Oehh als ik dit topic zo lees moet ik the Handmaids Tale ook weer een kans gaan geven. Ben toen niet verder gekomen dan de eerste 2 of 3 afleveringen. Maar ik ben dol op Peggy in Mad Men, en houd ook wel van dat dystopische, dus opzich.
Series die ik nu kijk:
Narcos. Heerlijke serie, net klaar met het tweede seizoen, weet nog niet helemaal of ik direct door wil met het derde seizoen.
the Americans, over twee KGB-spionnen in de VS in de jaren 80. Ook echt een topserie! Had me vanaf de eerste scene (met daaronder Tusk van Fleetwood Mac) al hooked. Moet zeggen dat mijn aandacht wel wat verslapt nu ik in de latere seizoenen zit.
Mad Men. Ik weet niet precies wat me nou trekt in die serie (ik denk de sfeer?), want echt leuk vind ik geen van de personages (ok, behalve Peggy in de laatste seizoenen), maar heb redelijk recent alle 7 seizoenen er weer doorheen gebinged.
Chernobyl. Steengoed, maar wel zo frustrerend om naar te kijken!
Nieuwe seizoen van Black Mirror vond ik trouwens ook tegenvallen. Heb het idee dat de ideeën een beetje op zijn? Wat ik trouwens wel grappig vond is dat de popnummers in de Miley Cyrus aflevering covers van nummers van Nine Inch Nails zijn: