Series & Netflix #2

Ik wil een nieuw seizoen

2 likes

In April 2020! Wel nog even wachten dus

Vis a Vis seizoen 4 staat online!

4 likes
spoiler s1 handmaids tale

Dr clitoris is eraf gehaald :rage:

The Alienist?

6 likes

Gister net Unbelievable uitgekeken, wauw wat een ontzettend goede serie! Heb ook de podcast van this american life over het verhaal geluisterd (waarin oa Marie zelf aan het woord komt) en had verwacht dat wat zaken gedramatiseerd waren, maar nee dus

4 likes

Welke aflevering is dat? Ik kan hem niet vinden bij This American Life.

En er is ook een artikel over geschreven (maar die heb ik zelf nog niet gelezen):

De serie is ook op het artikel/podcast gebaseerd

1 like

Dankjewel! Ik ga zeker luisteren.

Ik ben inmiddels ook alweer bij afl 4 van Unbelievable, inderdaad een aanrader!

1 like

Op de helft met Elite S2 en wat een knappe cast hebben ze, ik vind echt elke hoofdpersoon aantrekkelijk eigenlijk, bizar.

En was ze dus net aan het stalken op Insta en toen kwam ik erachter dat Nano en Marina en Pollo en Carla in het echt ook setjes zijn zo leuk <3

9 likes

Pose seizoen 2 op 30 oktober :tada:

1 like

Jaa echt alsof je een aflevering gemist hebt … en hoe is die engnek ineens baas geworden van de gevangenis waar ze in overgeplaatst zijn of heb ik dat serieus gemist?

Net de laatste aflevering vis a vis gekeken en vond het een leuk en goed einde

3 likes

Iemand al the politician op Netflix gezien?

Ik kijk Tall Girl en die meid is 1,85 cm en iedereen doet zo dramatisch over die lengte en kan dat echt niet serieus nemen omdat ik zelf ook zo lang ben, haha. Ik vind die lengte helemaal niet zo extreem als nu wordt voorgedaan, maar goed, Amerika

8 likes

Ik ben in aflevering 3 van seizoen 1 al gestopt omdat ik het zo dom en ongeloofwaardig vond

1 like

Als ik alle tweets (en twee youtubedingen) moet geloven, vinden mensen het in Amerika net zo dom :grimacing: ondanks dat ze gemiddeld kleiner zijn, is 1.85 ook daar geen mega reus haha

Die actrice heeft ook ooit eens meegedaan aan een Amerikaans programma ‘Dance Moms’. Toen is ze weggestuurd, omdat ze vonden dat ze te lang was. Ik vind zelf 1,85 ook niet extreem lang.

Ik ben er net aan begonnen. Ik vind alles van Ryan Murphy te gek, dus ik heb goede hoop.

1 like