Nog nooit van gehoord!
Hoe ver ben je nu? Ben nu halverwege aflevering 2 en ik vind het maar een gekke serie. Beetje overdreven en nep ofzo.
Bij mij kwam er iets tussen , dus ben blijven hangen in de eerste aflevering. Ben wel heel benieuwd!
Edit: een vriendin zei ook al dat ze het een beetje nep vond.
Een klasgenoot van mij speelt in Ares. Ik ga het wel kijken, maar weet vrij zeker dat het lijkt op The Order. Dat vond ik trouwens heel leuk.
Nee haha vind t echt totaal niet echt nog. Er was 1 “engig” momentje, maar het beeld was zoooo donker dat je sowieso niks zag hahaha (een plakkerig wezentje met kettingen om zich heen in een kamer. Maar het zag er, van wat je kon zien in het donker, eeeenorm nep uit). En het was geen schrikmoment, dus denk dat je het wel aankan!
Penny Dreadful, waarvan ik baalde dat het zo abrupt was afgelopen, krijgt een vervolg en dit keer is Maergery Tyrell de lead zo te zien. Het speelt zich nu af in een andere eeuw. Ik ga Eva Green denk ik toch missen.
Ja! What the hellll haha
Blij met het nieuwe seizoen van Sex Education, had het gemist!
Over Ares . Hey zij zat in spangas. Nu verder kijken.
Hoe eng / naar is Ares? Ik ben pussy, ik vond Stranger Things bv mega vet maar af en toe al eng haha!
Ben nu 2 afleveringen ver met Ares maar ik vind het niet eng. En ben ook echt een watje (geworden) met enge films. Misschien scheelt het dat ik me af en toe echt erger aan de dialogen/gekke verhaaltje waardoor het enge ook niet opvalt.
Geen schrikmomenten? Ja sorry getraumatiseerd hier haha
Ik vind het meer vaag en probeer het te begrijpen dan eng.
Ik vind Sex ED echt geweldig
De beelden zijn niet echt gedetailleerd, een stukje uit seizoen 2 wel. Ik vind de serie niet echt eng maar wel heel naar hahaha
Ik moet de laatste aflevering van seizoen 2 nog kijken maar het staat me zo tegen. Ik ben eerst maar sex education gaan kijken want dat is lekker luchtig en grappig haha
Cheer afl 6
Samenvatting
Ooooh ik voel die spanning echt nu ze het opnieuw gaan proberen met iemand anders. En die val! Ik dacht echt dat hij zn enkel en hoofd gebroken had. Zat net nog te denken dat het toch meestal de meisjes zijn die geraakt worden maar niet dus. Ik ben echt zo benieuwd wat het gaat worden
Edit: Jaaaaaa
Wauw wat een serie, ik leefde zo met ze mee vanaf mn bank
Ben bij aflevering 4 van Ares en weet echt niet zo goed wat ik ervan vind. Het is eigenlijk best saai en vaag, toch zet ik de volgende aflevering weer aan.
Dit kan aan mij liggen, maar ik vind ze allemaal zo zacht praten. Hoor soms niet goed wat er wordt gezegd.
Ik wou dat ik ze kon inhuren als persoonlijke cheerleaders, daar wordt je leven toch een stuk positiever van! De manier waarom zij elkaar elke keer aanmoedigen. Vooral Jerry
Ik vond Cheer ook interessant om naar te kijken! Keek ook lekker weg. Vond het wel merkwaardig om op Reddit te lezen dat ze als ze met zn twee teams op dat podium staan het voor die titel/beker ook alleen gaat tussen die twee teams, dus ze hebben maar één tegenstander. Ik dacht dat dat de twee waren met de hoogste scores. Als ze zo’n grand national winnen dan hebben ze wel van meer teams gewonnen
En aansluitend bij die Monica als coach discussie vond ik die val van Sherbs ook wel heel heftig, dat er gewoon niemand stond om haar op te vangen en er blijkbaar twee mensen die er hadden moeten staan naar het toilet waren? Dan kun je toch niet met zoiets moeilijks starten?
Verder heb ik ook af en toe the Circle opstaan op de achtergrond, wel oké. Ben benieuwd wie er wint.