Series & Netflix #2

Ik vond TVD wel heel leuk en twilight maar matig

1 like

Ik ben ziek maar heb daardoor veel tijd om te Netflixen haha. Zoveel afleveringen van Outlander al gekeken en elke keer weer als de tune ingezet wordt, heb ik zin om naar Schotland te gaan.

4 likes

Volgens mij komt het nieuwe seizoen in februari 2020…

3 likes

Aah zo leuk, ik ben zo benieuwd naar seizoen 5! Ik volg ook Aimee Garcia (Ella Lopez) op Instagram, zij post regelmatig grappige behind the scenes

1 like

Janken bij de nieuwe aflevering van Riverdale. Rip Luke :heart:

1 like

Ik heb mezelf voorgenomen om geen Riverdale meer te kijken omdat ik alles na s1 echt te belachelijk voor woorden vond. Eens kijken hoe lang ik dit volhoud.

1 like

Jaaa leuk! Ik ga ook kijken :hugs:
Ben ik de enige die die vriendin met krullen heel erg op Katja/Birgit Schuurman vindt lijken?

1 like

Dit seizoen schijnt wel weer normaler te worden.

1 like

Laatst weer heel Breaking Bad gekeken, vanavond is het eindelijk tijd voor El Camino! Jesse :heart:

11 likes

Ik ben het met je eens maar deze aflevering vond ik wel mooi. Helemaal in het teken van Luke Perry

3 likes

Ik heb het al gezien!

https://www.facebook.com/watch/?v=752965818486659 hier heb je anders een recap van de vier seizoenen, bij ong 15 minuten begint seizoen 4 :wink:

1 like

Moest er ook ontzettend inkomen. Maar uiteindelijk wel weer tof. Al voelt wel het hele seizoen als een opbouw naar het volgende in plaats van een verhaal op zich zoals de vorige seizoenen. Misschien dat het daarom minder boeide in het begin. Ik heb hier een heel spreekbeurt getypt toen ik het afgekeken had maar daar staan nogal wat spoilers in :zipper_mouth_face:.

1 like

Ben benieuwd wat je er uiteindelijk van vind!

1 like

Jaaa dit vind ik ook, vooral in combinatie met dr stem die een beetje hees klinkt. Ik ga nu kijken ben benieuwd!

1 like

Ik hoop dat het zeewezen wordt ontmaskerd omdat ik daar nog niet 100% zeker over ben

The Sopranos S5

Ik vond het ook zo erg :sob: Ik ben gisteren begonnen aan seizoen 6, ben heel benieuwd hoe het eindigt, heb gewoon alle spoilers kunnen vermijden tot nu toe!

1 like

Jeetje wat is Plan Coeur seizoen 2 chaotisch zeg, vind ā€˜t maar vaag en ben al op de helft… oh en ik erger me aan Elsa. Vond seizoen 1 wel hƩƩl leuk.

1 like

Ik vond seizoen 2 ook tegenvallen, terwijl ik seizoen 1 heel erg leuk vond. Jammer, want ik keek er echt naar uit!

1 like

Ik ben begonnen met This is us te kijken. Wat een prachtserie! Ik heb nu de eerste twee seizoenen gezien, nog iemand die dit volgt?

2 likes
El Camino, over een van de acteurs - niet echt een spoiler

Wat is die Todd veranderd in een paar jaar, zo niet geloofwaardig dat dat rond dezelfde tijd afspeelt haha. Hij lijkt wel tien jaar ouder geworden, echt zo’n vader ipv een jongetje als toen in BB.
edit: Nee ik vind hem zelfs nog meer dan tien jaar ouder lijken. Zo jammer, want de rest vond ik wel kloppen.

Spoilerrrrr El Camino

Ik ben niet zo’n filmkijker, maar vond dit wel erg leuk! Tof om weer even ā€˜terug’ te zijn.

Ik ben blij dat het een redelijk goed einde heeft, ik was bang dat Jesse helemaal zou doordraaien na het wegrijden bij de nazi’s en weer volop ging gebruiken. Vond het mooi hoe hij tevreden in z’n eentje wegreed op het eind, werd er bijna een beetje emo van en toen was het plotseling al afgelopen haha.

3 likes