Ik ben net begonnen aan de film First Kiss, maar wat is dit slecht.
Ik vond m erg goed!
Zojuist Eighth Grade gezien wat een saaie film zeg. Geen aanrader tenzij je ermee wil inslapen
Ik heb een paar dagen terug gechat met een medewerker vanwege hetzelfde probleem.
Advies voor bij een Smart TV: de stekker van de televisie er voor drie minuten uit laten en dan er weer in.
Heeft bij mij wel geholpen!
Ja wat een flutfilm.
Haha wij vonden m echt heel tof stiekem!
Haha ik vond het een geweldige serie. Soms heel slecht geacteerd, maar op een van de manier best verslavend. S1 heb ik ook niet gezien.
Hahaha ja heb het laatste halfuur keihard zitten lachen en gedacht wtf is dit???
Six Feet Under misschien? Niet helemaal vergelijkbaar maar één van mijn lievelingsseries.
Ja die heb ik ook echt 3 keer gezien (ik kan normaal echt niks een tweede keer zien)
Ja, ik twee keer!
Sowieso SFU inderdaad! Het zijn echt twee van mijn favoriete series, echt geweldig. Ik denk dat jij er ook erg van zal genieten!
Heeft iemand hier het laatste seizoen van Bojack Horseman al afgekeken?
Ik zit namelijk ergens mee!
Whatâs up met dat abrupte einde? Ik vond dit seizoen weer heel erg goed (en Bojack is dan ook een andere grote favoriet, ik heb de vorige seizoenen meermaals gekeken), maar het voelt nu zo onaf!
Het was toch een mid season finale? Geloof dat ze er een half seizoen op Netflix hadden gezetâŠ
Het is nog niet af! De tweede helft van het seizoen komt geloof ik in januari.
Ik heb criminals UK en Spain gezien
Soort van spoiler einde UK en afl 1+2 Spain
Ik vind het einde telkens heel unstatisfying?? Ik heb t gevoel dat het heel abrupt stopt. Zoals aflevering 2 van Spain, dat de vader uiteindelijk wordt ondervraagd maar welke gevolgen krijgt dat meisje zelfÂż
Criminal UK
Ja vond ik ook. Ik dacht ook dat het allemaal door zou lopen. Vond het bij aflevering 1 daarom zelf niet duidelijk dat die man het nou gedaan had.
Wel heel maf dat er nu echt zoân vrachtwagen met lichamen gevonden was!
Criminal Uk
Ja dat vond ik ook echt mega toevallig! Keek het namelijk vorige week dus leek super actueel. Maar in zijn vrachtwagen was niks gevonden uiteindelijk dus wat voor straf krijg je daar dan voor
Ik ben een beetje laat, maar wat is seizoen 3 van 13 reasons why kut.
vooral het einde, echt niet te geloven
Pose seizoen 2 staat op Netflix
Moest in het begin bij aflevering 1 al huilen.
Ja maar echt he! Irriteerde me best vaak aan haar.
Ik was overigens vergeten hoe knap ik Julio vond hehe