Zojuist voor de 14e keer Friends uitgekeken
Iemand nog tips voor een feel good Netflix serie? Ben net klaar met Virgin River, vond ik heel lekker weg kijken.
Home for Christmas (wel in het Noors)!
deze heb ik in 24u afgekeken! zo leuk
ben heel benieuwd(niet lezen als je de serie nog niet afgekeken hebt)
wie er nou aan de deur staat! sporty stein of de fuckboy haha
en virgin river ben ik nu net aan begonnen maar de eerste indruk is goed!
Haha, ik ook!
Ik had niet meer verwacht dat er iemand zou opdagen! Misschien komt fuckboy afscheid nemen voor hij naar Bali vertrekt? Maar een bezoekje van Stein is misschien logischer, want hij kent haar familie al een beetje. voor een 2de seizoen
Ik heb de optie picture-in-picture op netflix. Nu kan ik twee series tegelijk kijken hahah wtf
Virgin river heb ik ook opgeslagen in m’n lijst. Ben hier erg benieuwd naar!
Seizoen 3 van La Casa de Papel gekeken en ik zit er weer helemaal in. Vond seizoen 1 geweldig,seizoen 2 minder dus had niet echt zin om verder te kijken maar toch begonnen en nu kan ik niet wachten op het vervolg. Ik vind de acteurs zo leuk!
Ben nu aan t kijken, vind t heel leuk!
Ik denk de dokter Henrik/Ulrik. Whatever
Er is ook een tweede seizoen van Alta Mar op Netflix bijgekomen, heb het zelf nog niet gezien maar staat wel op m’n kijklijstje
Ik heb net de film The Post op Netflix gezien. Over de Washington Post en hun rol in het bekend maken van de Vietnam oorlog en de corruptie van diverse presidenten. Goede film met Meryl Streep en Tom Hanks.
wilde net dit posten. ik vind het een aanrader!
Kijkt hier iemand ook Dit zijn wij op NPO? Ik vind het echt een mooie serie, moet elke aflevering huilen haha. Als het straks afgelopen is ga ik de Engelse versie kijken denk ik, want het duurt vast weer lang voordat er een nieuw Nederlands seizoen komt…
Ik vind m ook super mooi! Heb de Engelse ook nog niet gezien.
Ik heb net in Notion een lijstje gemaakt van series die ik nog wil zien (HBO ) of die bijna weer starten en wooow, dat zijn er veel. Ik heb er nog niet eens alle series in staan, want ben nog te lui geweest om het aan te vullen.
Na The Crown ga ik in ieder geval sowieso aan The Witcher beginnen, nu al zin in! Nog maar een week.
Ik vind niks leuk hebben jullie nog recente tips? Eerst kon een serie me echt pakken, maar het afgelopen halfjaar veel minder
ik hou van spannende sci-fi dingen, maar niet game of thrones sci-fi (Op netflix trouwens)
Wat ik top vond is oa black mirror, orphan black, stranger things, the sinner
Crazyhead, erg Brits en licht absurdistisch maar ik vond het heel leuk. En misschien The Dark Crystal & The Umbrella Academy als je die nog niet gezien hebt?
Allemaal nog niet gezien, thanks! Ben nu 13 geboden aan het kijken, is ook leuk!
Toch aan Vwars begonnen, best vermakelijk. Kijk wel vooral voor Ian Somerhalder hahaha