Series & Netflix #2

ik heb soms bij mensen dat ik ze heel nederlands eruit vind zien en dat heb ik bij Love uit You ook

5 likes

Dr speelt wel een Nederlandse in de serie. Maar love is vgm wel amerikaans.

1 like

ja een oud EGF-er las ik!!

1 like

Ze doet mij denken aan Rachel McAdams! Misschien jou ook?

ik kijk nu the witcher en met die tekst over uien moest ik toch even aan shrek denken en nu noemt ze zichzelf ook nog Fiona…

2 likes

Die heb ik in 1 weekend gekeken, hilarisch, “amaaaai maar de pattatten eeee” :joy:

2 likes

Oh welke actrice is dat? Wat leuk!

Zij speelde ook Nellie in Haunting of Hill House.

In de boeken is haar 2e naam Fiona! Dus dat is op zich niet zo gek. De verhalen in de boeken zijn gebaseerd op sprookjes, en Shrek maakt sprookjes weer belachelijk, dus dat het op elkaar lijkt is niet zo gek :stuck_out_tongue: wel grappig

Kijkt iemand The Circle op Netflix? Het is een realityshow en heeft een beetje big brother/catfish/nosedive van black mirror vibes. Ik ben nu bij aflevering 3 en vind het leuk!

1 like

Ik kijk Love Alarm, een Koreaanse serie. Het is zo gepolijst, dramatisch en gaat veel te traag :weary: Maar ik wil volhouden met kijken want ik denk dat ik het stijltje moet leren begrijpen ofzo.

Ik ben net klaar met Don’t fuck with cats en zit nu in de wtf heb ik zojuist gezien modus :exploding_head:

4 likes

Haha ik ben ook echt net klaar! Wtf zeg. Ook dat laatste wat zij nog zegt.

Samenvatting

Of we niet ook medeplichtig zijn met het kijken van

2 likes

Ik ben net aan Cheer begonnen. Ben benieuwd, ven altijd wel dol op dit soort docuseries

Snel een trakt.tv account aanmaken! Daar kan je al je films/series bijhouden :slight_smile:

1 like

Eindelijk The Handmaid’s Tale aan het kijken… Paar weken geleden begonnen, nu halverwege seizoen drie. Ik vermoed dat mijn toch al slechte stemming hiervan ook niet echt beter geworden is. Wel intrigerend.

1 like

Iemand die Greys anatomy volgt? Ik vind dit wel jammer.

1 like

Ik vind dit echt een beetje om te huilen. Maar mijn grootste jankmoment was toch wel echt bij Derek. En hoe hij eruit geschreven is ook, dat was gewoon rude, still shook :weary:

3 likes

Ja ik vind het ook jammer. Hopelijk gaat hij niet dood. Had hem echt nooit 50 (!) geschat trouwens.

1 like

Jaaa echt hè. Hij heeft echt geen waardige dood gekregen, om het zo maar te zeggen haha.

Ik heb sowieso te veel jank momenten gehad bij deze serie. Ben ook wel benieuwd hoe ze Alex eruit gaan schrijven en hoe het verder loopt met Jo. Had hun echt een leuk gezinnetje gegund. (Misschien leef ik te veel mee met Greys :joy:)

@Clarity nee had ik hem ook gegeven! Vind het vooral jammer dat er zo weinig OG acteurs overblijven.

3 likes