Heb de afleveringen Gestreamd. En 3 is volgens mij ook op fox uitgezonden. Anders even rondje Google waar je kan streamen of popcorn time misschien.
Thanks! Brooklyn 99 hebben we uit (voor zover het op Netflix staat), de anderen ken ik niet, ga ik opzoeken!
Ja vind ik heerlijk, man keek wel eens mee maar is niet heel enthousiast.
Lief, al jullie meedenken!
Hmm vreemd wij zijn het ook aan het kijken en zocht gewoon op avatar geloof ik
Oke, ik ben afgelopen week met Master of none begonnen en ik heb de serie nu ineens uitgekeken. Ik wist in het begon nog niet zo goed wat ik ervan vond, maar vind de serie heel fijn wegkijken. Leuk ook dat elke aflevering eigenlijk weer anders is, qua thema, en het toch echt aanvoelt.
spoiler master of none
Misschien is het mijn versteende hart, maar ik was echt aan het hopen dat het niets zou worden tussen Dev en Francesca op het einde. Dat iets perfect lijkt en voelt wil gewoon niet altijd zeggen dat het ook werkt in de realiteit. Dus had het mooi gevonden als het een keer geen happily ever after werd.
Ik loop ff een eeuw achter, maar ben begonnen met Peaky Blinders. Ben benieuwd.
Samenvatting
Ik heb het een hele tijd terug gezien dus weet niet meer precies zeker hoe het zat. Maar ik dacht juist dat het de bedoeling was dat je niet wist of het nou goed afliep of niet. Het leek erop dat ze spijt had, maar dat het onduidelijk is of dat zo is of niet. En dat het einde juist laat zien dat je nog wel verliefd kan zijn, maar dat het toch lastig blijft en het soms gewoon niet werkt. En dat we dan maar moeten zien hoe het verder loopt (maar er kwam helaas niet nog een seizoen). Maar dat het er natuurlijk aan ligt hoe je het interpreteert, dus het zou beide kunnen.
Grappig omdat jij juist hoopte dat het geen happy end had en ik het juist anders geĆÆnterpreteerd had en andersom.
Maar zo is er misschien nog een optie om je versteende hart nog even verder te laten verstenen haha
Ik heb gisteren Downsizing gekeken, maar vond hem heel anders dan ik had verwacht.
master of none
Ooh ja, in mijn post komt het inderdaad net over alsof ze wel voor altijd gelukkig met elkaar zijn, maar inderdaad, in de laatste aflevering weet je gewoon niet wat er gaat gebeuren. Ik was een beetje voorbarig, en had jammer gevonden als het wel goed afliep, terwijl je het nu eigenlijk helemaal niet weet.
Ik vond het bijvoorbeeld ook mooi om dat verloop van zijn vorige relatie te zien. Twee mensen die goed bij elkaar lijken te passen, maar dat het uiteindelijk toch niet werkt
master of none
Ja eens! Meestal in een serie of film komen ze dan tóch uiteindelijk bij elkaar nadat het eerst niet werkte, dus ook goed om te zien dat het gewoon niet gaat soms hoe graag je ook zou willen. En dat zijn nieuwe rela dus misschien weer zo loopt, maar ja thatās life
Zo jammer! Ik had er veel meer een comedy van verwacht, of in ieder geval niet hoe het nu was. Vond dat met die Vietnamese vrouw ook op het randje van racistisch eigenlijkā¦
Hallo wanneer komt Dynasty op netflix?
Net de laatste aflevering gezien van the big bang
Ja ik dacht dus afgelopen zaterdag, zat er helemaal klaar voor. Maar het komt blijkbaar pas ergens in 2020 op Netflix omdat het is overgenomen door CW. Zo stommmm
Ik dacht dat het in de VS in 2020 zou komen nadat alle afleveringen op tv zijn geweest en in alle andere landen gewoon iedere week.
Hoe raar ook dat neflix een serie aan een tv zender verkoopt.
Ik heb eindelijk Sabrina seizoen 2 afgekeken. Volgens mij heb ik de eerste twee afleveringen gekeken toen het uit kwam en laatst de rest opgezet. Ik moet zeggen dat ik niet mijn volledige aandacht er bij kon houden dus misschien ligt het daaraan, maar heb me echt verbaasd over de acteerprestaties van degene die Nick speelt. Gooi het er maar op dat het aan mij lag. Hopelijk kan ik een volgend seizoen mijn aandacht er weer bij houden.
Omg Avatar The Last Airbender staat nu op Netflix (of nou ja, alleen seizoen 1). Ik weet wat ik ga doen vanavond.
Lievelingstekenfilm
Heeft iemand Rilakkuma al gezien? Is leuk als je van stop-motion en van raar en schattig houdt. Het is echt heel mooi gemaakt, maar ook nogal vreemd. Afijn ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Die vond ik heel rustgevend, elke aflevering is ook maar 20 minuten geloof ik, of een half uur. Precies genoeg voor āeven iets andersā.