Oké ik ga ff huilen van ontroering 

Ik kijk the lion king 2019 en ik vind het zooooo mooooooi 

Ik kijk aldoor deze terug en krijg aldoor tranen in mijn ogen 
Ik heb de boeken gelezen dus voor mij is het allemaal heel erg logisch. Maar het is ook wel een beetje ingewikkeld met ‘Dust’ enzo dus kan me er wel wat bij voorstellen.
Ik heb de boeken niet gelezen, maar heb het gevoel dat ik het meeste wel snap (niet alles is natuurlijk nog uitgelegd op de helft van het seizoen). Wat vraag je je af?
Jaa ik, echt leuk! En dat stukje wat @LizzyBennet zegt idd hahaha
Kijkt iemand toevallig The Dragon Prince op Netflix?
Same, maar komt wel! Zijn jullie nu ook allerlei testjes aan het doen om te ontdekken wat jouw daemon zou zijn? ^^ https://www.buzzfeed.com/sam_cleal/his-dark-materials-daemon-quiz
The Mandalorian
Baby (niet) Yoda is echt te schattig
!
En ik weet dat hij zijn helm eigenlijk niet af mag zetten, maar ik ben wel benieuwd of we Pedro nog te zien gaan krijgen…
Ik ben net begonnen met Outlander maar blijft het zo gewelddadig? Ik vind sommige stukjes echt akelig om te zien.
Ik heb nu ook disney+ geweldig!! Ik kijk nu the mandalorian
Maae voor mijn idee is t beeld heel wazig en hapert hebben jullie dat ook?
Omg ik kijk The Missing seizoen 2, zo spannonnnnnd!
Opnieuw begonnen aan gossip girl
Hier geen last van!
Aaaah, net de nieuwste aflevering van His Dark Materials gekeken en ik dacht eerst wel veilig te zijn met alleen het eerste boek van de trilogie gelezen te hebben, maar er is nu dus al een jongen uit het tweede boek geïntroduceerd. Herkende ik toevallig, omdat ik een paar maanden terug wel begonnen was aan boek twee (eerste twee hoofdstukken ofzo). Heb daarna het boek weggelegd, omdat ik toch eerst andere boeken wilde lezen. Toch maar rap The Subtle Knife lezen dan. 
Nee, helemaal goed! Maar kijk via PlayStation want op tv doet ‘ie het niet…
AAAH, wat heeft die vent toch een onuitstaanbare kop!
Oh ik ook, zo prachtig. Wil door die serie naar Schotland.
Ik ga nu beginnen aan iets kerstigs: Home for christmas. Openhaard staat aan, wijntje erbij.
Van sommige series vond ik het ZO erg dat ze waren afgelopen, dat had ik echt met Gossip Girl. Ik ga hem denk ik bingewatchen in december🙊
Kijkt iemand V Wars met Ian Somerhalder?
Nog niet, ik wil nog wel kijken of het iets is!