Een van mijn favo’s is Workin’ Moms - Moet er zo om lachen! Zit zelf ook in de kleine kinderen-fase, dus veel dingen herkenbaar
Ja sorry dit kwam echt veel te belerend over!!! Bedoelde dat niet zo!!
Maar man man man, zo grappig, ik kan niet wachten op volgend seizoen. Ben benieuwd wat die dochter van Anne allemaal gaat uitvreten, wat een krengetje haha
Heb je The Letdown ook gezien? Kan je ook wel waarderen, denk ik!
Compleet vergeten!!! Was er wel eens aan begonnen, maar nooit verder gekeken. Ga ik zeker weer doen, thanks!
De serie Virgin River doet me echt denken aan een serie van jaren geleden. Een blonde vrouw gaat naar Alaska maar komt er in het vliegtuig achter dat haar man vreemd gaat. Dan gaat ze daar wonen en komt er allerlei romantisch drama op haar pad.
Iemand enig idee hoe deze heette? Vond die serie ook zo leuk!
Ja precies, er zijn van die series die gewoon zo goed geschreven zijn dat ze voor iedereen grappig en of/herkenbaar zijn. Daar vind ik deze er een van, ik ben ook ernstig fan van The Office US version (vooral door Steve Carell).
Was dat Men in trees? Werd volgens mij op net 5 uitgezonden, ik keek het ook!
Jaaa indd Men in Trees🙌🏻 Uitgezonden van 2006 tot 2008, damn haha.
Haha oeps! Had nog 1600 ongelezen in dit topic en geen zin om bij te lezen🙈
Net You S2 afgekeken, maar even serieus, zo veel plotholes en WTF-momenten
Spoilers You S2
- Hoe kon Joe die hele cel bouwen in z’n eentje terwijl hij net verhuisd was en amper geld had?
- Hoe kunnen die ouders van Forty en Love zo machtig zijn? Ze zijn eigenaar van een hippie-supermarkt maar er wordt gedaan alsof ze de maffia zelve zijn.
- (Minor point: hoe flauw was het dat Forty en Love op gegeven moment daadwerkelijk gaan tennissen
)
- Waarom is de echte Will Bettelheim in vredesnaam zo aardig tegen Joe en stuurt hij hem kaartjes en zo, na wat hij hem heeft aangedaan?
- Waar hebben ze de lichamen van Delilah en Candace gelaten? Is Love nu serieus naar die bruiloft gereden met Candace’s lijk in de achterbak?
- Als ik de tijdlijn goed begrijp, wist Love al dat ze zwanger was toen Joe en Forty die schrijfmarathon annex LSD-trip in het hotel hadden (want toen heeft ze Delilah vermoord, toch?). Waarom wordt ze dan zo dronken tijdens dat etentje met haar moeder, dat past toch helemaal niet in haar ‘geobsedeerde aanstaande moeder’ karakter?
- Ik hoopte stiekem al de hele tijd dat Love Joe zou gaan overtreffen in craziness, maar dit is wel next level.
- Edit: waarom is er schijnbaar in heel LA maar één politieagent?
- En dit vind ik eigenlijk nog wel het raarste: als Love stiekem knettergek is en geobsedeerd met een soort ideaalbeeld van Joe, en hem zelfs vergeeft dat hij weet ik veel hoe veel mensen heeft vermoord, hoezo maakte ze het dan eerder uit omdat ze erachter kwam dat hij een valse naam heeft gebruikt? Dat lijkt dan ineens zo onkarakteristiek redelijk, haha.
Ik vond het ook echt zo slecht en met de aflevering belachelijker worden
Ik ben begonnen met Criminal UK. Interessante opzet!
Ja ik ben ook echt een beetje teleurgesteld in You. Heb nu de eerste twee afleveringen gezien maar vind het tot nu toe heel inspiratieloos (echt een beetje een herhaling van zetten). Hoop dat dat wat beter wordt de rest van het seizoen.
Okay het koste me drie afleveringen voor ik erachter kwam in You dat de tweeling Forty - Love heet… als in de tennis score hahahaha
Misschien wordt dit later uitgelegd en is dit spuit 11 hoor
Ik kwam daar net pas achter terwijl ik alles al heb gezien haha
Ik denk dat je Hart of Dixie dan ook heel leuk zult vinden! Daar deed het me ook aan denken
Spoiler You
Misschien was hij juist arm omdat hij die hele cel moest bouwen, haha geen idee
Die ouders zijn zo machtig vanwege al het geld dat ze hebben denk ik? Er werd ook gezegd dat er heel veel filialen zijn van die hippiesupermarkt.
Love zei dat ze nét de test had gedaan toen ze Delilah had vermoord, dus ze wist het dan toch nog niet toen ze begon te zuipen? Want ze zag Joe toen de LSD net pas begon in te werken (toen was ze al bezopen) en ze heeft Delilah pas vermoord toen ze Joe had gevolgd naar de storage en toen was hij pas helemaal aan het trippen.
Ik vond het trouwens echt apart dat Delilah dus als vermist is opgegeven en niemand haar gaat zoeken en niemand vindt het vreemd dat 15-jarige Ellie ook is verdwenen. Ellie zei ook dat ze Joe haat enz, maar ze stuurt wel een kaartje met “stuur geld”.
Ook hing er een camera bij de ingang van de storage, dus dan moeten ze toch weten dat Candace nooit meer eruit zijn gekomen?
Ik vond de laatste aflevering sowieso een beetje té, tot de laatste vond ik het wel leuk
You S2
Haha ja ik denk inderdaad ook dat het puur en alleen is omdat die ouders rijk zijn, maar dingen als “my parents basically own the police department” klinken mij nogal vergezocht in de oren. Waarom zouden supermarkteigenaren zo’n beetje de baas zijn over de politie? Maar misschien ben ik naief
Oh ja, goed punt inderdaad over dat ze hem later die avond pas gevolgd was! Nadat ze hem zag in het hotel. Dat was ik vergeten. Ik begrijp geloof ik niet helemaal waarom ze hem gevolgd was dan, maar goed
Dat over Delilah en Ellie is inderdaad echt ongeloofwaardig. Alsof je als gedocumenteerd kind van 15 gewoon kunt verdwijnen zonder dat er een haan naar kraait (heeft zij trouwens nooit school of zo?). Als ik haar was zou ik trouwens sowieso wel geld eisen hoor, dat is nog wel het minste wat hij kan doen nadat hij haar leven heeft geruïneerd
Dat over die camera is ook een goeie, die werd wel expliciet in beeld gebracht ook, maar misschien heeft Joe die wel gesaboteerd of zo? Anders was al dat gesleep met verontrustende doe-het-zelf-materialen en lijken onderhand vast wel een keer opgevallen…
Ik heb in paar dagen hjem til jul uitgekeken. Perfecte serie voor in december, op de bank met een dekentje en een kop thee🥰. En ik vind de hoofdrolspeelster echt knap.