Series & Netflix #2

Leuk! Ik ben ook weer begonnen, was tot en met seizoen 2 gekomen paar jaar geleden en afgehaakt met wachten op nieuw seizoen :laughing:. Maar ik vind het meteen weer leuk :partying_face:

1 like

Ik ga nu aan Unbelievable beginnen, een miniserie op netflix. Ben bang dat dit me ook een heel naar gevoel gaat geven, wat ik er nu van begrijp gaat het over een verkrachting en een meisje dat niet geloofd wordt.

2 likes

Ja, hier ben ik ook heel benieuwd naar!

Ik ben nu ook net begonnen aan de eerste afleveringen maar ik vind de beelden erbij best wel heftig soms

Pfoeh het boeit me wel hoor! Maar iid, behoorlijke triggers in die beelden soms. Ga nu afl3 kijken.

1 like

Ik zit daar ook nu. Ben heel benieuwd hoe het zal aflopen

1 like

@Banananana hoe vonden jullie het? Ik heb het vandaag gebingewatched en ik vond het echt goed. Ik wilde maar door blijven kijken en dat heb ik vrijwel nooit… wel heftige beelden idd.

Ik heb even utopia pauze. Ga vanavond afl 3 nog wel afkijken. Vind het tot nu toe goed.

1 like

ik heb hetzelfde, ben het ook aan het bingewatchen nu, heb dit al lang niet meer gedaan bij een serie. Ben vrij benieuwd naar de afloop ook

1 like

Ik deel je mening volledig, vond het al wat raar dat iedereen het hier wel goed vond. Die ogen van die moeder ook de hele tijd? En alles in je spoiler was inderdaad ook echt erover. De plot klonk goed maar de uitvoering laat te wensen over

1 like

Ik vind unbelievable heel goed maar ook net een beetje te traag ofzo? En ook vrij heftig waardoor ik het niet graag binge. Ben nu bij aflevering 4.

Elite vond ik weer heerlijk vermakelijk. Al hoop ik wel dat Nano volgend seizoen weg blijft.

1 like

Oeps nog maar 1 afl van unbelievable te gaan. Vind het erg goed! Had op voorhand verwacht dat het vooral om het meisje in afl1 zou gaan, maar vind juist de verhaallijn van de twee rechercheurs erg interessant. Heb het wel gebinged overigens haha

1 like

Als je uitlegje nodig hebt wil ik je wel vertellen wat je niet helemaal volgt :wink:

een van mijn favoriete series dit! Top acteerwerk van iedereen, goede verhaallijnen en voor de verandering eens een vrouwelijke huur-/seriemoordenaar

1 like

Ook goed dat Sandra Oh hier ook heel trots op is, met de prijzen die deze serie won ook. Het was een goeie stap om weg te gaan bij Grey’s, ookal mis ik haar daar wel

1 like

markiezin heeft inderdaad nu een relatie met de gozer waarmee ze vorig jaar een fling had, en haar ex heeft ze definitief de deur uitgedaan, maar heeft ze nog wel contact mee ivm het feit dat hij natuurlijk marina vermoord heeft (voor de markiezin). Haar nieuwe boy weet natuurlijk ook dat haar ex de moordenaar is, dus markiezin lijkt alles gewoon dichtbij zich te willen houden zodat het geheim niet uitkomt.

Ik mis haar daar ook in! Maar ik snap best dat ze het niet zag zitten om zoveel jaren dezelfde rol te blijven spelen. Vind haar in killing eve ook echt heel goed!

1 like

Omfg ik heb net The I-Land afgekeken maar hoewel ik de premise eigenlijk wel leuk vond is het zo slecht geschreven jemig ik ben echt een beetje geïrriteerd

Ik vond seizoen 2 van Elite denk ik nog beter dan de eerste. Ben benieuwd wat ze met seizoen 3 gaan doen!

6 likes

Jaa ik ook, vond dit seizoen zo goed uitgewerkt! En dat einde omg

Einde Elite s2

Dacht echt dat ie erbij was maar toch niet, is er al iets bekend over het volgende seizoen?

1 like