Series & Netflix #3

Spoiler tot en met afl 8 van Maid

Ik heb dus helemaal niet het gevoel dat die Sean zo slecht is? (Als hij nuchter is dan). Vind dat Alex hem eigenlijk ook wel een beetje slecht behandelt, toont 0 interesse en empathie naar hem maar gebruikt hem wel wanneer het haar handig uitkomt. Wat ik ook weer begrijp want ze doet het voor haar dochter, maar voor haar dochter is het ook belangrijk dat vader nuchter blijft… wat een stuk moeilijker wordt zonder meetings en met in de bar blijven werken?

Oke laat maar hij geeft nu haar auto weer terig aan Nate en wordt weer super boos ging goed voor paar afl maar blijkbaar nog steeds een ontzettende fucking klootzak wow he got me tricked voor een paar afl

1 like

Wat hij doet is emotionele mishandeling. Hij doet de ene x lief en de andere x praat hij haar helemaal naar beneden enzo. Neemt vanalles van haar af houd haar wereld klein. Dat hij 1x lief doet maakt hem geen aardige man ineens. Want hij doet het ook om zijn zin te krijgen. Alex heeft zovaak dat soort mannen gezien ( haar moeder date met verkeerde mannen) en krijgt hulp om zijn gedrag niet te accepteren. Als zij interesse toont ziet hij daar wss een kans in. Ik vind ook niet dat ze hem gebruikt ze kan gewoon geen kant op. En door dr traums met wat er met dr moeder is gebeurt zakt ze weer terug naar haar oude leven.

5 likes

]Klopt maar een paar afl leek hij echt te zijn veranderd. Maar dat is wat ze zo goed doen in deze serie, ze trekken je er echt helemaal in. Is super realistisch gewoon. Dan woont ze weer tijdelijk bij hem, hij hoeft niet meer de goeie vent te spelen, gaat weer drinken en abusief worden.

Had moeten zien aankomen dat zijn nice guy rol niet lang ging duren hah.

3 likes

dat is wat het zo moeilijk maakt om weg te gaan denk ik. Eerder in de serie wordt ook benoemd dat het 7 pogingen kost om weg te komen, gemiddeld. Ik dacht en hoopte ook even dat Sean veranderd was. Ergens weet je wel dat het weer mis gaat… Veranderen is zo moeilijk en hij had kort even hele goede motivatie, namelijk vriendin en kind zijn weg. Maar zodra die weer terug zijn valt die motivatie weg. Heb 'm nu net uit gekeken. Vond 'm wel erg goed.

4 likes

Andere mensen die het nieuwste seizoen van Love on the Spectrum hebben gezien? Het was zo wholesome, vond dit seizoen ook een stuk leuker dan het vorige.

Kleine spoiler

Moest ook huilen tijdens het huwelijk tussen Sharnae en Jimmy. Zo mooi om te zien hoe Sharnae redelijk sterk/stoer overkomt en dan zie je de emoties tijdens het trouwen, echt heel mooi om te zien.

7 likes

Ik houd echt zo van de dynamiek tussen Michael en zijn moeder.

6 likes

Jaaa haha. Denk dat Michael het ook stiekem wel leuk vindt dat zijn moeder altijd stuk gaat om zijn grappen of bevindingen.

2 likes

18 likes

Poehee, die Squid games. Ben nog aan het bijkomen van de eerste aflevering. Voorzag het eind wel door dat ‘eliminated’ maar niet hóe…

1 like

Gisteren aflevering 6 gekeken van Squid game, kon wel janken :sweat_smile:

2 likes

Ik moet nog maar 3 afleveringen van Lucifer maar het laatste seizoen pakt me niet zo :grimacing: zit ook middenin Squid games en die vind ik wel echt leuk, heb steeds zin om verder te kijken

2 likes

Ja same, moet echt zin maken om verder te kijken of zo. Had ik ook al met een eerder seizoen van Lucifer trouwens maar het voorlaatste seizoen vond ik wel weer heel leuk.

1 like

Net Maid helemaal afgekeken. Wat een goede serie maar ook frustrered en beklemmend zoals hier al gezegd is. Deze blijft echt in mijn hoofd zitten.

Bij de laatste aflevering zie je de aftiteling en daar zag ik als executive producer Margot Robbie staan. Ik vind haar zo leuk en goed dus ging het ff googelen. Blijkbaar heeft zij een producers bedrijf (wist ik niet) en heeft bijvoorbeeld ook I Tonya en nog wat andere goede films geproduceerd. Ik las ook op google dat deze serie een 100% rotten tomatoes score heeft en dat de enige andere serie die het ooit gelukt is The Queen’s Gambit is. Vind het wel terecht van die 100%

6 likes

Geweldig he, echt couplegoals :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Downton Abbey heb ik uit! En het was echt een hele leuke serie. Zo jammer dat het nu al weer voorbij is. Ga deze week de film ook nog even kijken. Nog lang geen zin om dat sfeertje te verlaten.

Spoilers!

Zo leuk dat Edith eindelijk het geluk heeft gevonden. Man wat had die een rot periode steeds. Heel knap ook dat de schrijvers langzaam aan het perspectief van Mary naar Edith hebben verplaatst. Vond Edith haar kleding ook echt heel leuk sinds ze zo vaak naar Londen ging. Toch wel echt triest hoe veel invloed Marigold heeft op de rest van haar leven. En zo leuk ook dat Edith zo goed kan met die tante Rosamund. Ook al vind ik dat ze Cora op de hoogte hadden moeten brengen, ze heeft wel veel goed gedaan.

Over Marigold gesproken, ik vond het voor die familie Drew wel echt heel triest. Vooral die vrouw ook. Jammer dat haar man het niet ook tegen haar had gezegd, dan had ze heel veel dingen beter begrepen en had ze er vast begrip voor gehad.

Carson vind ik echt van leuk naar onuitstaanbaar gaan. Manmanman wat een ideeën heeft hij over anderen en de wereld. het is ook wel grappig natuurlijk, maar soms is het zo triest. Beperkte blik naar anderen. En leuk dat hij getrouwd is met Hughes! Super leuk mens.

En Barrow. Die is echt zo leuk geworden! Vooral met die kinderen ook, lovely.

Haha oke ik vond het echt een leuke serie. Isobel en Maggie ook. Fantastisch dat ze op den duur zo gingen samen spannen. Ik vind het zo bijzonder dat ik het niet echt kan aanwijzen waar nou bepaalde veranderingen zijn ingezet, volgens mij betekend dat dat het wel subtiel gedaan is al die persoonlijkheden aanpassingen.

De gevangenis dingen van de familie Bates vind ik wel te overdreven hoor. Maar dat had ik eerder ook al gezegd. Nou goed bedankt voor de tip, was echt een leuke serie :smiley:

Vergeet ik Rose helemaal. Die vind ik ook echt zo leuk!

9 likes

Ik heb net een supergoede serie afgekeken: Kastanjemanden op Netflix, als je van Scandinavische detectives houdt is dit een aanrader👌🏽

4 likes

Ik vind het één na laatste seizoen zo slecht, het laatste gaat wel weer. Het is maar goed dat ze er mee stoppen.

1 like

Wat is het nummer van de intro van Casa De Papel toch ont-zet-tend zeikerig
I DONT CARE AT AAAAWWWL

4 likes
Squid game afl 6

Neeee niet Ali :pleading_face::pleading_face::pleading_face:
Ik denk wel dat die oude man iets met die spellen te maken heeft, we hebben hem niet in beeld dood zien gaan dus ik geloof nog niet dat ie echt dood is

9 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Series & Netflix #3 (Deel 2).