Series & Netflix #2

ik heb gister alle afleveringen achter elkaar gekeken :redface:
kon er in het begin een heel klein beetje moeilijk inkomen maar vond het toen het verder ging echt heel leuk

1 like

Iemand wel eens de serie glitch gekeken? Was dit wat?

1 like

Ik ben begonnen aan the politician maar ik vind het maar raar. @Tapir vanaf welke afl vond je het leuk? :smile:

Ik vond seizoen één super goed en spannend maar seizoen twee ben ik nooit doorheen gekomen

Mijn vriend en ik zijn toevallig net begonnen! Aflevering 1 was leuk haha

Ja lang geleden. S1 was leuk, 2 was minder binnenkort komt 3 op Netflix.

Hahaha ja ook echt maat 48 yeah right.

Er is een nieuw seizoen van the good place!

2 likes

Ik ben extreem late to the party, maar heb net de eerste afleveringen van Penny Dreadful gekeken, en vind het tot nu toe echt heel vet!

3 likes

Zoals bovenstaande, seizoen 1 was leuk, seizoen 2 viel tegen, seizoen 3 kijk ik nu samen met mijn man, vind ik iets beter dan 2, maar wel prima tijdverdrijf.

1 like

In het echt is ze 1.80m en die zus is 1.52. Zo lijkt het wel of ze echt heel lang is.

Net de laatste aflevering van Vis a vis gekeken. Moest er wel beetje van huilen. Prachtige serie. Tja, wat nu?

1 like

Ja en ik had ook het idee dat ze vaak van onderen filmden, dan lijkt iemand ook veel langer dan hij/zij is en lijkt het contrast veel groter

1 like

Ik vond seizoen 1 ook echt te gek! Seizoen 2 iets minder maar nog echt wel goed. Vanmorgen zag ik inderdaad ineens op Netflix dat er nieuwe afleveringen waren, ik ben benieuwd! Veel kijkplezier!

1 like

Unbelievable was echt goed! Met name de laatste paar afleveringen.

2 likes

Ik vind The Letdown weer geweldig (seizoen 2).

4 likes

Had ik ook wel, maar ik vloog echt door seizoen 4!

Heeft iemand The Politician al gezien? Die staat op mijn lijst om te kijken, lijkt me erg leuk

2 likes

Ik kijk nu tall girl en dat gastje wat zn hele leven verliefd op haar is stoled my heart :heart_eyes:

1 like
Sharp Objects

Hmm ik heb de serie niet gezien maar wel het boek gelezen (lang geleden dus heb even hulp van Wikipedia ingeschakeld) en daarin is jaloezie de motivatie voor de moorden (Amma was nooit ‘de favoriet’).

1 like
Sharp Objects

Hmm wat gek. Dat moment met die vloer van het poppenhuis is ook wel echt hét moment van het boek. Maar ik geloof dat er daarna nog wel wat gebeurt, haha.

1 like