Series & Netflix #2

Ik denk dat ze daarmee vooral willen inspelen op een jonger publiek (dus studenten en twintigers) die geen tv hebben/op kot zitten. Dat is ook juist de groep die het liefst binget en vaak niet zo trouw elke week op een aflevering wilt wachten. Misschien dat ze nu willen testen of er zo een balans kan gevonden worden tussen zo veel mogelijk kijkers en het risico op spoilers.
Dat risico is inderdaad héél erg groot nu, maar mij hoor je niet klagen. Heb alles dan ook op twee dagen gekeken haha!

2 likes

Blijft mijn all time favourite. :heart:

2 likes

« Appa Jip, jip »

4 likes

Ik vond dat zwijgplicht filmpje van Maaike cafmeijer wel heel tof haha

1 like

Heb je het seizoen al uitgekeken? Ik denk niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen. Vond het een stuk leuker en spannender met jonge Jamie en Claire.

Ik heb afgelopen weken 3 seizoenen van Weissensee gekeken. Ik vond het echt geweldig, beetje zo’n foute soap soms met die muziekjes maar die setting is zo mooi! Nu wil ik het 4e seizoen kijken maar kan die nog nergens vinden😭

Ik heb het seizoen een aantal maanden geleden via k.o.d.i gekeken. Moest me er wel doorheen worstelen, en denk niet dat ik het nieuwe seizoen ga kijken.

1 like

Ik ga overstappen naar Ziggo voor HBO en heb nu al zoveel zin in al die series. :nerd_face:

2 likes

Ik heb ook Ziggo, maar voor HBO moet je iets van €12 pm bij betalen. Ik vind dat eigenlijk best veel? Ik heb nu gratis een maand gekeken en er staan wel echt veel goede series op

Ik vond dit echt oprecht een van de meest slaapverwekkende films ooit. Maar gelukkig maakte Michiel het nog een beetje goed uiteindelijk haha.

1 like

Ik heb straks 3 maanden actieprijs vanwege het overstappen waardoor ik volgens mij zo’n 12 euro minder betaal dan nu voor mijn huidige pakket (en dat met HBO erbij), dus in feite heb ik HBO een halfjaar gratis (want de 3 maanden erna zijn dan weer duurder maar per saldo betaal ik over die periode ongeveer hetzelfde als wat ik nu doe bij Telfort). Het bleek ook dat ik iets meer betaal bij Telfort dan ik bij Ziggo zou doen voor hetzelfde pakket. HBO erbij is dan voor mij +8 per maand geloof ik vergeleken met wat ik nu betaal en dat vind ik wel te overzien. Vooral met de hoeveelheid series erop die ik wil zien. Ben anti downloaden enz ook namelijk.

@Kamerbreed Ik heb hem net toegevoegd aan mijn lijstje! Die wordt inmiddels best lang, haha:

• Six Feet Under (járen geleden de eerste seizoenen gezien, maar nooit afgekeken)
  • True Detective (seizoen 1 wel al gezien)
  • Chernobyl (al gezien in vliegtuig, maar wil 'm nog eens op tv zien)
  • Westworld
  • Watchmen
  • Big Little Lies
  • Euphoria
  • Sharp Objects
  • The Leftovers
  • Rome
  • The Sopranos
3 likes

Ik vind the end of the fucking world echt weer fantastisch, het is zo vreemd. Love it haha.

Oh dat scheelt wel! Wij betalen al 70 euro pm voor Ziggo dus vind dit beetje veel er bovenop naast Netflix en Videoland. Maar misschien moet ik die laatste opzeggen en dan HBO nemen haha. Downloaden doe ik ook nooit.

Ah ja, dat hield mij heel lang tegen naar Ziggo over te stappen: ik zat naar het pakket te kijken dat jij hebt omdat die als aanbevolen staat. Ik ging later kijken wat ik nou eigenlijk in mijn huidige pakket heb en dat is 50 MB. Ik heb nooit problemen met internetsnelheid, dus neem aan dat het bij Ziggo ook zat is voor mij. Bij Ziggo is dat pakket iets meer dan 50 euro, dus met HBO erbij zit ik dan nog steeds lager dan die 70. :ok_hand:t3: En ik deel mijn Netflix-kosten met mijn ouders, dat scheelt ook!

1 like

Years & Years staat hier (buitenland) ook op HBO, dat is ook nog een goede voor je lijstje als ik de rest zo zie!

2 likes

Wat gek dat die dan niet in Nederland staat? :scream: Komen de series vertraagd naar NL of? Ik voeg hem even toe als ‘check tzt of deze serie erop staat’. Ik heb in ieder geval genoeg te kijken in 2020, haha! (Ik krijg Ziggo op 6 december pas.)

1 like

Oh wat stom, die staat echt in mijn top 5 series van 2019 :sob: Dan weet ik het ook niet, hopelijk komt 'ie gauw! Meen dat het oorspronkelijk een BBC serie is, misschien heeft het iets met de rechten voor Nederland te maken?

Wat @Eddie zegt inderdaad, het wordt ook niet per se ‘spannend’ of zo.

2 likes

shiiiiiiiit seizoen 3 van atypical helemaal gezien :cry:

Ik heb net The Devil Next Door gekeken.
Docureeks over de zaak tegen de vermeende Iwan de Verschrikkelijke.

Ben uiteraard bekend met de verhalrn en de zaak, maar de beelden er bij zijn enorm indrukwekkend.
Moet er even van bij komen.

1 like