Oh yes, mijn zondagavond is geregeld. Dankje!
Overigens net You tweede seizoen afgekeken. Zo kut, maar wel knap gemaakt dat je toch verder wilt kijken om te weten hoe het afloopt.
Oh yes, mijn zondagavond is geregeld. Dankje!
Overigens net You tweede seizoen afgekeken. Zo kut, maar wel knap gemaakt dat je toch verder wilt kijken om te weten hoe het afloopt.
Kijk je ook Would I Lie To You? Ook een aanrader. Ik ben echt verslaafd aan dat soort Britse panel shows - 8 out of 10 cats, 8 out of 10 cats does countdown, Would I Lie To You, noem het maar op!
Ik kijk sporadisch wel ja, houd het al een tijdje niet echt meer bij. Keek vroeger wel elke week QI, maar daar ben ik inmiddels ook een beetje afgehaakt. Luister wel nog elke aflevering van No Such Thing as a Fish, podcast van de QI elves
Ja QI! Heb precies hetzelfde, keek dat ook heel trouw, maar sinds paar jaar stuk minder. Moet ik ook weer ns oppakken. Ik luister eigenlijk echt nooit naar podcasts, maar dit klinkt heel leuk!
Liedje in mân hoofd
Ik heb me bij You tot aflevering 7 van S2 geworsteld, maar ik geef het op. Wat een kutserie. Op alle fronten. Ik snap niet dat hier zoveel mensen aan mee werken en dat er dan niemand is in dat hele proces die zegt âhm dit is wel heel slecht, hier kunnen we niet mee aankomen hoorâ
Ik vond trouwens Mytho een goeie Franse dramaserie, iemand die gezien? Gaat over een gezin waarvan de vrouw liegt dat ze kanker heeft. Het heeft maar 6 afleveringen (eerste seizoen), maar ik zat er helemaal in.
Ik ben ook ongeveer zo ver denk ik maar wat vind je er zo slecht aan? Ik vind het geen steengoeie serie maar t kijkt toch gewoon goed weg, net als het eerste seizoen?
Tsja wat niet? Slecht geschreven, bij alles denk ik waarom? Waarom doet hij dit? Waarom doet zij dat? Zo onlogisch en dom allemaal. En ook gewoon niet boeiend, wat een gezeur over liefde zonder enige inhoud. En dat acteerwerk is tenenkrommend. Ik vind geen enkel personage sympathiek. Eerder allemaal heel erg irritant. Hun stemmen, hun houdingen, hun blikken. Zonde van mân tijdâŠ
Hm ja ok. Ben dit wel met je eens maar ja vond t wel prima.
Wel heel irritant, zoals @anon46421473 al zei, dat noemen van privilege steeds maar er niks mee doen. Zo van âkijk ons eens bij de tijd zijnâ
Big Fat Quiz af, vond hem leuker dan de 2019 versie, alhoewel ik Noel en Richard wel miste. Ik hoop elk jaar ook weer dat ze Russell Brand nog eens zover krijgen, maar die is tegenwoordig te zweverig denk ik. Maar de Goth Detectives waren wel echt fantastisch altijd.
@Memphis @Banananana Met allebei eens, heb gisteren en vandaag seizoen 2 van You gekeken, vond het tegelijk heel kut maar kon toch ook niet ophouden met kijken. Het meisje van dit seizoen (Love) deed me ook heel erg aan iemand denken overigens, maar ik kom er maar niet op wie. Ben ik de enige? Vond haar overigens wel beter acteren dan die Beck van het vorige seizoen.
Ik ben begonnen aan Virgin River maar ik vind ât zoân truttige serie met slechte acteurs. En leuk dat ât zich in Canada afspeelt maar ze laten steeds dezelfde natuurbeelden zien, saaaiiiii
Maar toch blijven kijken he
Eindelijk iemand die met mij op een lijn zit. Lees online echt dingen als, het is eng, het is spannend, het doet me denken aan Dexter. Waaat. Vond seizoen 1 overigens al tenenkrommend slecht.
Ik ben net klaar met Spinning Out en toen ik begon dacht ik oh leuk kunstschaatsen!!! Maar het was echt zoveel meer, vond het soms best heftig. Hoop echt dat er nog een seizoen komt
Oh jaaaaaa! Dankje!
Bwahahaha ik kom er door jou nu achter dat dit 2 verschillende personen zijn. Whoops.
@kika Ik vond deze ook erg leuk! Zou zeker Russell Brand nog een keer terug willen. Jezus er was een keer eentje waar Mel B aan mee deed. Dat was zo verschrikkelijk, zij werd gewoon echt geirriteerd van mensen en reageerde heel vervelend op alles. Ik werd er bijna boos van. Verder vind ik Alan Carr & Joe Lycett geweldig. Zou leuk zijn als Rob Beckett and Catherine Ryan ook weer een keer mee doen!
Ik heb eergister de docu âTelll me who I amâ gekeken. Over een man die op 18-jarige leeftijd zijn geheugen verliest en zijn tweelingbroer die hem daarbij helpt maar er een andere invulling aan geeft. Aanrader!
Precies dat. Maar het ergste was dat uiteindelijk raak je wel gewend aan het mega trage tempo dus eigenlijk is het super saai maar vervolgens heb ik wel alles uitgekeken. Wel enigzins op de achtergrond
Voor de liefhebbers: Greyâs anatomy is terug op Videoland
O, je maakt me heel gelukkig!
Ik heb Spinning Out nog niet gezien maar kon bij de trailer alleen maar denken âhuh Effy op het ijsâ