Iemand al de serie Dark gekeken? Ben net klaar met seizoen 2 en vind het nu al te lang duren voor 3 uitkomt
Toffe serie! Was daarna aan Stranger Things begonnen (ze zijn vergelijkbaar), maar vond ST echt geen reet aan.
ik ben net begonnen aan las chicas del cable en vind het echt heel leuk morgen weer verder haha
Zitten zowel objectief goede als guilty pleasures tussen:
Black mirror
Sherlock
Westworld
Breaking bad
Big little lies
Dexter
The affair
La casa de papel
Twinpeaks
How to get away with murder
Suits
Doctor Who
The Handmaids Tale
Gossip Girl
Ok veel te veel maar kan niet kiezen! Mijn favoriete series zijn zo afhankelijk van mijn gemoedstoestand.
Dat een van mijn favo serie! Vergeten om in mijn lijstje te zetten. Ik vond dat het steeds beter werd hoor. Mooie einde ook.
Ik ga dit weekend lekker Disney+ uitproberen met mijn baby (okƩ stiekem vind ik de Disney films zelf leuk haha)
Ja klopt. Soms moeten ze gewoon eerder stoppen. Dat is vaak met series die te lang doorgaan.
Huh wanneer komt het online? Dacht pas oktober of november?
Je kunt nu gratis testen! Tot 12 november (wel even abonnement stop zetten anders betaal je daarna wel)
We gaan sowieso betalen dus heb me aangemeld!
Ik ben halverwege seizoen 6, maar moet zeggen dat ik al een paar maanden niet mee heb gekeken. Misschien toch even doorzetten en uitkijken. Het was ook 1 van mn favo series.
Oh haha ik vind ze dan weer helemaal niet vergelijkbaar, maar wel beiden leuk. Dark overigens wel echt toffer!
Ooooh, Disney+. Ik word hier zo blij van.
Aaah het had op geen betere dag kunnen komen. Ben een beetje ziek en vrij.
Zo blij dat Agent Carter, Inhumans en Runaways erop staan. Dat zijn de enige series van Marvel die ik nog niet gezien heb.
Omg yes!!!
Ik wil een Disney + account aanmaken, moesten jullie ook een 1 euro betalen? Via Paypal of Ideal?
Edit: keek net niet goed volgens mij, is nu 0,01 cent.
0,01 cent betalen
De nieuwe Lizzie Mcguire staat er zeker nog niet op?
Ahh jammer, maar had al zoān vermoeden. Zal zeker nog niet gefilmd zijnā¦
Dit is alleen nog maar de testfase he. Er komt niets nieuws op want het is nog niet officieel gelanceerd tot in november. Pas daarna komen er langzaam nieuwe dingen. Waarschijnlijk krijgen we komende maanden ook wel vaker foutmeldingen etc terwijl zij proberen alles recht te trekken voor de echte lancering.