Series & Netflix #2

misschien the end of the F**king world? ik heb het net uit en vond het heel vermakelijk. Is niet echt sci-fi maar heeft ook eenzelfde soort hoopvol/donker randje als orphan black

Ik heb seizoen 1 gekeken! Is seizoen 2 een beetje hetzelfde?

1 like

Ja, eerste twee afleveringen van het tweede seizoen is even inkomen, maar het einde vond ik heel goed!

Ik heb de film moonlight (eindelijk) gekeken. Ik wou die al zo graag zien sinds die een oscar heeft gewonnen. En ik vond het een prachtige film. Ik hou ervan als er dingen een beetje vaag blijven en het je aan het denken zet.

6 likes

Heb net V-wars afgekeken.
Het is echt bizar slecht. Er zijn zoveel plotholes dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.
Maar is het vermakelijk.

Sinds gisteren eindelijk The Haunting of Hill House weer opgepakt, had de eerste aflevering op Halloween gezien en daarna niets meer. Ik zit er nu lekker in, wil nu eigenlijk ook dat boek bestellen.

Ik kijk eigenlijk nooit horror, omdat ik het vaak te voorspelbaar vind. Deze serie vind ik wel echt goed, vooral ook het familiedrama! Zitten genoeg schrikmomenten in, vind het zelf niet eng, maar wel een creepy vibe hebben. :laughing:

Boek is wel heel anders, voor als je dat nog niet wist. Niet dat je eenzelfde verhaal verwacht. Die hele familie bestaat ook niet in de boeken.

–

Ik ben Chernobyl voor de tweede keer aan het kijken. Ik heb die serie in het vliegtuig gezien, maar wilde hem nog eens op een groot scherm zien.

Oh nee, dat wist ik inderdaad niet! Heb even de beschrijving op Goodreads gelezen, maar zie dat het inderdaad anders is. Alleen de namen worden hergebruikt. Bedankt dat je dat nog even zei haha!

1 like

V wars! Niet lezen als je nog bezig bent.

Samenvatting

Het begon traag en daarna was het best vermakelijk.

Maar wtf die laatste aflevering. Ben echt niet tevreden hoe ze dat hebben gedaan. Opeens is d’r Swann een beast mode kerel en vet stoer? En 4 maanden later zou het een apocalyptische wereld zijn. Normale mensen opgesloten voor voedsel. Veel bloods die aan het Raiden zijn.

En dan die niklos, hou op met me.

Neee is echt een waardeloos open einde.

Iemand al don’t fuck with cats: hunting an internet killer gezien? Ben sprakeloos, just wow

2 likes

Sinds gisteren begonnen aan een nieuwe Scandinavische serie op Netflix over gijzeling in de metro. Tot nu toe best leuk! Hoofdrol is voor de actrice in the Rain.

@anon31495790 Alta Mar wordt wel iets spannender maar het acteerwerk is niet geweldig. Ik vind het een leuke serie om weg te kijken.

2 likes

hoe heet die serie? klinkt goed!

Ik ga maar weer eens verder met Homeland. seizoen 6, afl 1. Ben benieuw of ik er nog iets van begrijp en of het nog leuk is.

1 like

Ik heb tot dusver alle afleveringen “gekeken” :sweat_smile: meer op het te vergelijken met de Amerikaanse, die vind ik fantastisch. De Nederlandse echt verschrikkelijk, maar is misschien niet helemaal eerlijk want vind Nederlandse series bjjna nooit leuk + het haalt het zooo niet bij het orgineel.

@slurfhondje ik heb hem gezien. Verschrikkelijk en bizar. Echt why

Heel bizar

ja hij is zo fucking eng, bij dat modellenfilmpje, echt een psychopaat.

2 likes

Ben ik ook benieuwd naar!

Waar kan je de Amerikaanse versie kijken? Ik kan er niet tegen dat ik bij de Nederlandse versie maar 1 aflevering per week kan kijken haha

Ik vond die moeder ook een typische vrouw
 Zo wat ik verwacht als type moeder van zo’n jongen, was wel ook benieuwd naar de vader.
Krijg ook echt overal jeuk als ik bedenk wat voor zooi er allemaal op internet staat, dat het filmpje van het slachtoffer nu (ga ik van uit, ga niet zoeken :sweat_smile: ) nog wel ergens op het internet te bekijken is. Maar ook hoeveel zo’n groep zelfbenoemde internetgekkies uit kan vinden. Allemaal van die dingen die ik wel weet maar liever niet te bewust van ben.

@Haai Schijnbaar op Hulu, maar dat heb ik niet dus weet ik niets van :woman_shrugging: heb ze gedownload

Thanks!