Series & Netflix #2

Heeft iemand Alta Mar al gekeken? Is het iets?

Ja ik! Ik vond het wel leuk om te kijken maar niet echt hoogstaand zeg maar. Het einde was ook maar middelmatig. Goed tijdverdrijf maar ik zou het niet kijken voor de plot

Haha grappig, ik vind dat juist een serie waar je wel bij na moet denken. Kijkt niet echt lekker weg. Denk ook steeds wie is dat ook alweer, lijkt soms wel een soap.

Ben nog maar bij afl. 4, vind ‘t niet geweldig maar ben wel genoeg getriggerd om ‘t af te willen kijken

1 like

Haha, inderdaad grappig dat we daarin verschillen! Juist dat soapachtige en niet hoogstaande zijn voor mij aspecten dat ik lekker niet hoef na te denken. Al had ik dat met die personages ook in het begin hoor.

1 like

Ik heb een paar afleveringen gekeken en het is wel ok.

1 like

Iemand nog aanraders om te downloaden voor een lange vlucht?

1 like

Wat is het nieuwe seizoen van the handmaids tale donker qua beeld zeg, kan echt vrij weinig zien. Wel weer suuuuper goed

5 likes

Ja ik vond het ook erg donker! Maar inderdaad weer heel goed, je wordt er zo in meegesleurd!

Jane the virgin seizoen 3

Echt love deze serie :heart::heart: Net begonnen aan seizoen 3. Ik ben ook echt zo onder de indruk van de actrice die Petra/Anezka speelt. Echt mooi om te zien hoe goed zij tussen die rollen kan switchen, zelfs de verschillende lichaamstaal is echt helemaal on point. Snap echt niet waarom ik deze serie toen ik het in 2015 probeerde niet leuk vond, ik ben nu echt helemaal verslaafd.

En zometeen gaan vriend en ik beginnen aan When they see us, lijkt me erg interessant.

6 likes

Ik kijk The Blacklist (het eerste seizoen voor de tweede keer, want ik ben daarna gestopt een aantal jaren geleden omdat er verder niets op Netflix stond) en ik ben zooo nieuwsgierig naar de relatie tussen Red en Liz.

Mijn theorie, al is die vast allang achterhaald voor de mensen die bij zijn

Red zei dat hij niet Liz’ vader is, maar ik denk dat de makers willen dat we denken dat zij willen dat wij denken dat hij dat wél is waardoor we denken dat hij dat niet is zeg maar. Terwijl hij het dus eigenlijk wel is. Hij heeft het vast tegenover haar ontkend omdat hij haar wil beschermen en voor de kijker om de spanning over hun relatie nog langer in stand te houden.

Mijn eigen zin doet me erg aan deze scène denken overigens:

https://www.youtube.com/watch?v=LUN2YN0bOi8

Good Girls S02 E09

Spoiler

tumblr_inline_pqs4ktzoSM1rqq37j_400

Brb even koude douche nemen

6 likes

Net begonnen met de eerste aflevering van seizoen 5 van Black Mirror en ik vond het zo tegenvallen… :frowning: Ik vond het zo langdradig en saai en bleef maar op de klok kijken, dit heb ik nog nooit eerder gehad bij vorige afleveringen. Alsof er geen plot or verhaal achter zat. Bummer, hoop dat de rest van S5 beter wordt!

Black Mirror S05

Ik vond dit seizoen van BM ook een beetje tegenvallen. Alsof de inspiratie een beetje op was. Aflevering 1 en 2 vond ik nog best oké, maar kreeg er ook geen typisch Black Mirror gevoel bij. De derde aflevering vond ik niet zo. Iets te Disney-achtig of zo.

Ook When They See Us gekeken dit weekend, zo’n beetje elke aflevering gehuild. Goed in elkaar gezet en sterk gespeeld door de acteurs. Zo’n heftig verhaal :slightly_frowning_face:

1 like

godddddddddddddddddddd

1 like
Black Mirror

Black Mirror is dus niets voor mij omdat ik het te absurdistisch vind vaak (terwijl ik wél van dystopisch hou). Toch weer geprobeerd omdat het moest van een collega en ik vond eigenlijk alleen aflevering 2 leuk uit seizoen 5. :nerd_face: Uiteindelijk ook Black Museum gekeken, die aflevering vond ik ook nog wel leuk, maar wel weer wat absurdistisch.

Wat ik goed vond aan de tweede aflevering was dat het eind zo enorm abrupt was. Ik las dat dat eigenlijk zo bedoeld was om aan te geven dat grote gebeurtenissen in het leven van de een slechts confetti is in het leven van een ander, máár wat er gebeurde was dat veel mensen gelijk naar Twitter gingen om uitleg te krijgen over het einde. Vrij ironisch natuurlijk, gezien de aflevering. Dus dat vond ik eigenlijk best mooi.

1 like

Black mirror is niet echt goed hoor, dont worry

Jammer, ik ben ook niet meer zo onder de indruk van black mirror als bij de eerdere seizoenen.

Ik kijk nu Ugly Betty op videoland. Heerlijke serie om te kijken met verstand op nul. Beetje zoals Jane the Virgin!

5 likes

Omg staat dit op videoland. Dit was echt mijn favo serie vroeger. Yessss hele nacht ugly betty kijken

1 like

Ik vond Black Mirror ook wel tegenvallen… het keek wel lekker weg maar bij afl 1 wist ik al dat ze dat VR spel voor seks gingen gebruiken
en bij afl 2 dat die man iemand is kwijtgeraakt door een verkeersongeval door het gebruiken van een telefoon. Gewoon te voorspelbaar terwijl je in de eerdere seizoenen zoveel zieke plottwists had.
Anyway, nu When They See Us kijken. Ben benieuwd!

2 likes