Series & Netflix #2

Ik ben er een beetje laat mee maar zit nu the sinner s2 te kijken. Had echt moeten kappen met kijken man, wilde weten wat er nou was maar het is een… bijzondere ontknoping.

1 like

Ik ben nu bezig met seizoen 3 van True Blood en

Samenvatting

Ik ben chagrijnig omdat Sookie en Bill uit elkaar zijn nu :disappointed: Neeee, en Alcide is nog maar net geïntroduceerd en ik vind hem nog niet zo leuk…

Ik ga snel weer verder kijken, hoop maar dat het goed komt.

Jeetje, hoe je ‘in’ een serie kunt zitten zeg!

6 likes

Waar kijk je True blood op? Ik heb de serie compleet op dvd maar geen dvd speler meer

1 like

Ik ben via HBO aan het kijken

1 like

Ik ben hem nu aan het kijken! Maar ik kan het bijna niet aanzien allemaal. Vooral de stukjes van Marie zijn zo intens en ik word telkens boos en gefrustreerd van hoe er met alles omgegaan wordt. Maar dat is wel een teken dat het echt goed is, haha

2 likes

HBO via Ziggo neem ik aan. Ik heb nog geen andere manier gevonden om HBO te kijken.

Ik heb Alias Grace gekeken. Drama uit de tijd dat vrouwen echt niks mochten. Het gaat niet zo snel maar ik vond het wel bijzonder. Met een mooi einde.

3 likes

Oh beste serie ooit :heart:. Ga 'm snel weer eens kijken

1 like

Hartverscheurend he. Lang geleden dat een serie mij nog zò gepakt heeft.

1 like

Ik keek het in de tijd dat je met spanning wachtte tot er een nieuw seizoen op dvd uitkwam. Ik heb dus de hele serie op dvd :joy::see_no_evil:. Carmela is ook mijn favoriet! Van de bad guys vind ik Silvio fantastisch. Heb ooit nog getwijfeld om mijn tweede zoon Sil te noemen door die serie :joy:

1 like

Wat een goede week op Netflix! Nieuw seizoen van Glitch en ik zie nu ook dat In the tall grass op Netflix staat. Dat boek vond ik zó spannend, ik ben heel benieuwd!

2 likes

Ik heb net op Netflix de film Geostorm gezien. En ik zeg het niet snel, maar ik verveelde me. Er was geen echte spanning, hoe de muziek ook z’n best deed. Alles was voorspelbaar. En het was zo vreemd dat niemand iets deed aan de stormen. Het draaide alleen maar om het ding in space. En hoe “fantastisch” de helden waren. Misschien vind iemand anders de film wel leuk?

Ik heb The spy in één dag gekeken, zo spannend!

1 like

ik ben echt een enorm Scifi fan, maar ik vond het echt een gigantische kutfilm. Heb de film toentertijd in de bios gezien. Waardeloos.

Ik val in een gat. Ik heb The Dark Crystal gekeken en ik vond het zo mooi en met zoveel liefde en kunde gemaakt. Wat een nostalgie en ook verrijking van die wereld. Wat nu?

2 likes

Vanaf aanstaande vrijdag seizoen 2 van Plan Coeur!

12 likes

Ik heb net four weddings and a funeral gekeken( serie op Videoland) Ik vond het echt heel leuk! Grappig maar ook serieus. Aanrader!

2 likes

Ja volgens mij staan daar dingen in die echt niet openbaar mogen worden

Ik kijk Lucifer. :heart: Nooit aan begonnen omdat ik dacht dat het een soort Arrow zou zijn, maar dit vind ik leuk!

5 likes

Ik vond seizoen 1 van Elite meh maar seizoen 2 wow ik kan niet stoppen met kijken

3 likes