Ik vond TVD wel heel leuk en twilight maar matig
Ik ben ziek maar heb daardoor veel tijd om te Netflixen haha. Zoveel afleveringen van Outlander al gekeken en elke keer weer als de tune ingezet wordt, heb ik zin om naar Schotland te gaan.
Volgens mij komt het nieuwe seizoen in februari 2020ā¦
Aah zo leuk, ik ben zo benieuwd naar seizoen 5! Ik volg ook Aimee Garcia (Ella Lopez) op Instagram, zij post regelmatig grappige behind the scenes
Janken bij de nieuwe aflevering van Riverdale. Rip Luke
Ik heb mezelf voorgenomen om geen Riverdale meer te kijken omdat ik alles na s1 echt te belachelijk voor woorden vond. Eens kijken hoe lang ik dit volhoud.
Jaaa leuk! Ik ga ook kijken
Ben ik de enige die die vriendin met krullen heel erg op Katja/Birgit Schuurman vindt lijken?
Dit seizoen schijnt wel weer normaler te worden.
Laatst weer heel Breaking Bad gekeken, vanavond is het eindelijk tijd voor El Camino! Jesse
Ik ben het met je eens maar deze aflevering vond ik wel mooi. Helemaal in het teken van Luke Perry
Ik heb het al gezien!
https://www.facebook.com/watch/?v=752965818486659 hier heb je anders een recap van de vier seizoenen, bij ong 15 minuten begint seizoen 4
Moest er ook ontzettend inkomen. Maar uiteindelijk wel weer tof. Al voelt wel het hele seizoen als een opbouw naar het volgende in plaats van een verhaal op zich zoals de vorige seizoenen. Misschien dat het daarom minder boeide in het begin. Ik heb hier een heel spreekbeurt getypt toen ik het afgekeken had maar daar staan nogal wat spoilers in .
Ben benieuwd wat je er uiteindelijk van vind!
Jaaa dit vind ik ook, vooral in combinatie met dr stem die een beetje hees klinkt. Ik ga nu kijken ben benieuwd!
Ik hoop dat het zeewezen wordt ontmaskerd omdat ik daar nog niet 100% zeker over ben
The Sopranos S5
Ik vond het ook zo erg Ik ben gisteren begonnen aan seizoen 6, ben heel benieuwd hoe het eindigt, heb gewoon alle spoilers kunnen vermijden tot nu toe!
Jeetje wat is Plan Coeur seizoen 2 chaotisch zeg, vind āt maar vaag en ben al op de helft⦠oh en ik erger me aan Elsa. Vond seizoen 1 wel hƩƩl leuk.
Ik vond seizoen 2 ook tegenvallen, terwijl ik seizoen 1 heel erg leuk vond. Jammer, want ik keek er echt naar uit!
Ik ben begonnen met This is us te kijken. Wat een prachtserie! Ik heb nu de eerste twee seizoenen gezien, nog iemand die dit volgt?
El Camino, over een van de acteurs - niet echt een spoiler
Wat is die Todd veranderd in een paar jaar, zo niet geloofwaardig dat dat rond dezelfde tijd afspeelt haha. Hij lijkt wel tien jaar ouder geworden, echt zoān vader ipv een jongetje als toen in BB.
edit: Nee ik vind hem zelfs nog meer dan tien jaar ouder lijken. Zo jammer, want de rest vond ik wel kloppen.
Spoilerrrrr El Camino
Ik ben niet zoān filmkijker, maar vond dit wel erg leuk! Tof om weer even āterugā te zijn.
Ik ben blij dat het een redelijk goed einde heeft, ik was bang dat Jesse helemaal zou doordraaien na het wegrijden bij de naziās en weer volop ging gebruiken. Vond het mooi hoe hij tevreden in zān eentje wegreed op het eind, werd er bijna een beetje emo van en toen was het plotseling al afgelopen haha.