Iemand die weet waar je seizoen 5 van Jane the Virgin kan kijken? Geen zin om te wachten tot die op Netflix staat :’(
Ik heb nu 3 afleveringen gezien en ik vind het echt leuk! Ik snap alleen de toevoeging van de Witcher zelf nog niet echt. Het lijkt alsof er 2 belangrijke verhalen zijn en hij af en toe ook even langs komt, maar misschien verandert dat nog.
Ik heb ook 3 afleveringen gezien, dus ik kan op je reageren zonder jou spoilers te geven, maar ik zet mijn reactie toch even in een spoiler voor degenen die minder ver zijn:
The Witcher
Je bedoelt de verhaallijnen van Yennefer en Ciri neem ik aan? Ciri is op zoek naar Geralt, dus in die zin zal er wel verandering in komen ja, al zal het vast niet snel zijn dat ze elkaar gelijk vinden.
Ik vind het trouwens best verwarrend dat Yennefers verhaal zich in het verleden afspeelt zonder dat ze iets van jaartallen of zo gebruiken. Ben benieuwd wanneer haar verhaallijn samen gaat komen met die van Ciri/Geralt.
Aflevering 3 deed me een beetje denken aan een missie in The Witcher 3, met Uma, voor de kenners!
Edit:
Aflevering 4
O, Geralts verhaallijn is ook in het verleden maar minder ver in het verleden dan Yennefers stukken?
The 100! The Alienist miss ook of Peaky Blinders? Dark ook trouwens!
En aan iedereen: how to sell drugs online (fast) is ook het kijken waard. Ik kijk nu Baby, maar is zo sloom. Wel lekker voor de mindfulness
Geen sci-fi, maar Black Sails?
The 100 heb ik af, Dark en PB vond ik niks. Misschien de alienist wel ja!
Ik ben nu bij aflevering 6 van The Witcher en ik vind het zo zo zo goed. Verhaallijnen komen steeds dichter bij elkaar. Voordat de serie uitkwam vond ik Henry Cavill maar stom gecast, maar wow ik vind hem nu zoooo goed. Had al een crush op Geralt als gamepersonage, maar nu ook als seriepersonage.
Oke kijkt iemand verder 13 geboden? Ik heb echt iemand nodig om erover te praten ben net zo in shock als toen bij tabula rasa
the Witcher
Ja, die tijdlijnen vind ik ook nog verwarrend, maar wel leuk gedaan dat je het niet meteen doorhebt!
Ik vond deze serie heel leuk. Lekker makkelijk wegkijken en niet te eng en smerig. Lekker creepy sfeertje ook. Iemand tips voor een soortgelijke film of serie?
Ik heb gisteren Klaus gekeken. JAN-KEN. Echt prachtig!
Ik ben nog niet bij het einde (moet nu weg) maar brrrr ik ben zo benieuwd naar het hele verhaal
Ik vind the Mandalorian zo goed/ leuk Echt jammer dat er nog maar één aflevering is
Verder Hjem til jul gekeken en Virgin River vanwege de Kerstige sfeer, beide wel oké. Iemand nog dat soort tips? De meeste kerstfilms die ik aanklik gaan me wat te ver qua cheese, zoals die met die ridder.
Die kleine ‘grunts’ (dat ge-hm zeg maar) zijn ook precies die van Geralt uit de games haha!
Ik las dat Henry Cavill zichzelf al naar voren schoof voordat de serie überhaupt geschreven was omdat hij zo’n fan van The Witcher is – zowel van de boeken als de games. Dat vind ik wel cool. Hij heeft dan zeker inspiratie opgedaan van de stemacteur, dus best logisch dat de manier van praten zo gelijk is.
@Niettepruimen Ja, vind ik ook! Ook met die kleine hints die ze tussendoor droppen. Ze gaan er in ieder geval vanuit dat de kijker niet dom is.
Oh, ben benieuwd! Ga ik zeker nog kijken dan.
Ik vind de film Oculus ook heel goed! Is van dezelfde schrijver/regisseur.
Ik ga zo afl 5 t/m 8 van The Witcher kijken. Ben nog steeds niet razend enthousiast.
Ik werd op vakantie gehyped over Skam, maar zie dat die niet (meer?) op Netflix staat. Jammer, want ben nu benieuwd!
Snapt iemand van jullie waarom Black Mirror telkens bij nieuwe releases staat, of ik ben de enige die dat heeft? Er zijn toch helemaal geen nieuwe afleveringen?
Ik ben begonnen aan The Witcher, maar ben bij aflevering 3 afgehaakt. Vond er echt niks aan