Series & Netflix #2

Wat is HIMYM?

How I met your mother

1 like

Ik heb vaak American Pickers aan op de achtergrond. Qua series is het vaak The Last Airbender die hierboven besproken werd, of the IT crowd. Of QI, dat heb ik ook vaak gewoon aan zonder dat ik heel oplettend kijk, heerlijk rustgevend vind ik dat.

1 like

Ja, Friends! Heb de complete serie al minstens 8 keer gezien maar het aantal losse afleveringen tussendoor, of als achtergrond, is niet meer te tellen. Big Bang vind ik ook prima achtergrond-tv.

1 like

Ik ben begonnen met Modern Love (staat op Amazon Prime), zijn 8 losse afleveringen en tot nu toe vind ik het mooi (ik word er wel een beetje emotioneel van maar misschien ligt dat aan mijn bui).

Edit: ligt denk ik wel aan mijn bui. Het is niet heel sterk, beetje typische romantische verhaaltjes. Kijkt wel lekker weg!

@Eddie Waar ben je? Ik durf de spoiler niet open te klikken, heb pas drie afleveringen gezien van het laatste seizoen.

Oh ja ik lees het nu, haha eens. Ik vind het begin van dit seizoen wel interessant, ben echt zo benieuwd hoe het eindigt! Duurt alleen even, ik kijk samen met een vriendin (we zijn echt al twee jaar bezig als het niet meer is) :flushed:

1 like

Oooh wat heb ik zitten janken bij de eerste aflevering van Riverdale (s4)
Super mooi gemaakt!

2 likes

@SuperCoolePinda dit verklaart het een en ander. :nerd_face:

2 likes

Iemand de film Eli al gezien? (Netflix)
Ben alleen thuis en twijfel of ik m ga kijken, de trailer vond ik wel te doen maar heb geen zin in nachtmerries haha

Helemaal mee eens! Ik zat er van de week toevallig ook aan te denken toen ik die trailer voor het nieuwe seizoen voorbij zag komen op tv. In het begin was het ZO’N goede serie en was het altijd ZO spannend. Nu is het naar mijn idee echt totaal uitgemolken…

Heb vorige week trouwens Marianne en Unbelievable uitgekeken. Vond Marianne minder eng dan ik had verwacht (zou de ā€˜engste Netflix serie ooit’ moeten zijn) en Unbelievable vond ik dan weer ontzettend goed! Echt een aanrader.

Nu net begonnen aan het laatste seizoen van La Casa de Papel!

1 like

Ik heb het 2e seizoen van Baby gebinged dit weekend, iemand anders al gekeken?

ik ben nu de 1e aflv aan het kijken!

1 like

Niet eng zoals altijd weer een dom eind…

Oh, ben benieuwd. Wat jammer! Ik vind het eigenlijk wel leuk om in de halloween tijd wat spannende films te kijken.
Edit: wat zijn jullie tips? Ik vond Hush echt verassend goed

Ik.vond het ook echt wel goed tot t einde haha maar dat heb ik meestal met enge films

Heeft iemand once upon a time gezien?
Ik ben eindelijk bij seizoen 7, maar ik heb hier gewoon echt geen zin meer in. Even serieus, een hele nieuwe verhaallijn weer maar nu met Henry als hoofdpersoon?? Ik vind dit echt too much, echt zonde van de serie die ik verder wel tof in elkaar vond zitten.

1 like

Spoiler:

tot Emma ā€œslechtā€ werd, weet niet welk seizoen dat is maar toen was ik er ook klaar mee

1 like

Ben t met je eens, dit was niet de moeite en idd een erg stom einde…

Jammer

Die serie ehm hillhouse ofzo? Die is wel goed eng vond ik…

Edit: the hounting of hillhouse

1 like