Ik denk de dokter Henrik/Ulrik. Whatever
Er is ook een tweede seizoen van Alta Mar op Netflix bijgekomen, heb het zelf nog niet gezien maar staat wel op mān kijklijstje
Ik heb net de film The Post op Netflix gezien. Over de Washington Post en hun rol in het bekend maken van de Vietnam oorlog en de corruptie van diverse presidenten. Goede film met Meryl Streep en Tom Hanks.
wilde net dit posten. ik vind het een aanrader!
Kijkt hier iemand ook Dit zijn wij op NPO? Ik vind het echt een mooie serie, moet elke aflevering huilen haha. Als het straks afgelopen is ga ik de Engelse versie kijken denk ik, want het duurt vast weer lang voordat er een nieuw Nederlands seizoen komtā¦
Ik vind m ook super mooi! Heb de Engelse ook nog niet gezien.
Ik heb net in Notion een lijstje gemaakt van series die ik nog wil zien (HBO
) of die bijna weer starten en wooow, dat zijn er veel. Ik heb er nog niet eens alle series in staan, want ben nog te lui geweest om het aan te vullen.
Na The Crown ga ik in ieder geval sowieso aan The Witcher beginnen, nu al zin in! Nog maar een week. 
Ik vind niks leuk
hebben jullie nog recente tips? Eerst kon een serie me echt pakken, maar het afgelopen halfjaar veel minder
ik hou van spannende sci-fi dingen, maar niet game of thrones sci-fi (Op netflix trouwens)
Wat ik top vond is oa black mirror, orphan black, stranger things, the sinner
Crazyhead, erg Brits en licht absurdistisch maar ik vond het heel leuk. En misschien The Dark Crystal & The Umbrella Academy als je die nog niet gezien hebt?
Allemaal nog niet gezien, thanks! Ben nu 13 geboden aan het kijken, is ook leuk!
Toch aan Vwars begonnen, best vermakelijk. Kijk wel vooral voor Ian Somerhalder hahaha
misschien the end of the F**king world? ik heb het net uit en vond het heel vermakelijk. Is niet echt sci-fi maar heeft ook eenzelfde soort hoopvol/donker randje als orphan black
Ik heb seizoen 1 gekeken! Is seizoen 2 een beetje hetzelfde?
Ja, eerste twee afleveringen van het tweede seizoen is even inkomen, maar het einde vond ik heel goed!
Ik heb de film moonlight (eindelijk) gekeken. Ik wou die al zo graag zien sinds die een oscar heeft gewonnen. En ik vond het een prachtige film. Ik hou ervan als er dingen een beetje vaag blijven en het je aan het denken zet.
Heb net V-wars afgekeken.
Het is echt bizar slecht. Er zijn zoveel plotholes dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.
Maar is het vermakelijk.
Sinds gisteren eindelijk The Haunting of Hill House weer opgepakt, had de eerste aflevering op Halloween gezien en daarna niets meer. Ik zit er nu lekker in, wil nu eigenlijk ook dat boek bestellen.
Ik kijk eigenlijk nooit horror, omdat ik het vaak te voorspelbaar vind. Deze serie vind ik wel echt goed, vooral ook het familiedrama! Zitten genoeg schrikmomenten in, vind het zelf niet eng, maar wel een creepy vibe hebben. 
Boek is wel heel anders, voor als je dat nog niet wist. Niet dat je eenzelfde verhaal verwacht. Die hele familie bestaat ook niet in de boeken.
ā
Ik ben Chernobyl voor de tweede keer aan het kijken. Ik heb die serie in het vliegtuig gezien, maar wilde hem nog eens op een groot scherm zien.
Oh nee, dat wist ik inderdaad niet! Heb even de beschrijving op Goodreads gelezen, maar zie dat het inderdaad anders is. Alleen de namen worden hergebruikt. Bedankt dat je dat nog even zei haha!
V wars! Niet lezen als je nog bezig bent.
Samenvatting
Het begon traag en daarna was het best vermakelijk.
Maar wtf die laatste aflevering. Ben echt niet tevreden hoe ze dat hebben gedaan. Opeens is dār Swann een beast mode kerel en vet stoer? En 4 maanden later zou het een apocalyptische wereld zijn. Normale mensen opgesloten voor voedsel. Veel bloods die aan het Raiden zijn.
En dan die niklos, hou op met me.
Neee is echt een waardeloos open einde.