Heeft iemand Paris is burning en Pose gezien.
Ik heb dus eerst de serie pose gezien en gister de docu paris is burning. En ik denk dat Pose dus gebaseerd is op die docu. Heel veel overeenkomsten en zelfde namen ook enzo.
Ik heb wel Pose gezien, maar ik ga deze docu ook eens bekijken en zal erop terugkomen! Leuke tip, dankje!
Ja, is echt een must see voor wie Pose gezien heeft, interesse heeft in ballroom culture of meer wil weten over vogueing en dergelijke. (en LGBT-issues ook uiteraard)
Ben benieuwd wat je er van vind. Ik vond hem heel leerzaam en mooi gemaakt.
De overeenkomsten die ik vond tussen Pose en PIB zijn een aantal namen maar ook wat gebeurtenissen uit seizoen 2.
Spoiler in blur
Dat Candy is vermoord en het modellen gebeuren. De naam candy heb ik ook een keer in de docu gehoord. En ja ook extravaganza zo heten het huis in seizoen 1 van pose geloof ik. Ook vind ik de ballroom van pose heel erg lijken op die van de docu haha.
Morgen breng ik zo’n acht uren in het vliegtuig door, heeft iemand nog tips voor een leuke serie om te bingen?
Wat ik leuk vind: the good place, Atypical, the handmaid’s tale, black mirror, la casa de papel, chernobyl, orange is the new black, the bridge… Oké daar valt misschien niet echt een peil op te trekken qua genre, maar iets met een goed verhaal in ieder geval.
Mee eens! Heel erg bijzonder om een kijkje te hebben in dit wereldje… Ik had zelf echt geen idee dat het zo zwaar is.
Broadchurch?
iZombie? Niet superdiepgaand maar vond 'm heel leuk en kijkt ook lekker weg (ik kan ‘moeilijkere’ series waar je je aandacht echt bij moet houden zelf altijd minder goed bingen). Of The Sinner?
Sex education, russian doll, after life, broadchurch, mad men
Moeten die series trouwens wel maar net beschikbaar zijn in het vliegtuig
Grace and Frankie
Kijkt iemand mocro mafia? Vrijdag nieuw seizoen!
Aj and the queen!!
Als je netflix hebt kun je ze downloaden en offline kijken! Echt heel handig.
jaa, maar dan zit je op zo’n klein schermpje, en zo naar beneden te kijken! Ik kijk altijd liever naar het scherm in het vliegtuig zelf!
Ik dacht 2 april pas?
Edit: https://www.superguide.nl/nieuws/videoland-onthult-releasedatum-mocro-maffia-seizoen-2-series
Huh op mijn videoland stond vanaf vrijdag, maar dat was wellicht een glitch dan?
Dan maar sex education en Ares haha
Haha ik hoop dat je gewoon gelijk hebt!
Ik vind de documentaire serie Cheer echt een aanrader. Lijkt zo ontzettend suf. Gaat namelijk over cheerleaders. Maar jeetje wat een wereld gaat er voor mij open zeg. Nooit geweten dat dat zon serieuze en harde wereld is!
Ja ik had het al opgezocht daarnet, van de week stond er bij mijn videoland vrijdag maar ik heb wel vaker dat ik een serie aanklik en er iets totaal anders begint en dat soort fratsen