Ja allebei vind ik super leuk!
Door Carla van Elite wil ik mān haar ook in een pony
The Spy is echt heel goed! En maar 6 afleveringen dus je bent er zo doorheen. Aanrader!
Kan ik me zo goed voorstellen, het staat haar echt waanzinnig!
Ja Outlander! Al vind ik seizoen 1 wel echt het beste en de seizoenen daarna iets minder. Wij zijn zelfs in het jaar dat we het eerste seizoen keken naar Schotland op vakantie gegaan, omdat ik zo onder de indruk was!
Jane the virgin, la casa de papel, homeland
Leuk! Ik ben echt toe aan wat nieuws. Heb te veel gezien en weet het niet meer. Ik heb deze topic al doorgescrold en ben nu begonnen aan dear white people. Niet helemaal mijn ding, maar weet niets anders meer.
Mijn favo ever zijn: BB, tWD, Orphan Black, the Americans, the elementary, the good place. Homeland! Wat Spaanse series zoals Grand Hotel.
Ik heb net 45 revoluciones en Ʃlite uitgekeken, beide vind ik aanraders. Sowieso de outfits in 45 revoluciones
Heeft iemand victima numero ocho al gezien?
Breaking Bad, Narcos en Peaky Blinders omdat de eerste twee tot het einde heel goed waren en PB blijft ook goed en we zitten al aan het 5e seizoen.
Nu kan ik daar Game of Thrones, The Walking DEAD, Gossip Girl, Big Little Lies en True Blood aan toevoegen maar die hebben me op een moment in het script allemaal teleurgesteld.
Spaanse series zoals Velvet, Gran Hotel, Las chicas del cable heb ik ook graag gekeken.
Oh ja, Grimm vind ik echt te gek! Vooral Monroe!
Breaking Bad
True blood
Misfits (seizoen 1-3)
The office (us)
The 100
Prison break
Vikings
Travelers
In willekeurige volgorde:
Walking dead
Daredevil
The Punisher
Jessica Jones
American horror story
Vikings ( Amazon)
Prison break
Handmaidās tale (videoland)
Elite s2
Is dat met dat condoom niet omdat ze voor de eerste keer anale seks hebben? Niet dat je alleen dan een condoom zou moeten gebruiken, natuurlijk! Anders zou het inderdaad wat double standard zijn, goed dat ze hier aandacht voor hebben maar dat moet dan inderdaad wel gewoon bij iedereen gebeuren.
Ben begonnen met elite s2.
Wel irritant dat ik steeds bij series de ondertiteling en audio moet wijzigen. Nu stond het op Engels, vond het al zo raar want kon me herinneren dat het vorig jaar toch echt Spaans was, haha
Heeft iemand āonce apon a timeā afgekeken?
De eerste 2 seizoenen vond ik fantastisch maar daarna werd het meh vond ik. Bij seizoen 5 ben ik gekapt maar wil het toch afkijken. Is dat een beetje de moeite waard of blijft het zo vaag?
Kijken mensen het nieuwe seizoen van Peaky Blinders? Ik heb de eerste aflevering gezien maar merkte dat het me niet echt kon boeien nog, terwijl ik wel best hooked was hiervoor. Wordt het beter of was ik misschien gewoon niet zo in de mood die avond?
Het wordt beter, ik heb gisteren aflevering 3 gezien.
Ik ben skins vergeten toe te voegen aan mijn lijst.
Ooooh skins, goeie herinneringen!
elite s2
ja dat bedoelde ik ook! alsof het alleen belangrijk is bij anale seks. want bij samu en carla en bij guzman en nadia zie je niet dat ze een condoom gebruiken terwijl het zeker net zo belangrijk is