Het is echt het verhaal van Elizabeth. Of meer van de mensen/mannen om haar heen, vind haar rol vaak erg klein in vergelijking daarmee, terwijl zij toch die kroon draagt… Het is natuurlijk wel gedramatiseerd, veel details zijn verzonnen, want zullen nooit naar buiten komen. Ik vind het wel een goede serie, maar het is wel langzaam. En ik erger me er dus steeds meer aan dat haar rol relatief zo klein is en er zoveel gefocust wordt op o.a. Philip, en (spoiler) in seizoen 3 ook nog eens gedaan wordt alsof Edward en Wallis niks verkeerd hebben gedaan behalve verliefd worden, terwijl bekend is dat ze fucking nazi’s waren, of iig toch Hitler-sympathisanten, er zijn ook foto’s van hen met Hitler, etc.
Het gaat niet alleen om de kroning maar voor het grootste gedeelte over de periode daarna. Ik denk dat je het interessant moet vinden anders is het niet heel boeiend denk ik, en als je dat na 2 afleveringen nog niet vindt kan je beter stoppen misschien😛. Echt spannend wordt het niet want het is geen triller ofzo hahaha
Ik vond het wel tof want ik wist eigenlijk niks van het Engelse koningshuis, ookal is het hier en daar wat overdreven natuurlijk. Super goeie cast ook!
@kika @Haai ik vind het echt prachtig gemaakt! Maar vraag me idd wel af of het me lang kan boeien. Ga nog effe paar afleveringen kijken.
Met Jane The Virgin en Younger ben je wel even zoet. The Bold Type is ook leuk.
Op mijn tv-app zie ik geen Noors, op laptop nu wel! Heel raar, is toch gewoon één en dezelfde app?
Anyway, ga hieraan beginnen
Edit: en bedankt voor de andere tips! Die noteer ik
Spoiler S3
Ik vond dat wel meevallen? In S2 (denk ik) werd een hele aflevering gewijd aan hun nazi-verleden incl foto’s net voor de aftiteling, en in die aflevering in S3 maakte Philip zijn afkeer best duidelijk.
Hjem til Jul uitgekeken. Was heel leuk, halverwege wel echt beetje neppig, maar zeker niet slecht. Het eind is verrassend. Alles wat ik dacht dat zou gebeuren, gebeurde niet
Ja ik ben ook begonnen, nu 5 afleveringen gezien denk ik. Ik vind het echt heel interessant!
Hopeloze liefdeslevens was alle aanbeveling die ik nodig had
Plan Coeur is zo’n heeeerlijke serie. Ik vind de mannen, op Jules na, stuk voor stuk zo aantrekkelijk. Vooral die ex van Elsa Ben al 3 uur aan het kijken. Echt top tijdverdrijf.
Haha wilde net zeggen .
Heb Lovesick uit, ook echt een knappe jongen. Heeft wel wat weg van mijn eerste vriendje
Iemand nog knappe mannen aanraders? Iets luchtigs
Ahhw Anne met een E heeft weer een nieuw seizoen. Loef het.
Ah, vond hem zo’n gladjakker. Alles was te glad, te clean, die eerste blik ook zogenaamd ‘zwoel’, blaaaaah Ben hem meer gaan waarderen toen hij wat meer baard liet staan
Bij de rest denk ik alleen maar: yasssss, come through
Heb trouwens ook dat ik steeds die acteurs koppel aan NL’se acteurs.
De vriend van Emilie doet mij steeds denken aan Jeroen Spitzenberger en Charlotte is echt een Katja Schuurman met nog lagere stem.
Bij Hjem til Jul lijkt hoofdpersoon echt op Georgina Verbaan
Ja ik zag het! Ik vind dat echt een hele leuke serie, maar om de een of andere reden vindt ik haar zooo irritant. Ik heb echt interne struggles als ik die serie kijk haha. Het verhaal is leuk. Ik hoop dat ze wat minder irritant is in het nieuwe seizoen
Jaa ik zag ook steeds Georgina Verbaan! haha
Ik heb You gisternacht zitten af kijken tot een uur of 4 s’ ochtends haha. Het was wel echt spannend op het einde! Ohh en sinds dat ik weet dat hij Dan Humphrey is, aldus het famous Dan Humphrey konijn. Heb ik ook echt regelmatig daarom zitten lachen haha.
Samenvatting
Ik zag de twist echt niet aankomen! Ik dacht eerst dat Forty haar had vermoord, of misschien zelfs die ex-vriend van love. Vond het achteraf zo stom dat ik het niet zag aankomen. Ik vond het wel mooi dat ze de situatie op z;n kop keerden eigenlijk zodat hij ook eens wist hoe het voelt als iemand zich als een psycho gedraagt om maar bij je te zijn. Ik vond dat best wel mooi gedaan eigenlijk haha. Je kon op het einde ook zien dat het hem alleen maar gaat om de illusie en de thrill eigenlijk, en totaal niet om de vrouw die hij stalkt zelf.
Jammer . Wat ik daar over lees ga ik die nooit van mijn leven kijken haha. Alle luchtige series hierboven heb ik ook al gezien.
Haha ja die heb ik ook al gezien. Wil graag New Girl weer eens kijken maar die staat er niet meer op
Personages in series liegen altijd over zulke domme dingen. En dan brengt die ene domme miniscule leugen hun in gigantische problemen. Ik snap dat dat onderdeel is van de drama maar zijn er ook ‘drama’s’ die ‘natuurlijker’ verlopen? Waarbij de situatie realistisch vraagt om een keuze te maken die heel kut doch ‘begrijpelijk’ is? Ben gewoon niet eens meer benieuwd naar wat voor neppe drama er nog meer gaat volgen
Whaaaaaaaaaaat, ik zit de Big Fat Quiz of the Decade te kijken
Rond 58 minuten komt er “a Dutch man” in beeld voor een vraag. Die ik HEEL goed ken, dacht echt even dat ik getrolld werd. Ik stuurde het naar hem en hij wist zelf ook van niks. Te grappig!