2 of 3 afleveringen. Maar ik ben dol op Peggy in Mad Men, en houd ook wel van dat dystopische, dus opzich.

Series die ik nu kijk:
Narcos. Heerlijke serie, net klaar met het tweede seizoen, weet nog niet helemaal of ik direct door wil met het derde seizoen.

the Americans, over twee KGB-spionnen in de VS in de jaren 80. Ook echt een topserie! Had me vanaf de eerste scene (met daaronder Tusk van Fleetwood Mac) al hooked. Moet zeggen dat mijn aandacht wel wat verslapt nu ik in de latere seizoenen zit.

Mad Men. Ik weet niet precies wat me nou trekt in die serie (ik denk de sfeer?), want echt leuk vind ik geen van de personages (ok, behalve Peggy in de laatste seizoenen), maar heb redelijk recent alle 7 seizoenen er weer doorheen gebinged.

Chernobyl. Steengoed, maar wel zo frustrerend om naar te kijken!

Nieuwe seizoen van Black Mirror vond ik trouwens ook tegenvallen. Heb het idee dat de ideeën een beetje op zijn? Wat ik trouwens wel grappig vond is dat de popnummers in de Miley Cyrus aflevering covers van nummers van Nine Inch Nails zijn:

5 likes

Nieuw seizoen Jake Whithall travels with my father :partying_face::partying_face:

4 likes

Oh yes! Ik weet wat ik de rest van de dag ga doen :grin:

1 like

S A M E

Ga ff snacks halen

Ik vind Vis a Vis leuk! Begint wel een beetje ongeloofwaardig te worden, maar kijkt lekker weg.
Alleen weer jammer dat weer de moslims de ‘slechte’ zijn.

1 like

Komen deze afleveringen er per week op, of zijn het er maar twee?
Ik heb het allemaal in een week gekeken, dus geen idee hoe het normaal gaat.
Edit: oh wacht het valt me nu pas op dat ze twee keer zo lang zijn dus vandaar wellicht

Ik heb net 2 afleveringen van Dating Around gedownloadet om te kijken tijdens het epileren/douchen/opmaken vandaag, maar ik vind het zo kut! Blijft het zo ongemakkelijk, en blijven de mensen zo oppervlakkig, nep en saai overkomen, of wordt het beter?

Ah damn, zie dit ook nu pas, en heb al een aflevering gekeken. Nu twijfel of ik de tweede tot vanavond bewaar of toch zo meteen doorkijk…

Ik heb hetzelfde, vond die eerste ook al zo opvallend lang duren maar er ging nog geen belletje rinkelen. Nu ben ik gestopt met de tweede zodat ik m later kan kijken. Eerst maar even studeren.
Maaaar als ik meteen kijk dan heb ik het weer gehad :thinking:

Ben er net aan begonnen. Dit ziet er zo mooi uit! Ik hou echt van dit genre :heart:

Ik heb The A List gekeken en ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Op zich vermakelijk, maar vrij slecht verder. Elke keer als ik denk dat er nu echt iets gaat gebeuren, komen ze met een vrij kinderlijke verhaallijn. Goed het is dan ook een tienerserie. Alsnog zal ik het tweede seizoen ook wel gaan kijken haha

Love love love the Americans, waar kijk jij het? Ik zat aan het laatste seizoen toen plots de hele serie van Netflix verdween.

Ik ben trouwens benieuwd naar ‘spy’ op Netflix, had eerst niet door dat het dezelfde acteur als Borat is haha

Elite s2

niet normaaaaal, ik vind alle nieuwe combinaties van setjes helemaal leuk!! Carla en Samu had ik nooit bij elkaar gedacht, maar zo kneuzig als ik Samu in seizoen 1 vond, zo heet vind ik m dit seizoen :heart_eyes:

ik heb elite s2 al afgekeken, lekker gebinged :joy: in onderstaande spoiler mijn bevindingen/opvallende dingen

elite s2

pfoe wat een seizoen! ik dacht van tevoren dat ik het niet zo leuk zou vinden met al die nieuwe personages maar ik vond ze allemaal echt goed en een leuke chemie hebben met de rest van de acteurs.

• ik ging best lekker op lu met haar HALFbroer :joy: misschien omdat je weet dat het zo ontzettend fout is maar vond het wel leuk om te zien.
  • samu en carla?! hahaha. in het begin dacht ik echt dat het samu te doen was om info te achterhalen maar volgens mij vinden ze elkaar wel echt leuk nu? misschien nu niet meer omdat carla wist dat samu zo deed om info te verkrijgen maar goed.
  • ik vind het apart dat er toen omar en ander seks gingen hebben het condoom zo opvallend in beeld kwam. heb er nog even op gelet maar bij de andere stellen zie je dit nooit? alsof het alleen belangrijk is om het met een condoom te doen als je homo bent ofzo? beetje vreemd wel maar toch goed dat de productie er in ieder geval aandacht aan besteed.
  • ik zag echt niet aankomen dat samu in het huis van de opa en oma van guzman verstopt zat haha. voelde me echt een beetje stom. en wat ik nog niet helemaal begrijp is waarom de rechercheur niks gezegd heeft over dat de samu daar gezien heeft. kwam volgens mij ook niet echt duidelijk aan bod. misschien omdat ze toen doorhad dat hij gelijk had en hem daarmee een eer wilde bewijzen (of hoe zeg je dat?) zo van oké je had gelijk en daarom heb je ik niet verlinkt ofzo.
  • ik dacht aan het einde echt van YES polo is erbij! maar toen dacht ik gelijk ja maar dan zou de serie afgelopen zijn dus dat kan niet zo zijn. en nu heeft cayetana die trofee opgegraven zodat ze geen bewijs hebben dat hij het echt gedaan heeft. dus er komt sowieso een seizoen 3. ik vond cayetana wel het minst leuke personage van dit seizoen denk ik.
  • ik ben ook wel content met de ontwikkeling tussen guzman en nadia. ik vind lu maar een manipulatief type en niet leuk voor guzman. denk dat het wel lastig wordt tussen nadia en guzman maar dat het uiteindelijk wel goed komt. oh en nadia met make-up en los haar :heart_eyes: girlcrush.
  • oja en nog iets kleins. in de scène dat lu aan de rand van het zwembad van haar cosmopolitan staat te sippen, zie je dat er een foutje gemaakt is in de montage :joy: het ene moment zie je dat ze haar glas leegdrinkt, dan gaat de camera de andere kant op en hoor je haar alleen nog praten. volgende moment draait de camera weer naar lu en neemt ze weer een slok uit een vol glas :joy: ik zie dit soort dingen echt altijd haha, heb ik van m’n vader geleerd. als het op eten en drinken aankomt in series en films zie je echt heel vaak van dit soort kleine foutjes.
  • verder vond ik het over het algemeen een leuk seizoen! leuke ontwikkelingen van de personages en ook weer spannend tot het einde. jammer dat we nu weer een jaar moeten wachten :pensive: of ja daar ga ik vanuit want ik weet helemaal niet of seizoen 3 al wel is aangekondigd haha
10 likes

Ik vond dit ook echt een goed seizoen! Eigenlijk nog beter als het 1e seizoen want nu vond ik het spannender. Heel benieuwd naar het 3e seizoen in ieder geval!

1 like

Hebben jullie iets met de serie Outlander? Of Grimm?

1 like