Series & Netflix #2

Is het de moeite om te kijken? Wilde er net aan beginnen…

Dit is precies wat mijn vriend er net over zei! Het ging ook echt net wat te lang door, maar dat is vaker zo bij Stephen King films.

1 like

Oh, ik vond het ook zo leuk! Veel kijkplezier nog!

1 like

Ik heb zojuist de laatste aflevering gezien van The Big Bang Theorie en ik moest huilen. De vriendengroep voelde ook een beetje als mijn vriendengroep, ik ga ze missen!

Samenvatting

De speech van Sheldon was zo mooi en ik vond het zo lief dat iedereen uiteindelijk toch bleef voor de ceremonie. En de make-over van Amy, wow wat een prachtige vrouw! En ik was helemaal happy dat Lennard en Penny toch een kindje krijgen.

2 likes

Ik had dat juist andersom, dus dat vond ik wel jammer

Fijne tip! Ben nav jouw tip gaan kijken. Wilde net komen vragen of elke aflevering alleen in de verhoorkamer is maar hier staat het antwoord al. Daar moet ik wel even aan wennen geloof ik, maar het is wel spannend.

Ik ga alle seizoenen van de Bridge opnieuw kijken. Vond vooral seizoen 1 zo bijzonder

5 likes

Ook net de laatste aflevering gezien, mooi einde!

1 like

Ik vond de film Papillon op Netflix erg tof om te kijken

6 likes

Ik kijk ook iedere week!

Ik schoot ook helemaal vol :joy::see_no_evil:

1 like

Vanaf morgen weer The Walking Dead! Vanaf 21:00 uur wordt seizoen 9B herhaalt op FOX, voor de medeliefhebber. Het hele negende seizoen staat vanaf woensdag op Netflix :slight_smile:

1 like

Ik vind het ook leuk en ik vind Elise Schaap wel echt heel goed.

1 like

Ik ben The I-Land aan het kijken op netflix, maar man man man wat een barslechte serie haha

1 like

Zij is zo goed. Moet iedere week om d’r lachen :rofl:

1 like

Kijk het elke week, Elise is echt briljant!

1 like

Ik kijk nu voor het eerst de vampire diaries maar ze maken eerst twilight belachelijk en dan doen ze zelf precies hetzelfde?? Ik ben nu bij seizoen 2, kan iemand me zeggen of dit überhaupt de moeite is om af te kijken?

Je moet ervan houden. Vroeger was ik erg fan van twilight, ben daardoor ook vampire diaries gaan kijken.
Persoonlijk vind ik vampire diaries vele malen leuker. Spannender ook (vond twilight beetje soft). Denk dat je ze ook niet met elkaar moet vergelijken. En dat ze twilight ‘belachelijk’ maken is natuurlijk gewoon een grapje.
Ben zelf vorige week weer opnieuw begonnen met vampire diaries, geniet er wel weer van :blush:

4 likes

DIT IS GEEN SPOILERRRRRR

Fuck spolier laatmaar haha tot een van de hoofdpersonen eruit gaat vond ik t leuk