Ik had hetzelfde! Heb dat seizoen ook niet meer gekeken
Ja die was eng en ook echt sfeervol. Krijg nu wel zin om m weer te kijken
Heb het ook maar tot een bepaald seizoen volgehouden. Vond de manier van filmen ed ook plots nogal amateuristisch geworden. Jammer, want de eerste 2 seizoenen vond ik heel leuk.
Ik heb een tijdje geleden het 1e seizoen gekeken dus ben wel benieuwd naar het 2e. Maar aangezien je het gebinged hebt, neem ik aan dat het weer goed is?
Ik vond het wel weer leuk en het kijkt makkelijk weg. Alleen het einde vond ik een beetje vaag
Ik ben begonnen in Breaking Bad, mân vriend had hem al gezien maar wil hem nog een keer zien, echt een vette serie hoor. Late to the party, maar yay. Hiervoor Limitless afgekeken, hoop echt op een tweede seizoen!
Gisteren de eerste aflevering van âLiving with yourselfâ gezien. Weet nog niet of ik het wat vind. Paul Rudd is natuurlijk wel een huge voordeel, maar verder; mwa.
Iemand Rythm + Flow gezien? Ik. Ben. Zo. Fan. Heb er nog niemand in mijn omgeving over gehoord dus was benieuwd hoe het hier zit haha.
Ja, ga sowieso nog wel een aflevering kijken. Eén aflevering kun je vaak nog niet op beoordelen, haha.
Nog niet maar hij staat wel op lijst! Is het tof ja? Met Cardi B toch?
Kijken jullie ook naar Succession (via Ziggo, het is een HBO serie)? Ik zit nu in seizoen 2 en het is mijn nieuwe crack.
Laatste aflevering Handmaidâs Tale gekeken op Netflix. Enorm zwart gat nu
Huh Netflix? Ben meteen even gaan zoeken maar bij mij staat ie niet op Netflix?
Oh duh Videoland bedoel ik sorry
Ah shit jammer!!!
Jane the virgin ook eindelijk helemaal afgekeken! Duurde maar 'n miljoen jaar
Ik heb net de 3e aflevering gezien en ik vind het ook heel leuk!
Ik ben la reina del sur aan t kijken⊠60 afleveringen en ben bijna klaar.
Dit is seizoen 2 maar heb totaal niet t idee dat ik perse seizoen 1 moet kijken. Weet ook niet echt wat ik er van moet vinden maar ik wil maar blijven kijken.
die intro is ook echt zooo fout
Ik stel de vraag maar even hier, maar hebben mensen hier ook problemen met de ondertiteling van Netflix? Hij slaat complete zinnen over. Al geprobeerd aan- en uit te zetten maar heeft geen zin.
Net nu ik in een Italiaanse serie zitâŠ
Ja! Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik er niks van snapte haha.