Series & Netflix #2

Jaaa Atypical is zooo leuk! Ik heb echt een girlcrush op Casey en vind Zahid ook zo fantastisch. Seizoen 3 is echt steengoed, zo mooi. Heb echt gehuild en gelachen.

Die moeder is inderdaad vreselijk, haar mond ergert me mateloos, ik weet niet waarom. In seizoen 3 pruilt ze nog meer en soms lijkt ze permanent stoned.

4 likes

Ik ben inmiddels halverwege seizoen 3 en vind het tot nu toe echt een sterk seizoen ja! Vind de vriendschap van Sam en Zahid echt mooi. Mijn hart brak wel een beetje voor Paige die zelf de dorm rat bleek te zijn. En ik had gehoopt dat die moeder wat chiller zou worden maar dat is echt totaal niet het geval.

2 likes

Ik heb net Virgin river uitgekeken. Leuke serie wat mij betreft.

1 like

Omdat het lijkt alsof haar mond ondersteboven zit

1 like

Hahahaha dat is wel een goede observatie ja :joy:

Jaaa, Please Like Me vond ik ook zĂł goed! Ik heb het dit jaar in een paar weken helemaal gekeken en daarna was ik zo verdrietig dat het over was. Het voelde echt alsof ze ook een beetje mijn vrienden waren :pleading_face:

5 likes

Een van mijn favo’s is Workin’ Moms - Moet er zo om lachen! Zit zelf ook in de kleine kinderen-fase, dus veel dingen herkenbaar

1 like

Ja sorry dit kwam echt veel te belerend over!!! Bedoelde dat niet zo!!

Maar man man man, zo grappig, ik kan niet wachten op volgend seizoen. Ben benieuwd wat die dochter van Anne allemaal gaat uitvreten, wat een krengetje haha

Heb je The Letdown ook gezien? Kan je ook wel waarderen, denk ik!

1 like

Compleet vergeten!!! Was er wel eens aan begonnen, maar nooit verder gekeken. Ga ik zeker weer doen, thanks!

De serie Virgin River doet me echt denken aan een serie van jaren geleden. Een blonde vrouw gaat naar Alaska maar komt er in het vliegtuig achter dat haar man vreemd gaat. Dan gaat ze daar wonen en komt er allerlei romantisch drama op haar pad.
Iemand enig idee hoe deze heette? Vond die serie ook zo leuk!

Ja precies, er zijn van die series die gewoon zo goed geschreven zijn dat ze voor iedereen grappig en of/herkenbaar zijn. Daar vind ik deze er een van, ik ben ook ernstig fan van The Office US version (vooral door Steve Carell).

1 like

Was dat Men in trees? Werd volgens mij op net 5 uitgezonden, ik keek het ook!

2 likes

Jaaa indd Men in TreesđŸ™ŒđŸ» Uitgezonden van 2006 tot 2008, damn haha.

2 likes

:point_up:t2::nerd_face: @Taichung

3 likes

Haha oeps! Had nog 1600 ongelezen in dit topic en geen zin om bij te lezen🙈

1 like

Net You S2 afgekeken, maar even serieus, zo veel plotholes en WTF-momenten :joy:

Spoilers You S2
  • Hoe kon Joe die hele cel bouwen in z’n eentje terwijl hij net verhuisd was en amper geld had?
  • Hoe kunnen die ouders van Forty en Love zo machtig zijn? Ze zijn eigenaar van een hippie-supermarkt maar er wordt gedaan alsof ze de maffia zelve zijn.
  • (Minor point: hoe flauw was het dat Forty en Love op gegeven moment daadwerkelijk gaan tennissen :roll_eyes: )
  • Waarom is de echte Will Bettelheim in vredesnaam zo aardig tegen Joe en stuurt hij hem kaartjes en zo, na wat hij hem heeft aangedaan?
  • Waar hebben ze de lichamen van Delilah en Candace gelaten? Is Love nu serieus naar die bruiloft gereden met Candace’s lijk in de achterbak?
  • Als ik de tijdlijn goed begrijp, wist Love al dat ze zwanger was toen Joe en Forty die schrijfmarathon annex LSD-trip in het hotel hadden (want toen heeft ze Delilah vermoord, toch?). Waarom wordt ze dan zo dronken tijdens dat etentje met haar moeder, dat past toch helemaal niet in haar ‘geobsedeerde aanstaande moeder’ karakter?
  • Ik hoopte stiekem al de hele tijd dat Love Joe zou gaan overtreffen in craziness, maar dit is wel next level. :joy:
  • Edit: waarom is er schijnbaar in heel LA maar één politieagent?
  • En dit vind ik eigenlijk nog wel het raarste: als Love stiekem knettergek is en geobsedeerd met een soort ideaalbeeld van Joe, en hem zelfs vergeeft dat hij weet ik veel hoe veel mensen heeft vermoord, hoezo maakte ze het dan eerder uit omdat ze erachter kwam dat hij een valse naam heeft gebruikt? Dat lijkt dan ineens zo onkarakteristiek redelijk, haha.
22 likes

Ik vond het ook echt zo slecht en met de aflevering belachelijker worden

2 likes

Ik ben begonnen met Criminal UK. Interessante opzet!

Ja ik ben ook echt een beetje teleurgesteld in You. Heb nu de eerste twee afleveringen gezien maar vind het tot nu toe heel inspiratieloos (echt een beetje een herhaling van zetten). Hoop dat dat wat beter wordt de rest van het seizoen.

1 like