Is er iemand die The Good Fight volgt? Het is een spin-off van The Good Wife, maar nòg beter (unicum in de spin-off wereld als je het mij vraagt). Het is perfect te volgen zonder de originele serie te zien. Het volgt een advocatenbedrijf waarbij de meerderheid van de werknemers een donkere huidskleur hebben. Zeer openlijk rechts-kritisch (vooral mbt Trump) en ik raad het iedereen aan.
Iemand topboy gezien? Dat aller laatste stukje van seizoen 3 (mocht je het gaan kijken op netflix staat het 2x eerst een deel met 2 seizoenen dat zijn de eerste twee dan een deel met 1 seizoejn dat is het derde seizoen?
Maar die zag ik niet aankomen haha zo gefocussed op wie er allemaal dood gaan.
die 2 junkies zijn gewoon undercover agenten whuuuut
Jaaa echt een fantastische serie.
Zoooo ligt het aan mij of is seizoen twee van Élite gewoon nog beter dan seizoen één? Ik zit er helemaal in joh (ben nu bij aflevering 5).
Ik vond seizoen 2 ook beter dan 1!
Ik kijk nu Marianne en ben onder de indruk, vind m echt goed! Nare/ongemakkelijke sfeer, laf it
Atypical
Ik heb ook al gehuild ben nu bij aflevering 4 haha
Mooi beschreven! Kan mij er erg in vinden. Sopranos blijft mijn favoriete serie. En ik geloof dat zonder The Sopranos, Breaking Bad nooit had bestaan.
Ik kijk dus eindelijk Breaking Bad, want had seizoen 1 al twee keer geprobeerd en kon Skyler en Marie niet uitstaan en vond alles te langzaam. Inmiddels zit ik in eind seizoen 4 en ik moet wel zeggen: man, man, man, wat kan Walt een eikel zijn zeg. Hij wordt eigenlijk alleen maar erger en erger, bijvoorbeeld toen (ik zet het even in een spoiler voor de weinigen die de serie nog niet hebben gezien) Walt Jr de nieuwe auto weer in moest leveren en Walt uit pure wrok dat hele ding sloopte. Hoe kinderachtig? Hij heeft wel meer van dat soort momenten. Plus dat hij egoïstisch en arrogant is. De enige reden dat Hank nu op het spoor van Gus zit (ik zit in aflevering 9 van seizoen 4) is dat Walt niet wilde dat Gale de credits kreeg.
Mwehhh ik was zooo blij dat er weer een seizoen va Atypical was maar de afleveringen zijn zo kort en ben er alweer doorheen.
Wij hebben van het weekend Toon gekeken. Een Nederlandse serie over een heel ongemakkelijke jongen die per ongeluk viral gaat. Echt heel leuk! Mijn vriend vindt Nederlandse dingen normaal vreselijk dus wilde het eigenlijk niet kijken maar was ongeveer binnen 5 minuten om. Aanrader dus.
Oh die ga ik nu kijken, ben benieuwd.
Spoiler aflevering 3:
Wel bizar, dat lijk voor altijd in je kast
Ben benieuwd hoelaat Outlander morgen online staat.
Heb pose afgekeken en zoveel gehuild dit seizoen haha
Ik ook, vond dit seizoen nog beter dan het eerste.
Pose seizoen 2ik vond het wel jammer dat Evan Peters niet meer in de serie voorkwam.
Al om 7.30 stond het online
Zag het idd.
Ik had het nog even uitgesteld door ook seizoen 2 opnieuw te kijken maar zelfs toen was ik er zo doorheen. Sad.