Series & Netflix #2

Ik ben ook begonnen aan The Witcher samen met m’n vriend. We hebben nu twee afleveringen gekeken. Vind 't beter dan verwacht!

Hier ook groot fan van The Wticher tot nu toe! (eerste 4 afleveringen gezien). Ik heb zelf de game niet gespeeld maar wel veel meegekeken terwijl mijn vriend het spel speelde. Maar dat maakt het echt niet minder leuk.

Ik kan niet wachten op de Big Fat Quiz Of the Year 2019 & de 8 out of 10 Cats Christmas Special 2019!

4 likes

Ik ben gisteren aan Plan Coeur begonnen en ben nu alweer klaar, vond het echt een leuke serie! Iemand aanraders voor een soortgelijke serie? Vond het vooral fijn dat de sfeer zo luchtig was en het niet te dramatisch was.

Jaa omg de grunts zijn echt the best :smiling_face_with_three_hearts:! Geralt wordt ontzettend goed vertolkt. Vind de serie gewoon zooooooo goed & het is één van de beste games ooit gemaakt ook vind ik! Verhaal is geweldig en de serie is echt goed gemaakt. Ja, ben helemaal gelukkig :heart:

3 likes

Ik ben bijna klaar met Witcher.

Ik vind Dandelion erg lijken op Joxer van Xena. :joy:

Ben begonnen met de witcher. Die grunts echt, perfect. Maar vind zijn manier van praten toch wel lichtelijk irritant, in the game ook.

Voor mensen die The Witcher proberen maar niet zo goed weten wat ze ervan moeten vinden en of ze verder willen kijken: na aflevering 3 (dus in aflevering 4) wordt het allemaal veel duidelijker.

Ik heb een deel met een VPN op de site van The CW gekeken! Wel redelijk wat reclame tussendoor maar ging opzich prima! Of downloaden 🤷

Uit verveling begonnen aan Please like me: wat een briljante serie. De nonchalance waarmee ze maatschappelijke onderwerpen in razend tempo er doorheen fietsen, heel tof. Luchtig en ietwat ongemakkelijk, maar ook vlot, mooie beelden, veel stiltes, fijne acteurs. Kan titel nog niet linken aan inhoud, maar ben al bij 5/6 afleveringen in seizoen 1/4. 30 min per aflevering dus ook goed voor tussendoor.

Het is een Australische productie. Heel verfrissend. Zag in de aftiteling ook dat de hoofdpersoon dezelfde naam heeft als de bedenker.

Enige kritiekpunt is weinig diversiteit in de cast.

15 likes

De hoofdpersoon is ook de bedenker, Josh. Echt me favo serie ever. Zo jammer dat het gestopt is

6 likes

Yes! Lekker bingen tweede kerstdag

Ik begin 2e Kerstdag met Bad Moms Christmas :heart:

1 like

Gister carnaval row gekeken. Ik vond het een fantastische serie, nu aan the witcher beginnen. Van de week het Monstervan Harkstede gezien, Wat een bizarre gebeurtenis waar ik destijds niets van heb meegekregen.

Jaaa is zo leuk :orange_heart:

1 like

Ik ben ook begonnen aan the Witcher, maar vind de scènes waarin mensen worden open gesneden etc toch wel heftig.

Same here. Heb nu de eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen gezien maar vind het tot nu toe maar mehh (maar ws kijk ik toch weer het hele seizoen af haha).

1 like

Haha, ik dacht echt: huh, dat schreef ik toch? Maar blijkbaar dacht ik dat alleen :joy:. Bedoel inderdaad dat bedenker de hoofdpersoon is. Gelukkig nog 2,5 seizoen om te kijken :grin:

Ik ga nu the Christmas Chronicles kijken :christmas_tree::christmas_tree::santa:t2:. I love Kurt Russell dus pleaseeee stel me niet teleur man

1 like

Die film is echt heel leuk!

1 like