Series & Netflix #2

Wij kijken inderdaad ook met z’n tweeën. Wat zit daar een boel achter zeg. Ik ben inmiddels zelfs benieuwd of ze weer gaan winnen dit jaar :joy: (of nou ja de wedstrijd waar ze in de serie naar toe leven).
Vind het ook echt mooie mensen die mee doen.

Maar jeetje wat een boel blessures ook!

1 like

Ik vind cheer ook echt zooo leuk! Ben nu ongeveer halverwege. Ik wil ook cheerleader zijn :frowning:

2 likes

Ik ben nu met seizoen 2 van you bezig en

Samenvatting

Ik vind dit seizoen leuker dan het eerste! Ik vond Beck echt een super irritant karakter en Love veel leuker. Wel stom dat je een soort patroon merkt en ik verwacht dan ook dat dit seizoen niet echt anders gaat eindigen dan het eerste.

6 likes

Ik zoek eigenlijk een serie die lekker wegkijkt zoals iZombie, Jane the Virgin, Broadchurch et cetera, met minimaal 2/3 seizoenen! Ik vind het vervelend dat ik begin met bingewatchen maar dan maar 1 seizoen te kijken heb, heb dat nu met zoveel series. Iemand tips? Het liefst op Netflix!

Laatst allemaal nog gekeken via Netflix :grimacing:

1 like

The Good Place!

2 likes

Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen aan Grey’s Anatomy (of nouja, seizoen 5 inmiddels :grimacing:) maar wat een toffe serie is dat!

6 likes

:rage:

3 likes

Spoiler cheers

Ja en ik zie haar ook niet echt coachen. Ze zal er wel wat van vinden allemaal maar ik zie haar niet echt aanwijzingen geven oid. Ik ben nog wel maar tot afl 3 nu dus misschien komt het later nog. En Morgan zit er dus vooral omdat ze knap is. Ze sprak zichzelf daarin zo tegen steeds.

Over Cheer… Ik heb dat ergens anders ook gezegd laatst… Je ziet natuurlijk maar stukjes he, vooral dat ze aan het oefenen zijn met de piramide. Hoe Monica verder is hebben we geen idee van natuurlijk want we zien niet de hele training enz. Maar snap wel de reacties hierboven maar ik heb voor mezelf wel geleerd dat ik niet kan oordelen over iemand op basis van bijv. wat stukjes training.

2 likes

Oh en ik krijg ook helemaal de kriebels van die ouders van die Gabi. Heerlijk dat ze dat kibbelstukje er in hebben gelaten.
En die docent met haar pro wapen/i’m a gun lady/traditionele waarden etc. :face_vomiting:

3 likes

Ik ben bang serieus.

Ik begin net aan Cheer en herkende die LaDarius Marshall meteen van dat filmpje hahah vet leuk

Hahah hoe hij vertelt dat hij een touchdown gemaakt heeft met een radslag en dat ze hem toen hebben afgekeurd. ‘ok… that was rude’

Nooooo :hushed:

Net AJ and the queen gekeken, vond het echt prachtig :heart: Het is met RuPaul en gemaakt door RuPaul en en Michael Patrick King. Ga het volgende maand nog een keer kijken.

1 like

Iemand al begonnen aan Ares op Netflix?

Ja! Zet hem net aan. Ik ben op de helft van aflevering 1. Kan er niet echt iets over zeggen, behalve dat het mysterieus is hahaha.

Hahah ik ben ook precies op de helft van afl 1. Ben heel erg benieuwd naar waar dit over gaat

1 like

Omg ik hoop niet dat iemand vanavond appt om wat te gaan doen :grimacing:

1 like

Je kan gewoon nee zeggen hé. Nee is ook een woord

5 likes