Series & Netflix #2

Ja mooi hè! Ik heb echt moeten huilen om afl. 3

De maanlanding en de opleidingen van Charles zijn idd goed in beeld gebracht. Ik kon me helemaal inleven

1 like

“and the fact is, anyone who heard that hymn today would not just have wept. They would’ve been broken into a thousand tiny pieces” :frowning:

4 likes

:sob::cry:

HUILENNNN

Ik ben zojuist aan een Star Wars poging begonnen, omdat ik ergens wel benieuwd ben naar The Mandalorian. We shall see. :woman_shrugging:t3:

2 likes

Kreeg net een melding van netlfix over een nieuwe serie, virgin rivers. Volgens mij nogal gekopieerd van men in trees en in de trailer werd al twee keer genoemd hoe mooi de hoofdrolspeler wel niet is. Bleh.

Veel plezier! Ik had de saga films allemaal al wel gezien (de oude ook wel vaker dan eens), alleen Solo & Rogue One nog niet, maar ben nu alles aan het (her)kijken, omdat een van mijn favoriete podcasts (Binge Mode) nu Star Wars doet. Ik vond Rogue One echt heel goed! Ga later vanavond ook aan The Mandalorian beginnen, want de volgende podcast aflevering gaat over de eerste aflevering daarvan :grimacing: Ben heel benieuwd, vooral natuurlijk ook naar baby-Yoda :heart_eyes:

4 likes

Net Klaus gekeken. Tranen in mijn ogen. Zo mooi.

2 likes

Ik kijk Merry Happy Whatever, sitcom in kerst sfeer. Met de leuke vader uit Parent Trap :two_hearts:

2 likes

Oké ik ga ff huilen van ontroering :sob::sob::sob:
Ik kijk the lion king 2019 en ik vind het zooooo mooooooi :heart::heart::heart::heart:

Ik kijk aldoor deze terug en krijg aldoor tranen in mijn ogen :sweat_smile:

1 like

Ik heb de boeken gelezen dus voor mij is het allemaal heel erg logisch. Maar het is ook wel een beetje ingewikkeld met ‘Dust’ enzo dus kan me er wel wat bij voorstellen.

Ik heb de boeken niet gelezen, maar heb het gevoel dat ik het meeste wel snap (niet alles is natuurlijk nog uitgelegd op de helft van het seizoen). Wat vraag je je af?

Jaa ik, echt leuk! En dat stukje wat @LizzyBennet zegt idd hahaha

Kijkt iemand toevallig The Dragon Prince op Netflix?

1 like

Same, maar komt wel! Zijn jullie nu ook allerlei testjes aan het doen om te ontdekken wat jouw daemon zou zijn? ^^ https://www.buzzfeed.com/sam_cleal/his-dark-materials-daemon-quiz

1 like
The Mandalorian

Baby (niet) Yoda is echt te schattig :heart_eyes:!
En ik weet dat hij zijn helm eigenlijk niet af mag zetten, maar ik ben wel benieuwd of we Pedro nog te zien gaan krijgen…

1 like

Ik ben net begonnen met Outlander maar blijft het zo gewelddadig? Ik vind sommige stukjes echt akelig om te zien.

The Mandalorian

Kwam deze net tegen. It me.

2 likes

Ik heb nu ook disney+ geweldig!! Ik kijk nu the mandalorian
Maae voor mijn idee is t beeld heel wazig en hapert hebben jullie dat ook?

Omg ik kijk The Missing seizoen 2, zo spannonnnnnd!

1 like