Door jou echt zin gekregen om weer te kijken, vanmiddag de dvd’s van zolder gehaald
Ik ben ook begonnen met kijken, maar nog in seizoen 1. Echt zo eentje die al een tijd op mn lijstje stond om nog eens te kijken.
El Camino
Oh heb hem net gekeken en ik moet huilen haha, Jesse Ik hoopte zo op een happy end voor hem en dat heeft hij wel een soort van gekregen maar ook zo eenzaam. En dat stukje met hem en mr white, right in the feels.
Vond de film echt mooi en geslaagd.
Oh en mijn crush is weer helemaal aangewakkerd. Op verzoek van @Girasol uit de spoiler haha
Omg dat gifje in de spoiler , haal hem uit de spoiler zodat iedereen kan genieten hahahah.
Jaa super serie vind ik het. Zoveel gejankt tijdens afleveringen haha. Leef soms echt te veel met ze mee.
Ik ben benieuwd naar el camino, maar ik ben (denk ik) veel van breaking bad alweer vergeten. Dus ik wil eigenlijk breaking bad ff nog een keer kijken voordat ik el camino kijk.
Ik stop vaak na een seizoen met een serie omdat ik er dan op uitgekeken raak, dus als ik dit plan volg (want vijf seizoenen) kan ik el camino misschien kijken over een jaar of twee
Net gehuild bij het eind van the Big Bang Theory. Wat moooi echt een perfect einde
Aan het begin vatten ze kort samen wat er gebeurde in BB, was voor mij genoeg om weer even op te frissen. Dan hoef je niet langer te wachten met kijken haha.
Haha ik heb deze echt nét gezien! Heel YouTube staat ook echt vol met recaps WHAT YOU NEED TO KNOW BEFORE EL CAMINO!!! Must watch!! Toch wel handig als je personages wil herkennen
Ik vond el camino echt heel tof. Smaakt ook echt naar meer.
Spoilertje el camino
Maar dat gaat natuurlijk niet…
Ik zag trouwens ook dat de stofzuigerman pas is overleden, zo verdrietig
Ah ja ik ook! Is echt een perfecte dramaserie Waar heb jij seizoenen 3 en 4 gezien? Enkel 1 en 2 staan op amazon prime helaas.
Ik ben nu ZO benieuwd naar het einde, zit zelf pas in seizoen twee. Must. Resist. Spoilers!
M’n vent zag ernaast dus heb me ingehouden, maar dat viel niet mee!
Het is zooooo moeilijk series of films te vinden om samen (met mijn man) te kijken. Hij houdt van actie/sf/thriller. Ik kijk eigenlijk alleen feelgood-dingen, haha. Comedy’s, romcoms en drama. Wat we beiden leuk vonden was o.a. Friends, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, Suits, The Mentalist. Iemand tips?
Lie to Me heeft m’n man al in z’n eentje gekeken jaren terug, haha. Elementary geprobeerd, niet mijn ding (wel ok, maar niet leuk genoeg om te blijven kijken). Die laatste ken ik niet, ga 'm opzoeken! Dankje!
Atypical? Sherlock?
Thanks! A-typical is wel mijn cup of tea, maar niet de zijne en Sherlock andersom
Reign? Brooklyn Nine-Nine? The Good Place?