Series & Netflix #2

Ben gisteravond begonnen aan Marianne. Durfde alleen niet verder te kijken, dus heb net de eerste aflevering uitgekeken :joy:. Ik word niet heel snel bang van horror, maar dit is wel creepy :scream: . Vind het na 1 aflevering al een erg goede serie, scoort ook goed op IMDB zag ik.

Ik heb ook de eerste aflevering gezien gisteren. Het verhaal en de plot leek me wel goed maar ik vind het wel wat bij het haar gegrepen, maar misschien wordt het beter in de volgende afleveringen

1 like

Ja, ik ook! Geen flauw idee wat die kerel eigenlijk wil. Het valt me wel op dat de oudere jongens altijd voor de jongste meisjes gaan? Ik vind dat zo apart.

Over Haruka en Risako:

Wat Risako deed was echt niet okƩ. Ze zetten Haruka een beetje neer als een bitch die iedereen van de ander wil afpakken, maar je zag duidelijk dat ze heel erg gekwetst was. Ook in de episode waarin Kenny en Yusuke samen spelen en dat Haruka moeite moet doen om niet te huilen.

Heb gister i land uitgezien, zou het niet aanraden. Vond er niet veel aan. Zijn veel leuke serie op Netflix.

1 like

Wil je in een spoiler vertellen wat er gebeurd ? Zit te twijfelen of ik het wel of niet kan kijken.

Thanks voor je update! Dan ga ik er niet aan beginnen haha

1 like

Ik heb net de eerste aflevering van Marianne gekeken.
Dacht zal wel weer zo n slappe horror zijn want ik schrik bijna nooit of vind iets echt eng maar ben 3x geschrokken. Dit soort horros zijn creepy. Weet niet of t zo blijft maar ik ga zo verder kijken. Ik kijk t in iedergeval niet s avonds…

Summary

Het gaat over een schrijfster van een horrorverhaal. In haar boeken schrijft ze over de nachtmerries die ze heeft over een heks. Die heks blijkt dan echt te bestaan. Er hangt vooral een enge sfeer, beetje zoals Annabelle en de Conjuring met scenes in het donker. Er is een hele creepy vrouw, die af en toe een hele enge blik op haar gezicht heeft en o.a. haar eigen tanden uit haar mond snijdt.

2 likes

Thanks, hmm denk dat ik de eerste aflevering sowieso, overdag ga kijken.

1 like

Ben nu aflevering 3 aan het kijken. Vind het erg pakkend tot nu toe.

Jaloers dat je alles nog te kijken hebt!! Ik baal altijd weer zo van mezelf als ik alles zo snel gekeken heb :woozy_face:

1 like

Ik lees hier zoveel goede verhalen over, ga hier vanavond ook mee beginnen! Zin in

1 like

Ik ben net begonnen aan suits, beetje laat maar wel heel leuk!!!

3 likes

Ga ik morgen ook aan beginnen, na alle berichten hier! Ben net klaar met The Handmaid’s Tale (heb ik 2 weken tijd alle afleveringen gekeken hehe…), had ik ook van hier, zooo goed!!!

3 likes

Ik heb Dark vandaag afgekeken! Vind het wel echt een goede serie, ook al is het vrij ingewikkeld allemaal. Van tevoren was ik bang dat dit seizoen heel erg sci-fi zou worden maar dat viel gelukkig alles mee. En ik dƩnk dat ik het allemaal snap (voor zover mogelijk), ben best trots op mezelf :grin:

En nu eindelijk beginnen aan het laatste seizoen OITNB!

4 likes

Ik ben vandaag begonnen aan chesapeake shores en het kijkt echt heerlijk weg

1 like

45 revoluciones is ook een leuke Spaanse serie! Zitten enkele spannende fragmenten in, maar kijkt vooral lekker weg

1 like

Gisteren twee episodes van Marianne gezien, echt verrast door het creepy gehalte! Mijn vriend is een paar dagen weg dus ik kan pas later verder kijken, maar jezus zeg, ik ga met de lichten aan slapen

Marianne is inderdaad zo creepy :sob: ik durf niet meer kijken na 21u. Ik vind die moeder van Caro wel echt heel goed gecast! Zonder haar zou de reeks echt helemaal anders zijn denk ik.

Eens!