Omg nee die stem is ZOOO goed. Als ik m’n ogen dicht doe, is het net alsof ik rondloop in de game. Ook alle omgevingsgeluiden. Ik weet dat ze de serie baseren op het boek, maar de geluiden komen 100% overeen met de game. Love it.
Ja shit nu wil ik het eigenlijk niet kijken want spoilers, ben nog aan het spelen
Verschrikkelijk… Ik kijk graag true crime, maar vanaf dat het over mishandeling van katjes (en andere dieren) gaat springen de tranen mij in het ogen. Hetzelfde met die nieuwsberichten onlangs rond vuurwerk dat in katten werd gestoken, kan ik niet lezen. Ik wil/kan de documentaire ook absoluut niet zien…
Ik heb tot nu toe nog geen gelijkenissen opgemerkt qua verhaallijn met de game, dus denk dat het wel safe is om te spelen en kijken tegelijkertijd! Al kan het wel verwarrend zijn denk ik, 2 verhaallijnen met Geralt hahaha
Ik denk dat je wel vanaf afl 2 kan inspringen, dan gaat het vooral over de jongen die hij vermoord heeft en afl 3 gaat over de zoektocht naar de dader, en zijn psychologisch profiel . De enige voorkennis dat je moet hebben is dat hij dus kattenfilmpjes post en dat een groep geeks probeert te achterhalen waar ergens op de wereld de filmpjes gemaakt werden.
Weet niet of het hier thuis hoort, het is een docu van de NPO EO; Tygo in de psychiatrie.
Vond het best heftig om te zien hoe in sommige gevallen de gezondheidszorg geregeld is in ons land! Zijn 4 afleveringen.
Ik zie dat er al geantwoord is!!
Ik kon het echt ook niet aan, heb het na 4 minuten gewoon stop gezet. En toen even hier rondgevraagd en toen bleek dat je dus eigenlijk nooit de echte filmpjes in z’n geheel, including de mishandeling zelf, te zien krijgt.
Dan wordt het idd vanaf aflevering 2 echt nog bizarder en gaat het meer om de dader opsporen en wat voor mens dat is.
Ik durf de documentaire ook niet te kijken, maar kan iemand me in een spoiler vertellen of ze de dader uiteindelijk wel oppakken??
Antwoord op jouw vraag.
ja hij word opgepakt.
Ik wil toch ook nog even wat andere dingen kwijt maar zal t in een spoiler zetten. Maar voor de mensen die hem gezien hebben (of mensen die hem durven te kijken maar toch nieuwschierig zijn)
Samenvatting
- Ik vind het zo gek dat zn moeder in die docu zit en hem gewoon geloofd.
- Die "manny was zon mega wtf moment. Dat hij gewoon zon film naspeelt.
- Ik heb nog zoveel vragen. Want aan de ene kant lijkt het alsof hij de 2 andere katten filmpjes en de moord heel impulsief heeft gedaan omdat hij een kick krijgt van dat mensen hem online proberen te pakken. Maar aan de andere kant is hij al 1,5 jaar bezig met een alibi en lijken al die filmpjes in dezelfde kamer terwijl hij gevlucht is.
Don't f"ck with cats- moeder
Ik snapte ook niet zo goed hoe er bij dat slangenfilmpje nog een extra hand werd opgemerkt door de moeder maar niet door die online-mensen.
Ja dat vond ik ook raar. Volgens mij wilt zij te graag geloven dat hij onschuldig is.
Ik ben even gaan googlen en vond dit. Dit verklaard wel waarom Luka zo is.
Heb gisteren twee afleveringen van the witcher gekeken. Viel me tegen helaas. Het gaat zo snel allemaal, vind het lastig te volgen. En de personages ook wat oppervlakkig.
Wow jouw muts past echt perfect!
Haha ja zat ik ook al naar te kijken
Ik ben begonnen met de The Crown. Vind het nog wel beetje lastig inkomen, wie wie is en zo.
Het wordt leuker van zodra zij koningin is vind ik! Nu is het een van mijn favoriete series, vind vooral Philip z’n humor top haha
Ja ik pak af en toe even wiki of imdb erbij haha! Dan is het wel te doen
Oh ik heb ook zin deze verder te kijken, beetje van mijn radar verdwenen. Moet heel seizoen 3 nog.
Ik ken The Witcher alleen van de games, dus ik moet echt wennen aan het feit dat Dandelion nu Jaskier heet. Gelukkig dacht ik al gelijk dat die bard Dandelion moest zijn, maar toch even wennen!
En Roach heet in de ondertiteling Płotka, maar in het Engels gewoon Roach, ook even wennen. Het voelt een beetje als Harry Potter, waarin ze in het Nederlands natuurlijk een deel van de namen hebben gelaten zoals ze waren en een deel hebben vertaald. In dit geval ben ik de Amerikaanse versies gewend en heb ik geen idee van de Poolse namen.
Wel grappig dat er al een ‘de Vries’ voorbij is gekomen.
Ik heb alleen nog maar de eerste aflevering gezien, maar ik ga nog wel verder kijken. .Ik durf dat alleen maar omdat ik nu heb gelezen hoe het afloopt