Series & Netflix #2

Big Fat Quiz af, vond hem leuker dan de 2019 versie, alhoewel ik Noel en Richard wel miste. Ik hoop elk jaar ook weer dat ze Russell Brand nog eens zover krijgen, maar die is tegenwoordig te zweverig denk ik. Maar de Goth Detectives waren wel echt fantastisch altijd.

@Memphis @Banananana Met allebei eens, heb gisteren en vandaag seizoen 2 van You gekeken, vond het tegelijk heel kut maar kon toch ook niet ophouden met kijken. Het meisje van dit seizoen (Love) deed me ook heel erg aan iemand denken overigens, maar ik kom er maar niet op wie. Ben ik de enige? Vond haar overigens wel beter acteren dan die Beck van het vorige seizoen.

Ik ben begonnen aan Virgin River maar ik vind ‘t zo’n truttige serie met slechte acteurs. En leuk dat ‘t zich in Canada afspeelt maar ze laten steeds dezelfde natuurbeelden zien, saaaiiiii

Maar toch blijven kijken he :thumbsup:

1 like

Eindelijk iemand die met mij op een lijn zit. Lees online echt dingen als, het is eng, het is spannend, het doet me denken aan Dexter. Waaat. Vond seizoen 1 overigens al tenenkrommend slecht.

2 likes

Ik ben net klaar met Spinning Out en toen ik begon dacht ik oh leuk kunstschaatsen!!! Maar het was echt zoveel meer, vond het soms best heftig. Hoop echt dat er nog een seizoen komt

2 likes

Oh jaaaaaa! Dankje!

1 like

Bwahahaha ik kom er door jou nu achter dat dit 2 verschillende personen zijn. Whoops.

@kika Ik vond deze ook erg leuk! Zou zeker Russell Brand nog een keer terug willen. Jezus er was een keer eentje waar Mel B aan mee deed. Dat was zo verschrikkelijk, zij werd gewoon echt geirriteerd van mensen en reageerde heel vervelend op alles. Ik werd er bijna boos van. Verder vind ik Alan Carr & Joe Lycett geweldig. Zou leuk zijn als Rob Beckett and Catherine Ryan ook weer een keer mee doen!

2 likes

Precies dat. Maar het ergste was dat uiteindelijk raak je wel gewend aan het mega trage tempo dus eigenlijk is het super saai maar vervolgens heb ik wel alles uitgekeken. Wel enigzins op de achtergrond

1 like

Voor de liefhebbers: Grey’s anatomy is terug op Videoland :tada:

10 likes

O, je maakt me heel gelukkig!

1 like

Ik heb Spinning Out nog niet gezien maar kon bij de trailer alleen maar denken “huh Effy op het ijs”

5 likes

ik heb soms bij mensen dat ik ze heel nederlands eruit vind zien en dat heb ik bij Love uit You ook

5 likes

Dr speelt wel een Nederlandse in de serie. Maar love is vgm wel amerikaans.

1 like

ja een oud EGF-er las ik!!

1 like

Ze doet mij denken aan Rachel McAdams! Misschien jou ook?

ik kijk nu the witcher en met die tekst over uien moest ik toch even aan shrek denken en nu noemt ze zichzelf ook nog Fiona…

2 likes

Die heb ik in 1 weekend gekeken, hilarisch, “amaaaai maar de pattatten eeee” :joy:

2 likes

Oh welke actrice is dat? Wat leuk!

Zij speelde ook Nellie in Haunting of Hill House.

In de boeken is haar 2e naam Fiona! Dus dat is op zich niet zo gek. De verhalen in de boeken zijn gebaseerd op sprookjes, en Shrek maakt sprookjes weer belachelijk, dus dat het op elkaar lijkt is niet zo gek :stuck_out_tongue: wel grappig

Kijkt iemand The Circle op Netflix? Het is een realityshow en heeft een beetje big brother/catfish/nosedive van black mirror vibes. Ik ben nu bij aflevering 3 en vind het leuk!

1 like