Series & Netflix #2

Huh bij mij staan alle seizoenen (van Aang) erop, maar die serie met de vrouwelijke avatar heeft volgens mij ook een andere naam. Ja even gecheckt die serie heet Avatar: De legende van Korra. Dus dan staan alle seizoen erbij mij gewoon op.

Bij mij staat alleen seizoen 1 erop, wat raar dan. Book One: Water. Ik weet dat TLA en Korra apart zijn haha, maar Netflix gaat maar tot aflevering 20? Einde van ‘Water’ is dat dan.

1 like

10 minuten zelfs volgens mij!

1 like

Wel heel gek dan, maar paar dagen geleden zeiden mensen dat het bij hen er nog niet opstond. Dus misschien een gekke bug. Ik heb alles er al opstaan vanaf het moment dat het erop zou staan

Dan hoop ik dat de rest er bij mij ook gauw op staat, ben er al weer bijna doorheen. :stuck_out_tongue:

Zojuist de laatste aflevering van Glitch gezien. Echt zĂł mooi!
Ik vond seizoen 3 erg goed, veel beter dan seizoen 2. Aanrader!

Oh ik ontdek net dat je in de Videoland app gewoon op ‘verder kijken’ kunt klikken en dat ie dan wel gewoon weer verder gaat waar je was :ok_hand:t2:

Hebben jullie ook zo’n serie die je al hebt gezien maar die je altijd weer gaat kijken als je even niets weet om te kijken of gewoon op de achtergrond of zo? Bij mij is dat Gilmore Girls.

4 likes

Ja HIMYM :woman_shrugging: weet ook niet waarom

2 likes

Wow ik heb net Unbelievable afgekeken. Wat goed zeg.

Ja, doe ik nu met Brooklyn 99! Kijkt zo makkelijk weg.

3 likes

Weet iemand waar ik de Nederlandse cast kan vinden van deze versie van de Avatar? Ik herken Levi van Kempen, maar die komt niet voor in wiki :face_with_monocle:

Ik had dat met Modern Family en New Girl. Allebei weg :frowning:
HIMYM kan ik absoluut niet verdragen, dus nu is het meestal Friends of Big Bang.

3 likes

1922 is geen aanrader, horror met maar 2 horrorscenes, saai verhaal en totale anti climax.

:sweat:

Als jullie zin hebben in hartverwarmend, humoristisch en schattig: kijk Paddington! (@Paddington)

6 likes

Ja, die vond ik echt super lief. Ik zag dat er ook een Peter Rabbit film op staat sinds kort

1 like

Jaaa leuk is die he!!

3 likes

Ik hou echt van deze serie. Hij werd wel minder leuk toen Michael wegging.

4 likes

Jaa ik zag het! Maar die staat helaas (nog?) niet op Netflix. Peter Rabbit lijkt me ook leuk @Revelry!

1 like

Ja, bij mij ook Gilmore Girls :two_hearts:

1 like