Ahhh, komt er eindelijk een tweede seizoen? Eindelijk een reden om het eerste seizoen terug te kijken. 
Black Mirror seizoen 5:
Samenvatting
Ik heb hier ZO lang naar uitgekeken, dat ik wel een beetje teleurgesteld ben. Het waren toffe afleveringen om te volgen en interessanter dan de meeste dingen die ik de afgelopen tijd gekeken heb, maar ik heb de doemsfeer heel erg gemist. De afleveringen waren me iets te traag en positief, en de realiteit waarin ze zich afspelen me iets te normaal. Ik vond Smithereen de spannendste aflevering, heel goed geacteerd en hoewel voorspelbaar toch best vlot. Striking Vipers had in mijn ogen een groot potentieel om door middel van de hoofdpersonages thema’s als liefde en seksualiteit wat verder te ontrafelen, maar is in mijn ogen heel oppervlakkig gebleven. Ik vond de aflevering daardoor net iets te langzaam en oninteressant, hoewel mooi om naar te kijken. Wat Ashley Too betreft sluit ik me bij de anderen aan, het had zo op Disney Channel gekund. Leuk, maar zuur dat het één van de maar drie afleveringen van het nieuwste seizoen van BM is.