Series & Netflix #2

Opnieuw begonnen aan gossip girl

4 likes

Hier geen last van!

Aaaah, net de nieuwste aflevering van His Dark Materials gekeken en ik dacht eerst wel veilig te zijn met alleen het eerste boek van de trilogie gelezen te hebben, maar er is nu dus al een jongen uit het tweede boek geĆÆntroduceerd. Herkende ik toevallig, omdat ik een paar maanden terug wel begonnen was aan boek twee (eerste twee hoofdstukken ofzo). Heb daarna het boek weggelegd, omdat ik toch eerst andere boeken wilde lezen. Toch maar rap The Subtle Knife lezen dan. :sweat_smile:

4 likes

Nee, helemaal goed! Maar kijk via PlayStation want op tv doet ā€˜ie het niet…

AAAH, wat heeft die vent toch een onuitstaanbare kop!

7 likes

Oh ik ook, zo prachtig. Wil door die serie naar Schotland.

Ik ga nu beginnen aan iets kerstigs: Home for christmas. Openhaard staat aan, wijntje erbij.

1 like

Van sommige series vond ik het ZO erg dat ze waren afgelopen, dat had ik echt met Gossip Girl. Ik ga hem denk ik bingewatchen in decemberšŸ™Š

4 likes

Kijkt iemand V Wars met Ian Somerhalder?

1 like

Nog niet, ik wil nog wel kijken of het iets is!

Heb hem gister uitgekeken :see_no_evil:
Wel een vermakelijke serie, maar vond hem niet heel goed ofzo. Ik keek hem ook vooral door Damon Salvator haha. Zitten we meer spelers in van dit soort series, ik zag ook acteurs uit Bitten, Twilight, Shadow Hunters.
Wel echt mijn genre haha, en het einde vond ik dan wel weer spannend. Benieuwd naar seizoen 2!

4 likes

Ik geniet zo van His Dark Materials. Ik heb alle boeken gelezen en ik vind de acteurs echt goed gecast. Ik kijk momenteel weinig televisie, maar ik verheug me elke weeg op zondag avond op de BBC

4 likes

Ik ben gisteren begonnen aan Virgin Rivers. Krijg er een beetje Hart of Dixie vibes van, vooral omdat de dokter door dezelfde acteur wordt gespeeld. Vond de eerste aflevering wel leuk in ieder geval!

2 likes

Heb deze ook net uitgekeken met mijn man, de eerste 4 afleveringen vonden we nog wel spannend maar inderdaad oh wat slecht werd het! We moesten gewoon lachen bij de laatste aflevering.

1 like

Mijn vriend en ik doen steeds Olaf na, hoe hij zo met dat stomme brilletje zielige dingen zegt als ā€˜Ik voel me een tikkende tijdbom’. Maar we zijn wel benieuwd hoe het afloopt haha.

2 likes

Haha! Ik zei ook jeetje ik kan die naam Olaf Witte niet meer horen!

Ja ik vind de casting ook super! Ik heb echt naar deze serie uitgekeken, dus ik ben heel blij dat ie tot zover heel leuk is! Ik wilde al jaren de boeken lezen en door de komst van de serie had ik ze eindelijk naar voren geschoven. Zit er nu ook helemaal in, ga na de trilogie ook snel aan The Book of Dust beginnen. :smiley:

Ik vond how to sell drugs online fast echt vermakelijk. Genoeg diepgang in de personages, lekker wegkijkend young adult verhaal, gewoon prima

Ik ben een maand geleden opnieuw aan TBBT begonnen (ik had denk ik wel 9 of 10 seizoenen ooit gezien) en ik baal nu wel een beetje dat het nu toch echt over is. :broken_heart:

2 likes

Ik vind het leuk! Kijkt lekker weg.

1 like

Ja, het is wel vermakelijk. Maar een hoog cijfer krijgt deze serie niet. Misschien een 6,5. Ik vind de serie soms wat traag en niet altijd even sterk geacteerd.

Verder wel benieuwd hoe het nou zit allemaal en de verschillen.

1 like