Series & Netflix #2

Super, OITNB en broadchurch al gezien en vond ik idd heel goed. Dank je!

1 like

Ik vond het ook niet echt heel duidelijk worden. Ik heb het wel uitgekeken.

1 like

Nee snap er nog steeds de ballen van. En vind het ook niet echt leuk, het is nogal smerig en ik houd niet van vies bloed en vlees enzo.

Ik ga nu you kijken

1 like

Net klaar met You, in 2 dagen gekeken.

Ik vond het wel aardig en zat er na 2 afleveringen toch weer helemaal in.

Samenvatting

Het is niet overal even slim geschreven. Ik vind een kleine plothole niet zo erg maar deze serie staat er wel echt bol van.

En ik ergerde me ook echt kapot aan die kop van Will/Joe. De acteur zal vast een leuke vent zijn maar ik vind echt alles aan z’n hoofd irritant :sweat_smile:

Wel was het toch weer verrassend en soms zelfs een beetje spannend. Al met al was prima en simpel vermaak voor m’n vrije dagen.

Kan iemand zonder teveel te spoilen vertellen of You seizoen 2 naar/eng is? :grimacing:

Heb je het eerste seizoen gezien? Als je dat aan kon, kan je dit ook hebben.

1 like

Nou gisteren begonnen aan atypical en ik ben al bijna klaar met seizoen 2!!! Erger me wel he-le-maal dood aan die moeder maar voor de rest vind ik bijna alle personages heel leuk en fijn :heart:

6 likes

Ik ben nu uit verveling vis a vis verder aan het kijken. En hoewel ik de personages wel leuk vind. Vind ik seizoen 3 en 4 heel vaag. Heb het gevoel dat ze 10 verhaal lijnen in 1 seizoen willen stoppen maar sommige verhalen een beetje afraffelen. Zo van kijk nieuwe personage leuk he , volgende aflevering hop bruut vermoord.

Ik ben begonnen aan sex education. Ik dacht dat ik het kut zou vinden, maar ik vind het echt heel erg leuk

7 likes

Ooh is deze al uit! Volgende week kijken :smile:

1 like

Net eindelijk Now You See Me 2 gekeken. Ik houuu van die films! Volgens mij ben ik wel een van de weinige fans :sweat_smile:

5 likes

Nee ik vind hem ook heel leuk! Allebei de films trouwens :smile:

1 like

Mijn theorieën over You:

1. Ik denk dat het voor haar net als Joe ook een spel wordt als ze iets weet over de ander waarvan hij/zij niet weet dat de ander dat weet. Dat ze daar een ‘thrill’ van krijgt. Ze hoopt ook dat Joe jaloers wordt als hij haar samen met die Milo ziet en hem dan vermoordt om te bewijzen dat hij van haar houdt.
2. Candice zie je later in de kofferbak van de Prius van Love liggen en omdat de Quinn’s machtig zijn (Zo zegt Forty of Love in een aflevering: ‘We own The LAPD.’) denk ik dat het niet moeilijk moet zijn geweest om van het lichaam van Candice af te komen. Maar misschien krijgen we daar in seizoen 3 nog een concreter antwoord op.
3. Het is voor mij ook niet duidelijk wat er met het lichaam van Delilah gebeurd is. Want die storage unit staat toch op de naam van Will Bettelheim, dus dat zou hem dan toch linken aan de moord op Delilah? Dat hebben ze wel op het eind afgeraffeld vind ik.
4. Als Forty en Joe op dat huisfeestje bij Henderson zijn, dan doet Forty onder invloed nogal idioot en vraagt aan Henderson of hij in z’n nieuwe film wilt spelen en dat wordt gefilmd door anderen op het feestje. Ook lijkt het alsof Forty niet echt een goede reputatie lijkt te hebben in Hollywood omdat de assistente van Henderson ook stom doet tegen hem op het feestje als hij vraagt om een afspraak met Henderson om over die filmrol te praten. En het bekend is dat hij een ‘recovering drug addict’ is en Joe bedreigde met een pistool terwijl die officer Fincher dat zag, maakt het ook aannemelijker dat hij een motief had om Henderson te vermoorden.

2 likes

Ik heb deze door je bericht ook gekeken, echt een heerlijke serie! Zo jammer dat er maar vier seizoenen zijn.

1 like

Jaaa Atypical is zooo leuk! Ik heb echt een girlcrush op Casey en vind Zahid ook zo fantastisch. Seizoen 3 is echt steengoed, zo mooi. Heb echt gehuild en gelachen.

Die moeder is inderdaad vreselijk, haar mond ergert me mateloos, ik weet niet waarom. In seizoen 3 pruilt ze nog meer en soms lijkt ze permanent stoned.

4 likes

Ik ben inmiddels halverwege seizoen 3 en vind het tot nu toe echt een sterk seizoen ja! Vind de vriendschap van Sam en Zahid echt mooi. Mijn hart brak wel een beetje voor Paige die zelf de dorm rat bleek te zijn. En ik had gehoopt dat die moeder wat chiller zou worden maar dat is echt totaal niet het geval.

2 likes

Ik heb net Virgin river uitgekeken. Leuke serie wat mij betreft.

1 like

Omdat het lijkt alsof haar mond ondersteboven zit

1 like

Hahahaha dat is wel een goede observatie ja :joy:

Jaaa, Please Like Me vond ik ook zĂł goed! Ik heb het dit jaar in een paar weken helemaal gekeken en daarna was ik zo verdrietig dat het over was. Het voelde echt alsof ze ook een beetje mijn vrienden waren :pleading_face:

5 likes