Ik was even vergeten hoe irritant ik die moeder in Atypical vind
Als er hier toevallig fans zijn van Tabula Rasa, Beau Sejour, of De Dag, dan raad ik nu De Twaalf aan, heel het seizoen te bekijken op vrtnu, ook vanuit Nederland. Lang geleden dat ik iets zo erg gebinget heb.
Ik had van Suits S5-7 nog niet gezien en ben het nu aan het bingen. Wat is Harvey toch een knapperd hè
Zo happy dat Atypical seizoen 3 er eindelijk is, maar pffff wat is die moeder van Sam ongelofelijk irritant
Ja echt zo Gelukkig is Casey er om haar constant shit te geven, haha. Vind haar zo leuk!
Vind Outlander seizoen 4 niet leuk.
Nee vond ik ook. Ik vind dat het zijn beste tijd nu ook wel heeft gehad.
Zo leuk dat the end of the fucking world weer is begonnen.
Atypical eind seizoen 3
Neeeeee ik vind Evan veel leuker dan Izzy
love deze serie
Heeft iemand hier de eerste aflevering van His Dark Materials al gezien? Ik vond het een goede start!
Ja ik ook! Heel mooi en rustig verfilmd en met de personages zoals ik me zo had voorgesteld.
Via welk netwerk wordt dat uitgezonden? Dacht HBO maar niet via Netflix in elk geval
HBO inderdaad! Ik kijk het via Ziggo Go.
Ik vond het overigens best tegenvallen. :’) Wel mooi gefilmd, maar zooo weinig daemons. En ik vind dat meisje die Lyra speelt zo doods overkomen. Mrs Coulter is wel spot on. Ik hoop dat de volgende afleveringen beter worden.
Ik heb trouwens Daybreak ook gebinged vorige week. Ik heb echt genoten. Veel popcultuur referenties en toffe storytelling. Hoop dat er een seizoen 2 komt!
Dankzij dit topic ben ik this is us aan het bingen. Zo mooi!! Zag dat npo met een Nederlandse variant komt: dit zijn wij
Ik ben nu bij aflevering 4 maar ik vind de sfeer zo ongemakkelijk hahaha wordt het nog anders of blijft dat zo?
A typical seizoen 3
Wtf izz
wtf zahid
Sam je ouders zijn kut
zo lief dat sam die kano heeft gekocht
Ahhh atypical season 3 einde van afl 6
Ik ben en seizoen 2 van The end of the fucking world begonnen en het is zo leuk weer. Gaar verhaal en onvoorspelbare karakters, gekke sfeer. Ik ben bij aflevering 4 en ik moet nu echt stoppen met kijken, maar ik wil doooor
Ik moest er even inkomen maar vind queer eye nu ook zo leuk! Echt fijne tv
Heb enkel de 1e aflevering gezien via tv. Maar was echt heel enthousiast ook.
Ik denk dat ik ga proberen om mee te volgen met tv en niet via vrt.nu dus.
Vind ik trouwens een vreemde tactiek van vrt om het nu al op vrt.nu te zetten. Ik snap die redenering niet…