Series & Netflix #2

Ik ga alle seizoenen van de Bridge opnieuw kijken. Vond vooral seizoen 1 zo bijzonder

5 likes

Ook net de laatste aflevering gezien, mooi einde!

1 like

Ik vond de film Papillon op Netflix erg tof om te kijken

6 likes

Ik kijk ook iedere week!

Ik schoot ook helemaal vol :joy::see_no_evil:

1 like

Vanaf morgen weer The Walking Dead! Vanaf 21:00 uur wordt seizoen 9B herhaalt op FOX, voor de medeliefhebber. Het hele negende seizoen staat vanaf woensdag op Netflix :slight_smile:

1 like

Ik vind het ook leuk en ik vind Elise Schaap wel echt heel goed.

1 like

Ik ben The I-Land aan het kijken op netflix, maar man man man wat een barslechte serie haha

1 like

Zij is zo goed. Moet iedere week om d’r lachen :rofl:

1 like

Kijk het elke week, Elise is echt briljant!

1 like

Ik kijk nu voor het eerst de vampire diaries maar ze maken eerst twilight belachelijk en dan doen ze zelf precies hetzelfde?? Ik ben nu bij seizoen 2, kan iemand me zeggen of dit überhaupt de moeite is om af te kijken?

Je moet ervan houden. Vroeger was ik erg fan van twilight, ben daardoor ook vampire diaries gaan kijken.
Persoonlijk vind ik vampire diaries vele malen leuker. Spannender ook (vond twilight beetje soft). Denk dat je ze ook niet met elkaar moet vergelijken. En dat ze twilight ā€˜belachelijk’ maken is natuurlijk gewoon een grapje.
Ben zelf vorige week weer opnieuw begonnen met vampire diaries, geniet er wel weer van :blush:

4 likes

DIT IS GEEN SPOILERRRRRR

Fuck spolier laatmaar haha tot een van de hoofdpersonen eruit gaat vond ik t leuk

Ik vond TVD wel heel leuk en twilight maar matig

1 like

Ik ben ziek maar heb daardoor veel tijd om te Netflixen haha. Zoveel afleveringen van Outlander al gekeken en elke keer weer als de tune ingezet wordt, heb ik zin om naar Schotland te gaan.

4 likes

Volgens mij komt het nieuwe seizoen in februari 2020…

3 likes

Aah zo leuk, ik ben zo benieuwd naar seizoen 5! Ik volg ook Aimee Garcia (Ella Lopez) op Instagram, zij post regelmatig grappige behind the scenes

1 like

Janken bij de nieuwe aflevering van Riverdale. Rip Luke :heart:

1 like

Ik heb mezelf voorgenomen om geen Riverdale meer te kijken omdat ik alles na s1 echt te belachelijk voor woorden vond. Eens kijken hoe lang ik dit volhoud.

1 like