Series & Netflix #2

Net gehuild bij het eind van the Big Bang Theory. Wat moooi echt een perfect einde

3 likes

:nerd_face:

8 likes

Haha ik heb deze echt nét gezien! Heel YouTube staat ook echt vol met recaps WHAT YOU NEED TO KNOW BEFORE EL CAMINO!!! Must watch!! Toch wel handig als je personages wil herkennen

2 likes

Ik vond el camino echt heel tof. Smaakt ook echt naar meer.

Spoilertje el camino

Maar dat gaat natuurlijk niet…
Ik zag trouwens ook dat de stofzuigerman pas is overleden, zo verdrietig

2 likes

Ah ja ik ook! Is echt een perfecte dramaserie :slight_smile: Waar heb jij seizoenen 3 en 4 gezien? Enkel 1 en 2 staan op amazon prime helaas.

Ik ben nu ZO benieuwd naar het einde, zit zelf pas in seizoen twee. Must. Resist. Spoilers!

1 like

M’n vent zag ernaast dus heb me ingehouden, maar dat viel niet mee!

1 like

Het is zooooo moeilijk series of films te vinden om samen (met mijn man) te kijken. Hij houdt van actie/sf/thriller. Ik kijk eigenlijk alleen feelgood-dingen, haha. Comedy’s, romcoms en drama. Wat we beiden leuk vonden was o.a. Friends, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, Suits, The Mentalist. Iemand tips?

Lie to Me heeft m’n man al in z’n eentje gekeken jaren terug, haha. Elementary geprobeerd, niet mijn ding (wel ok, maar niet leuk genoeg om te blijven kijken). Die laatste ken ik niet, ga 'm opzoeken! Dankje!

1 like

Atypical? Sherlock?

Thanks! A-typical is wel mijn cup of tea, maar niet de zijne en Sherlock andersom :sweat_smile:

Reign? Brooklyn Nine-Nine? The Good Place?

Heb de afleveringen Gestreamd. En 3 is volgens mij ook op fox uitgezonden. Anders even rondje Google waar je kan streamen of popcorn time misschien.

1 like

Thanks! Brooklyn 99 hebben we uit (voor zover het op Netflix staat), de anderen ken ik niet, ga ik opzoeken!

Ja vind ik heerlijk, man keek wel eens mee maar is niet heel enthousiast.

Lief, al jullie meedenken!

1 like

Hmm vreemd wij zijn het ook aan het kijken en zocht gewoon op avatar geloof ik

Oke, ik ben afgelopen week met Master of none begonnen en ik heb de serie nu ineens uitgekeken. Ik wist in het begon nog niet zo goed wat ik ervan vond, maar vind de serie heel fijn wegkijken. Leuk ook dat elke aflevering eigenlijk weer anders is, qua thema, en het toch echt aanvoelt.

spoiler master of none

Misschien is het mijn versteende hart, maar ik was echt aan het hopen dat het niets zou worden tussen Dev en Francesca op het einde. Dat iets perfect lijkt en voelt wil gewoon niet altijd zeggen dat het ook werkt in de realiteit. Dus had het mooi gevonden als het een keer geen happily ever after werd.

Ik loop ff een eeuw achter, maar ben begonnen met Peaky Blinders. Ben benieuwd.

8 likes
Samenvatting

Ik heb het een hele tijd terug gezien dus weet niet meer precies zeker hoe het zat. Maar ik dacht juist dat het de bedoeling was dat je niet wist of het nou goed afliep of niet. Het leek erop dat ze spijt had, maar dat het onduidelijk is of dat zo is of niet. En dat het einde juist laat zien dat je nog wel verliefd kan zijn, maar dat het toch lastig blijft en het soms gewoon niet werkt. En dat we dan maar moeten zien hoe het verder loopt (maar er kwam helaas niet nog een seizoen). Maar dat het er natuurlijk aan ligt hoe je het interpreteert, dus het zou beide kunnen.
Grappig omdat jij juist hoopte dat het geen happy end had en ik het juist anders geïnterpreteerd had en andersom.
Maar zo is er misschien nog een optie om je versteende hart nog even verder te laten verstenen haha

1 like

Ik heb gisteren Downsizing gekeken, maar vond hem heel anders dan ik had verwacht.