Series & Netflix #2

Oké hierna kap ik echt met You bashen maar

image

21 likes

Zelfs Candace noemt hem bunny haha

10 likes

Hmm ik heb eerlijk gezegd geen idee! Misschien de dokter? Hoewel dat wel een beetje cliché zou zijn. Wie denk jij? Ben benieuwd of er nog een tweede seizoen kont

Je zou op Youtube ook kunnen kijken of je een filmpje vind waarin in 10 minuten alles wat zich daarvoor heeft afgespeeld nog eens wordt herhaald of gewoon ff wikipedia-en. Maar ik vind het laatste seizoen echt extreem matig (vooral na uitzending 3).

1 like

Ik vind de laatste seizoenen echt zo tegenvallen. Ik zou bijna aanraden om niet verder te kijken haha!

1 like

Haha sorry! Alles ziet er prachtig uit en sommige stukken zijn echt wel goed hoor, maar wel duidelijk minder sterk dan de voorgaande seizoenen.

1 like

Als je dit kijkt zit je volgens mij veilig. En dan kan je het beter hier kijken dan doorklikken naar YT.

2 likes

Ja héél erg leuk, echt een verassing deze serie. Wel abrupt einde zeg…

Ik denk/hoop ook dat de dokter voor de deur staat

1 like

Haha wow wat een verschil dat eerste en tweede plaatje. Ik vond dat straatje in de serie ook echt super schattig! En ook dat ze op de slee ging met de taart :smiling_face_with_three_hearts:

1 like
you

Die ouders zijn ook niet alleen supermarkteigenaren. Die vader komt uit een familie van oud geld waardoor hij een machtige man is. Dat ze later een supermarktketen zijn begonnen is volgens mij niet wat ze machtig maakt

2 likes

100%, Breaking bad moet je gezien hebben, haha!

2 likes

Ik heb het geprobeerd, ben ergens halverwege het eerste seizoen afgehaakt. Misschien ook dat mijn verwachtingen te hoog lagen door hoe het gehypet werd/wordt, maar ik vond het niet zo bijzonder, en het pakte me echt totaal niet.

4 likes

Mee eens, ik ben niet verder dan halverwege aflevering 2 gekomen. Best een impopulaire mening van ons, geloof ik.

1 like

Ik ben helemaal into the good fight momenteel. Ik vind Christine Baranski zo goed

1 like

Ik begin het nieuwe jaar met How to get away with murder, nieuw seizoen!

4 likes

Yes, Vikings staat op Netflix!

3 likes

Heb ik vanacht ook gedaan. Begint al weer goed!

1 like

Ik ben begonnen aan the good place en ik vind het echt een heerlijke serie

9 likes

Vooral dat gegrom is zo nice :smirk: :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ik ben ook aan het kijken nu! Bijna aan het eind van de eerste aflevering, vind het best vermakelijk