Oh nee!
Wat erg, inderdaad een geweldige acteur! En zo jong nog.
Ben net klaar met 13 Reasons Why, vond 't best een goed seizoen. Ga nu ook maar beginnen aan 't volgende seizoen van Elite. Ben benieuwd of ik ât allemaal nog een beetje kan herinneren⊠Kijk erg veel door elkaar heen :â)
Peaky Blinders volledige seizoen 5
Spoilers
Ik heb net de laatste aflevering van dit seizoen gekeken en ik vond hem zo spannend dat ik gewoon buikpijn kreeg. Vond de eerste drie afleveringen redelijk saai en pakte me nog niet, maar daarna steeds meer en deze laatste was vanouds. Alfie leeft nog . Michael is van alles van plan en die nieuwe vriendin irriteert me mateloos. Volgens mij heeft zij ook een connectie met Oswald Mosley en misschien wel de lek naar hem toe. Arthur vond ik te gewelddadig dit seizoen, toen hij die man zijn ogen âsneedâ heb ik ook echt weggekeken. Maar dat Linda nu weg lijkt te zijn vind ik geen straf. Tommy vond ik ontzettend mooi geacteerd met zijn suĂŻcidale gedachten, de chaos die zijn leven is kwam dit seizoen ook duidelijk naar voren. Lizzie vond ik dit seizoen sterk, net als Polly. Wel kut dat Aberama dood is en ik vraag me af hoe dat verder gaat met Polly en Tommy. Finn is dom en die gast waarmee ze op voetbalwedstrijden gokte moet wel een van de lekken zijn. Al en met al voelde dit seizoen als een opbouw naar de volgende seizoenen. Wel een interessante tijd om zo de opbouw naar de tweede wereld oorlog te zien. Die Mosley is echt een engerd, maar dat was hij in het echt ook denk ik zo.
Tot zo ver mijn spreekbeurt
Ik vond het ook een zeer sterke serie. Van begin tot eind pakkend, en zo treffend te zien hoe inderdaad het slachtoffer in zulke zaken steeds in twijfel wordt getrokken.
Waar kijken jullie big little lies?
Ik heb alle dvds van True blood. Al meerdere keren gekeken. Vind het helemaal geweldig.
Oh die Lafayette. Zo geweldig.
Nee ik had hem eerst!!!
Is een HBO-productie, kans dat je streaming links vindt is moeilijker.
Ik denk dat het bij jullie beschikbaar is via Ziggo? In België kan het via Telenet.
Ik kijk nu laatste aflevering van Unbelievable. Heel goed maar ik ga de manier waarop die ene (niet Rasmussen) praat niet missen. Mijn god he. Peperrrrr in je reet
Net the last czars gezien, vond ik wel een toffe serie! Ook fijn dat het onderbouwd wordt door historici en het ook een realistisch beeld geeft van hoe het ging ipv alles heel erg te overdrijven.
Ik ben heel benieuwd nu! ben nu bij seizoen 2 en ben verslaafd
Mijn god ik heb vandaag â tall girlâ zitten kijken, en op zich was het wel een vermakelijke film hoor, maar dat einde joh ik heb me toch een partij hardop zitten lachen in mijn eentje.
Spoiler einde
Die jongen zeulde altijd een melkkrat mee om zijn boeken in te dragen, en dat was dan soort van âquirkyâ van hem. Op het einde wordt dus onthuld dat hij dat ding meezeult zodat hij er op kan gaan staan in het geval ze hem wil zoenen Oh⊠mijnâŠgod ik kon niet meer echt wtf dat is pas dedication hoor hahahaha. Zeker als iemand die een relatie heeft waar de man wat kleiner is kon ik er echt niet naar kijken bijna gewoon, De cringe!!
Hahaha, ik keek dit gisteren op verzoek van mijn man. Hij was helemaal wég van het verhaal en het einde en ik zat daar maar te lachen.
Hahaha Ik ook, ik vond het verhaal net zoals jouw man nog wel leuk idd, maar ergens ook wel een standaard high school drama waar het meisje dan lang is ipv onpopulair of iets anders, maar dat einde joh⊠no way gewoon
ahaha
Mijn man vond het very romantic, like, true love or something.
Echt een teenage girl movie.
Iemand hier Fleabag gezien?
Laatste aflevering: Oh, ik moest echt een traantje wegpinken doen de priester wegliep en nog even âi love youâ zei. Had het wel verwacht maar toch⊠Echt fantastische serie, ook zo vaak hardop moeten lachen.
Net aflevering 1 van Unbelievable gezien. Ik kan het amper aanzien hoe die rechercheurs haar behandelen. Heb de laatste 5 min doorgespoeld omdat ik het gewoon niet trok.
Dat wordt minder. Omdat het verhaal verdergaat en de nadruk niet meer zo op haar ligt.
Ben er net aan begonnen en het is idd eng! Ik ben âblij verrastâ want meestal zijn series die als heel eng worden aangeprezen zo duf.