Series & Netflix #2

Ben bij aflevering 3 en het is echt geweldig! :heart_eyes:

Ohhhhhhh ja dit wil ik kijken.

1 like

Iemand “don’t fuck with cats” al gezien?

Vanmiddag ook alvast een stukje aan The Witcher begonnen, maar niet af kunnen kijken (kijk samen met vriend en hij moest werken). Zag er al wel goed uit in ieder geval!

1 like

Ik heb hem gisteren helemaal uitgekeken, zooo gestoord! Voelde me achteraf ook naar

Jaa mijn god ik kan dit niet aan. Ben bij aflevering 2 .

Ja, ik ook. Heb er zelfs over gedroomd vannacht :anguished:

Ik voel me redelijk ziek nu. Wat een gast

Ik durf hem niet te kijken. Ik kijk naar crime docus en luister ook podcast over moord e.d, maar dierenleed trek ik niet.

Je ziet het leed gelukkig niet.

Oké, als je daar niets van ziet wil ik het wel zien.

Dit was ook precies mijn overweging, ik kan dat niet aan. Maar ik raad je zeker aan dit te kijken, zo ongelofelijk bizar!

Nou, daar ben ik het niet helemaal eens. Ik vond sommige shots behoorlijk expliciet.

Ik zou het alsnog wel aanraden om te kijken want de boodschap er achter is ontzettend belangrijk, maar vond sommige beelden zwaar te verteren.

Ja dat wel. Al dacht ik eerst dat ze alles lieten zien. Dus ik heb het geluid uit gezet bij die stukjes en een oog dicht geknepen en vond het minder erg dan dat ik gedacht had. Al voel ik me na de serie wel naar.
Wat een bizar verhaal pff

1 like

Worden die katten zichtbaar mishandeld? Want dan kan/wil ik het niet kijken.

Edit: ik begrijp van niet dus. Maar het gaat over dierenmishandeling?

Het gaat over een jongen die een filmpje heeft gepost dat hij 2 kittens vermoord.
Dan gaan mensen in een facebook groep zoeken wie hij is om hem aan te geven bij de politie. Maar die jongen kikt op die aandacht en maakt meer van dat soort filmpjes en uiteindelijk een waarbij hij een jongen vermoord.

Dit is het verhaal een beetje in grote lijnen uitgelegd. Er zit nog meer omheen wat het verhaal bizar maakt

1 like

Ik irriteer me echt aan de stem van de "Witcher’ en moet er ook steeds om gniffelen. Verder ziet het er heel mooi uit dus hopelijk ga ik er aan wennen.

1 like

Ok, dank je!

Ze worden niet zichtbaar mishandeld, maar je ziet bv wel de kitten en daarna een slang. Verder niks, maar je kan dus wel zelf invullen dat die slang de kitten verslond. Of eerst twee kittens, en daarna een vacuĂŒm zak. Opnieuw zie je ze er niet ingaan, maar het is wel gebeurd. Ik vond het wel heavy.

Over Don’t fuck with cats.

He gets ja. Wel ‘fijn’ om te weten, dank je