Series & Netflix #2

Ik vind het alleen heel vervelend dat die moeder en dochter even oud lijken

Haha, ja er gebeurt zoooveel. Maar toch blijft het wel pakkend.

Heeft iemand tips voor goede series of docu’s die op YouTube staan? Netflix doet het niet. :frowning:

@Dibs ah, leuk! Veel plezier! :slight_smile:

@NoyraSoturi haha, er zijn maar weinig series die ervoor zorgen dat je een soort rouwproces moet doorstaan na afloop :joy: Gewoon opnieuw kijken!

1 like

Ik had dat laatst ook een paar keer. Een Noorse en Duitse serie die opeens in het Engels begonnen. Heb toen de instellingen moeten aanpassen naar origineel. Heel gek en het komt ook niet consequent voor.

1 like

Ik was ooit begonnen en kon er toen ook niet inkomen dus na de eerste aflevering al gestopt, maar ik vind het nu wel een heel mooie serie! Dus ik zou het wel aanraden.

1 like

Vind het opzich wel een leuke serie. Maar ja dat meisje blijft irritant :roll_eyes:

Heb eindelijk Gilmore Girls a year in the life gezien. Kan concluderen dat GG echt een van de slechtste series is die ik van begin tot eind heb gekeken. AYITL ging echt nergens over, fucking nergens. Wat een verwarrend vervolg. Alexis Bledel is ook echt een matige actrice na al die jaren. Enfin, tijd voor wat anders.

Ik doe rustig aan met Please Like Me want ik ga er te snel doorheen. Nu ben ik op zoek naar iets met heeeeul veel afleveringen, liefst een vrouwelijke hoofdrol zodat het somewhat relatable is. Is er zoiets als Ally McBeal of Berlin Berlin oid? Of iets anders lekker cliché-ish dat goed wegkijkt over dromen najagen/carriÚre maken en daarnaast een hopeloos liefdesleven leiden? :grimacing:

2 likes

En heb je je nog geërgerd aan Rory?? haha

2 likes

Ik ben ook echt al minstens een jaar bezig met Gilmore Girls, en ben nog steeds bij seizoen 2. Ik kom er gewoon niet doorheen en ga dan ook steeds over op andere series op Netflix :joy: :sweat_smile:

Zijn er mensen die zich niet hebben geërgerd aan Rory?

8 likes

Haha ja! In AYITL is ze ook een teleurstelling.

1 like

Ja eigenlijk een overbodige vraag

1 like

De eerste 2 seizoenen zijn dan nog somewhat okĂ©, moet je nagaan😂

Oh help, denk dat ik er dan maar helemaal mee op ga houden, hahaha

haha, je mist niks :sweat_smile:

Heb na wat trailers een paar kijkopties.

• Hjem til Jul > irritante is dat je niet in originele taal kan kijken, alleen Duits, Frans of Spaanse sync.
  • Dead to me
  • Plan Coeur
  • Trinkets

HĂ©, ik heb Hjem til Jul gewoon in de originele taal bekeken hoor. Wat vreemd.

Ik ook!

Ik kijk The Crown, ben nu pas bij afl. 3, maar wordt het nog “spannend” of is het echt alleen het verhaal rondom de kroning van Elizabeth? Weet niet zo goed wat ik kan verwachten haha! Want je kent de stamboom etc natuurlijk al.

Beetje gekke vraag misschien
 kort gezegd: is het een goeie serie en wordt het nog boeiender?

Lovesick als je dat nog niet gezien hebt! Hoofdrol is voor een man maar er zitten wel goeie actrices in die ook redelijk grote rollen spelen. In ieder geval genoeg hopeloze liefdeslevens haha

1 like