Series & Netflix #2

Ik ben er stom genoeg nooit aan toe gekomen om dit te kijken, maar waar kan je dit zien? Netflix, videoland en hbo hebben het niet? Of moet ik op de ouderwetse manier gaan kijken voordat het tijdperk van de streaming bestond?

Ik ben aan Victima begonnen maar na afl 2 afgehaakt, het verhaal is wel boeiend maar het acteerwerk is echt zo enorm slecht en er zitten super ongeloofwaardige stukjes in het verhaal

1 like

Ik dacht dus ook dat ik het wel eens gezien had op netflix, maar dan ben ik te laat!

Eindelijk de mogelijkheid gehad om The Handmaid’s Tale af te kijken.

:sob::sob::sob::sob:

Al een tijdje geleden dat ik zó erg heb moeten janken bij een aflevering.

1 like

Er staat een nieuw seizoen van Terrace House op Netflix! Ik vond Opening New Doors echt zo saai dat ik ben afgehaakt, maar Tokyo 19-20 is echt leuk, haha. Zoveel drama al in de eerste zes afleveringen. Kijkt iemand anders ook?

2 likes

Ik kijk dark maar ik snap er echt niks van. Zoveel namen, zoveel verwarring

Same, mijn vriend is altijd wel goed in namen dus ik vraag ongeveer 20 keer per aflevering ‘huh maar wie is dit dan??’ aan hem. Ik had ook een soort overzicht opgezocht met wie wie is maar daar zaten spoilers in dus die heb ik niet afgelezen

1 like

Ik kijk hier soms naar! https://i.redd.it/i063yx8ymy501.jpg

1 like

Oh hier had ik ook zoveel last van. Ik heb beide seizoenen gekeken, maar of ik het allemaal echt gevolgd heb :woman_shrugging:

1 like

@traveljunkie oh ja handig!! Thanks

@Dazed ja ik ook! En mijn vriend snapt het op zich wil maar ik doe soms maar alsof ik het nog volg. Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben haha

1 like

Iemand The I-land al gezien? Zag net de trailer voorbij komen op Netflix, is een miniserie. Deed me klein beetje denken aan de hunger games. Het lijkt me op zich wel leuk, maar zal je net zien dat het heel slecht is haha

Ik heb Mindhunter seizoen 2 af. Pakte me toch wel iets minder dan seizoen 1. Maar merk overall wel dat de hype van series kijken wat minder is. Misschien laat ik me wat teveel afleiden door telefoon etc.:rofl:

Het doet me ook heel erg denken aan Lost! Ben wel benieuwd of iemand het al heeft gezien inderdaad.

1 like

Krijgt heeeele slechte reviews

Whaha oh :sweat_smile:

Ik ben The Crown opnieuw aan het kijken want in november komt seizoen 3 uit. Ik ben nu bij aflevering 6 en het heeft me nog geen moment verveeld, ook al is het de 2e keer dat ik hem kijk. Echt een goede serie!

5 likes

Ik ben ook erg benieuwd! Ze hebben echt goede acteurs ook gestrikt voor het nieuwe seizoen

1 like

13RW had het gewoon bij een seizoen moeten laten.

3 likes

Iemand de nieuwe serie “Unbelievable” op Netflix al gezien (nog maar net online)? Ik heb de 8 afleveringen zojuist achter elkaar gezien en echt een aanrader, zeker voor mensen die ook van true crime houden (is gebaseerd op waargebeurd verhaal). Gaat over een jong meisje dat verkracht wordt en het onderzoek ervan (en andere zaken). Verschillende traantjes moeten laten, een serie die mij echt raakte omdat het inderdaad zo realistisch is.

4 likes

Ik ben hier benieuwd naar want Claire Foy en Matt Smith speelden hun rollen imo zo goed