Downton Abbey heb ik uit! En het was echt een hele leuke serie. Zo jammer dat het nu al weer voorbij is. Ga deze week de film ook nog even kijken. Nog lang geen zin om dat sfeertje te verlaten.
Spoilers!
Zo leuk dat Edith eindelijk het geluk heeft gevonden. Man wat had die een rot periode steeds. Heel knap ook dat de schrijvers langzaam aan het perspectief van Mary naar Edith hebben verplaatst. Vond Edith haar kleding ook echt heel leuk sinds ze zo vaak naar Londen ging. Toch wel echt triest hoe veel invloed Marigold heeft op de rest van haar leven. En zo leuk ook dat Edith zo goed kan met die tante Rosamund. Ook al vind ik dat ze Cora op de hoogte hadden moeten brengen, ze heeft wel veel goed gedaan.
Over Marigold gesproken, ik vond het voor die familie Drew wel echt heel triest. Vooral die vrouw ook. Jammer dat haar man het niet ook tegen haar had gezegd, dan had ze heel veel dingen beter begrepen en had ze er vast begrip voor gehad.
Carson vind ik echt van leuk naar onuitstaanbaar gaan. Manmanman wat een ideeën heeft hij over anderen en de wereld. het is ook wel grappig natuurlijk, maar soms is het zo triest. Beperkte blik naar anderen. En leuk dat hij getrouwd is met Hughes! Super leuk mens.
En Barrow. Die is echt zo leuk geworden! Vooral met die kinderen ook, lovely.
Haha oke ik vond het echt een leuke serie. Isobel en Maggie ook. Fantastisch dat ze op den duur zo gingen samen spannen. Ik vind het zo bijzonder dat ik het niet echt kan aanwijzen waar nou bepaalde veranderingen zijn ingezet, volgens mij betekend dat dat het wel subtiel gedaan is al die persoonlijkheden aanpassingen.
De gevangenis dingen van de familie Bates vind ik wel te overdreven hoor. Maar dat had ik eerder ook al gezegd. Nou goed bedankt voor de tip, was echt een leuke serie 
Vergeet ik Rose helemaal. Die vind ik ook echt zo leuk!