Heb ‘m net uit en ben dit topic even aan het terug lezen, wat is de belangrijke boodschap? Die heb ik gemist.
JA wat een topfilm
Ik vind dit seizoen van You niet zo leuk eigenlijk.
Nou ik hoef niet bang te zijn voor spoilers in the witcher, ik snap er niks van.
Net Spy uitgekeken, zooo wat een vette serie!
(You)
Nadat Love ontdekte dat Will eigenlijk Joe was (ze had dat gesprek met Candace gehad). Hij heeft het wel kunnen verdraaien dat Candace zogenaamd de creepy ex was waar hij van wegvluchtte, maar dat hij zijn identiteit verborgen hield was een te grote leugen om samen te blijven.
Ik ben aan aflevering 1 bezig, maar vond de trailer eigenlijk al matig! Wil gewoon een enge stalker bekijken, ik weet niet of ik dit seizoen zo interessant ga vinden, maar we zetten door…
Ik heb tot nu toe 2 afleveringen van You seizoen 2 gekeken en vindt het wel leuk eigenlijk.
M’n moeder vond sommige beelden wat minder fijn om te zien. die scene met de bak met ledematen en die gehaktmolen
Met Kerst ook lekker Bad Moms gekeken (de Kerstversie). Stukken minder leuk dan de gewone maar nog steeds erg vermakelijk. Daarvoor Unbelievable gebinged (miniserie dus snel klaar, haha). Verschrikkelijk verhaal, wetende dat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal, maar erg goede serie. Nu ga ik verder met Call The Midwife die helaas nergens meer online staat maar waar mijn schoonmoeder alle dvd’s van heeft gekocht. Ik lees ook haar boeken momenteel. Vet handig zo’n schoonmoeder toch wel.
Ik wil zó graag dat Call The Midwife weer terug op Netflix komt
Hier heb ik zo’n zin in, maar mijn traditie is dat ik dit op nieuwjaarsdag pas kijk (brak in bed), dus moet nog even wachten
Dat je dat uit houdt
Ik ga t vanavond hopelijk kijken als alle kids op bed liggen. Hoop dat er ook weer rond 5/6 januari een Quiz of Everything komt!
Jaaa. Ik kijk nu op dvd’s (van de bieb) maar dat is toch een boel minder fijn dan Netflix
Ik ben op zoek naar tips voor een leuke serie. Op dit moment kijk ik Peaky Blinders en The Crown. Casa del Papel, The Bridge, Gossip Girl, Handmaid’s tale, Call the Midwfie vond ik bv erg goed/leuk. Lemony Snickett, Mad Men en Glee ben ik beginnen kijken maar is toch niet helemaal m’n ding. Iemand tips?
Meer in de Spaanse hoek: Grand Hotel of Velvet ?
Die ken ik (nog) niet, zal ze eens opzoeken. Dank je!
Godver ik snap echt niets van the witcher. Ben al bij afl 4
Ik las hier ergens dat het vanaf die aflevering duidelijk zou worden. Niet dus?
Vind ook de sommige aankleding, zoals de maskers van de elven, echt heel low budget gedaan. Zo zonde.
Luther, Big Little Lies, Orange is the New Black, The Good Wife, House of Cards, Broadchurch, The Fall, The Affair, How to Get Away With Murder, This is Us,… zijn allicht ook series voor je!