Below the surface of gidseltagningen
A Quiet Place staat op Netflix
Vanavond begonnen aan Virgin Rivers. Ik vind het echt heel leuk. Het doet me een beetje denken aan Hart of Dixie. Volgens mij speelt dokter Brick ook dezelfde rol. Een echte aanrader!
Ik kijk het ook, ik had hele lange verwachtingen maar het is best goed!
Ik vind m ook leuk! Af en toe een beetje slecht geacteerd maar zeker een aanrader. Wel echt een abrubt einde. Maar ik hoorde al dat er een seizoen 2 komt
Mijn vader zette deze een keer aan en verwachtte er ook niet veel van, maar ik vond hem ook tof!
The Witcher staat op Netflix. Op IMDB alleen maar positieve reviews. Ben heel benieuwd!
Ja heerlijk, fantasiefilms en -series rond Kerst!
Ik was eraan begonnen en na een paar minuten laten ze het katten filmpje zien. Ik durf nu niet verder te kijken, ik wil die hele clip ECHT niet zien.
Ze laten vaker stukjes van die filmpjes (er zijn meerdere ) zien, maar volgens mij nooit het hele filmpje.
Sorry ik ben laat met reageren maar misschien vind je The Rain wel leuk op Netflix! Deense post-apocalyptische sci-fi serie, heeeel spannend.
Dat heb ik al gekeken!!
Jezus⦠meerdere? Zo sick.
Hmm⦠misschien durf ik verder te kijken, wil zelf bijna die klootzak gaan zoeken
Ah ja niet verrassend haha! Heb je het tweede seizoen al gezien? Ik ben bang om ermee te beginnen omdat ik tweede seizoenen nooit zo leuk vind als de eersteā¦
Beetje zoals dat je toch zonder na te denken een heel pak koekjes leegeet
Nee daar ben ik geloof ik wel aan begonnen maar weer mee gestopt⦠ik kijk nu 13 geboden, misschien daarna verder met the rain
Bad moms of bad moms 2 Christmas?
Bridget Jonesās Diary.
Clueless
Sex and the City 2.
Dapper ! Verschrikkelijk om naar te kijken, nog verschrikkelijker om te realiseren dat dit soort shit zoveel meer gebeurd dan we wetenā¦
Ik kijk nu de tweede aflevering van Dirty Money en ik kan het zelfmedelijden van die mensen niet aan dik huilen omdat zij nu in een situatie zitten die vergelijkbaar is met wat zij hun eigen klanten aandedenā¦