Ik was net 5 dagen in Duitsland zonder Netflix. Jullie weten wel wat ik komend weekend ga doen.
Iemand die Top Boy heeft gezien en kan zeggen of het een aanrader is?
Dat wil ik ook weten haha!
Ik kan niet wachten op Elite S3, ik wil verder kijken haha
Ik heb pas 1 aflevering van marianne gezien en ik vind het nu al doodeng!
Het helpt ook niet mee dat mijn vriend vannacht in zijn slaap zei dat er mensen zich aan het verstoppen waren in de hoek van de kamer
Ik heb 20 minuten Elite gezien en het weer uitgezet. Als ik hier lees is het tof, maar ik kom er niet doorheen
Ik zag in de IG stories van de acteurs van Elite dat ze nu weer samen aan het filmen zijn, denk dus voor seizoen 3!
Donât judge a series by its first 20 minutes.
Poooeee ik vind Unbelievable goed! Maar zo heftig. Afl 5:
Samenvatting
Ben nu bij dat Marie achter bij het loading deck moet werken en die mannelijk collega naar haar toe komt. En meteen als je m ziet voel je dat het niet goed zit. Wat een hufter. Ook wel interessant dat die pleegmoeders zo casual delen dat ze beiden ook misbruikt/assaulted zijn. Ik zou als ik Marie was allang helemaal uit elkaar geflipt zijn. Wat ik trouwens niet snap, er is toch zo rape kit afgenomen bij Marie. Waarom denkt iedereen nog dat ze liegt als er bewijs is dat ze is verkracht.
Ik denk dat door het langdurige douchen de aanvaller de sporen heeft gewist⌠want anders hadden ze de dader via de andere slachtoffers ook veel makkelijker op kunnen sporenâŚ
Ik heb deze net uitgekeken, heel mooi inderdaad! En ik kon de spanning af en toe bijna niet aan, pfff. Ik kende het verhaal van deze spion helemaal niet, heel bizar dat dit waargebeurd is.
Ik heb the fall helemaal gekeken op aanraden van iemand hier, weet niet meer wie maar thanks!!! Vond het heel goed
Kijkt iemand True Blood? Pas ontdekt en ik vind het zo geweldig!
Van The haunting of Hill house heb ik vrijdag de laatste aflevering gezien. Zo mooi en eng tegelijkertijd. Bij sommige scènes moest ik gewoon huilen
Ik ben gisteren begonnen aan Criminal UK, een nieuwe serie op Netflix. Elke aflevering zie je een verhoor van een verdachte. Het speelt zich eigenlijk volledig af in de verhoorkamer maar toch vond ik het spannend. Heb nu de 3 afleveringen van UK gekeken, maar er zijn van Spanje, Duitsland en Frankrijk ook nog 3 afleveringen. Aanrader als je van politieseries/thrillers houdt
IZombie S4 staat op Netflix. Vind het een geweldige serie om makkelijk weg te kijken.
Ja klopt! Hij zit wel maar in een aflevering, in de eerste
Ik ben gisteren begonnen aan die documentaire reeks over R. Kelly, staat nu op netflix (surviving R. Kelly). Had er wel dingen over gelezen maar ik vind het toch heftiger als je de getuigenissen op beeld ziet. Ook bizar dat die ene broer van hem het allemaal wat goed praat, vb over het controlerende gedrag in relaties (ââzo zijn de mannen in onze familie, snel jaloersââ).
Dacht in aflevering 2 zegt die oudere broer ook. Dat hij op jongere meisjes valt is niet erg, ik val weer op oudere vrouwen het is gewoon zn voorkeur. Tijdens het kijken word ik zo kwaad .hoe kan het zolang zijn doorgegaan Zoveel mensen wisten het en werkten zelf mee. een aantal van zn medewerkers spraken zelfs jonge meisjes aan.
Ah, lafayette!
RIP, was zoân goede acteur.
Ja, zo sneu
Dit blijft echt mijn favoriete scène uit de hele serie: