Series & Netflix #2

Volgens mij las ik dat zijn laatste aflevering al op tv is geweest.

Ik vraag mij trouwens af nu alleen Meredith nog echt over is of er na seizoen 17 nog meer seizoenen komen.

Oeh die serie kende ik nog niet, maar Kaya Scodelario is een van mijn girlcrushes dus ben benieuwd!

2 likes

Neeeeee huilen!

Ik kijk nu Aj en de queens ben pas bij afl 2 and i love it. Ru paul speelt erinšŸ˜

I love it too! Vind dit zo heerlijk wegkijken en love RuPaul

1 like

Thanks aan iedereen die hier zei dat Please like me een leuke serie is!
Ik ben echt aan het binge watchen.

5 likes

Ik ben vandaag aan seizoen 1 begonnen. Tot dusver vind ik het een leuke serie.

1 like

Ik heb het toevallig gisteren ook helemaal afgekeken, vind het zo’n leuke serie!
Ik ging al enthousiast zoeken wanneer het volgende seizoen komt maar dat komt dus niet meer😭

2 likes

Zat helemaal te googelen alles, want dacht dat jullie de serie Derek bedoelden. Herkende de acteur al niet :sweat_smile:

Kijkt er iemand Zumbo’s just dessert? Ik erger me echt kapot aan Jeff.

Als ik hiermee klaar ben ga ik verder met Trapped seizoen 2.
Heb echt maanden niet naar mijn Netflix omgekeken, heb eindelijk weer de smaak te pakken.

1 like

Jaaaa! Love effy. Heb nu twee afleveringen gekeken, vind het ergens wel beetje black swan on ice haha

1 like

Ja hij is zo arrogant :scream:. Hij vindt zichzelf wel echt veel beter dan de rest. Maar het zijn wel veel ā€˜aparte’ persoonlijkheden sowieso haha.

1 like

Jaaa, eindelijk weer een nieuwe aflevering van The Good Place

1 like

Ik ben met de eerste bezig, zo leuk dat Bianca Del Rio enzo (maar vooral Bianca) er ook in zitten!

1 like

Heel veel drag queens die aan de drag race hebben meegedaan zitten erin vind dat zo leuk. Ik heb de serie uitgekeken en vond het te leuk hHa

1 like

Ik ben ook begonnen vandaag. De eerste paar afleveringen vond ik dat kind echt extreem kut (zowel het personage als de acteerkunsten). Inmiddels, net klaar met aflevering 4, is het wel ietsje beter. En het kijkt wel lekker weg, en het is leuk om de queens buiten drag race te zien, alhoewel ze niet allemaal acteertalent hebben :grimacing:

2 likes

Ben echt zo’n vreetzak. Kan dat nooit begrijpen als personages een vol bord laten staan omdat ze naar een afspraak moeten of weg moeten ofzo. I could neverrrrr, dan maar te laat of meenemen :joy:

4 likes

Ja of als ze drinken bestellen en maar 1 slok nemen (of soms niet eens!) En dan weer gaan… hallo gooi die shit gewoon achterover als je weggaat?
Edit: behalve bij hete koffie of thee danšŸ˜‚

6 likes

Ik ben gisteren op een brakke zondag ook begonnen aan AJ and the queen en love it. Ja oke, het acteerwerk is niet geweldig en de verhaallijn is nogal cheesy maar het is wel lekker wegkijken, het heeft een lieve boodschap en sowieso, ieder serie die 2 donkere, homoseksuele mannen een full on make out scene geeft heeft mijn enthousiasmeā¤ļø

4 likes

Hahahaha snap je! Echt frustrerend! Drink/eet gewoon op voor je gaat! Als ik weet dat ik het toch niet op ga kunnen, begin ik er niet eens aan. :joy:

1 like