Iemand al don’t fuck with cats: hunting an internet killer gezien? Ben sprakeloos, just wow
Sinds gisteren begonnen aan een nieuwe Scandinavische serie op Netflix over gijzeling in de metro. Tot nu toe best leuk! Hoofdrol is voor de actrice in the Rain.
@anon31495790 Alta Mar wordt wel iets spannender maar het acteerwerk is niet geweldig. Ik vind het een leuke serie om weg te kijken.
hoe heet die serie? klinkt goed!
Ik ga maar weer eens verder met Homeland. seizoen 6, afl 1. Ben benieuw of ik er nog iets van begrijp en of het nog leuk is.
Ik heb tot dusver alle afleveringen “gekeken”
meer op het te vergelijken met de Amerikaanse, die vind ik fantastisch. De Nederlandse echt verschrikkelijk, maar is misschien niet helemaal eerlijk want vind Nederlandse series bjjna nooit leuk + het haalt het zooo niet bij het orgineel.
@slurfhondje ik heb hem gezien. Verschrikkelijk en bizar. Echt why…
Heel bizar
ja hij is zo fucking eng, bij dat modellenfilmpje, echt een psychopaat.
Ben ik ook benieuwd naar!
Waar kan je de Amerikaanse versie kijken? Ik kan er niet tegen dat ik bij de Nederlandse versie maar 1 aflevering per week kan kijken haha
Ik vond die moeder ook een typische vrouw… Zo wat ik verwacht als type moeder van zo’n jongen, was wel ook benieuwd naar de vader.
Krijg ook echt overal jeuk als ik bedenk wat voor zooi er allemaal op internet staat, dat het filmpje van het slachtoffer nu (ga ik van uit, ga niet zoeken
) nog wel ergens op het internet te bekijken is. Maar ook hoeveel zo’n groep zelfbenoemde internetgekkies uit kan vinden. Allemaal van die dingen die ik wel weet maar liever niet te bewust van ben.
@Haai Schijnbaar op Hulu, maar dat heb ik niet dus weet ik niets van
heb ze gedownload…
Thanks!
Below the surface of gidseltagningen
A Quiet Place staat op Netflix 
Vanavond begonnen aan Virgin Rivers. Ik vind het echt heel leuk. Het doet me een beetje denken aan Hart of Dixie. Volgens mij speelt dokter Brick ook dezelfde rol. Een echte aanrader! 
Ik kijk het ook, ik had hele lange verwachtingen maar het is best goed!
Ik vind m ook leuk! Af en toe een beetje slecht geacteerd maar zeker een aanrader. Wel echt een abrubt einde. Maar ik hoorde al dat er een seizoen 2 komt
Mijn vader zette deze een keer aan en verwachtte er ook niet veel van, maar ik vond hem ook tof!
The Witcher staat op Netflix. Op IMDB alleen maar positieve reviews. Ben heel benieuwd!
Ja heerlijk, fantasiefilms en -series rond Kerst!
Ik was eraan begonnen en na een paar minuten laten ze het katten filmpje zien. Ik durf nu niet verder te kijken, ik wil die hele clip ECHT niet zien.