Series & Netflix #3

Ik was zo verliefd op Drazic. Zat echt te zwijmelen voor de tv :heart:

6 likes

Ja omg…Drazic en Anita :heart_eyes:
En in de eerste seizoenen Jodi en Nick.

1 like

Nieuw seizoen van Alta mar en Selling sunset, ik weet wat te doen komende week :grin:

1 like

Fargo?

1 like

Ik vind het nog steeds leuk! Kijk zo lekker weg en alle huizen zijn nog steeds zooo mooi. Love it!

Dankzij jou hebben m’n vriend en ik deze vanavond gekeken. Echt een goeie film!

2 likes

Ik ben verslaafd aan Ugly Delicious met David Chang, echt een heel leuk programma.

2 likes


¡Hola guapo! :smirk:

4 likes

Kijkt er iemand Indian Matchmaking? Ben echt verslaafd, haha

2 likes

Ik vind Love On The Spectrum echt een leuk en lief programma. Lijkt me zo lastig voor hen, iets wat voor veel mensen als normaal komt ook graag willen. Wel opvallend dat veel van de mensen zo’n harde R hadden, totaal niet Australisch. Ik vraag me af of dat er mee te maken heeft dat ze autistisch zijn, dat ze die kleine nuances in spreektaal niet oppikken.

3 likes

Ik vind seizoen 3 van good girls ook eigenlijk helemaal niet boeiend. Waarom niet, vond seizoen 1 en 2 echt top. Maar 3 is langzaam en onbegrijpelijk

2 likes

Ja echt niks aan

Oh ik vond seizoen 3 van good girls wel heel leuk. Voelde wel een beetje als een tussenseizoen maar ik heb alsnog best veel gelachen en vond het gewoon leuk om te kijken. Maar ik vind denk ik alles met Rio leuk om naar te kijken :heart:

2 likes

Ik kijk nu “De Kuthoer” en het is best vermakelijk.
Nederlandse horror is vaak intens slecht, zo zag ik laatst “Bumperkleef” die best aardige recensies had en ik heb echt nog net m’n ogen niet uit zitten krabben van ellende zo verschrikkelijk vond ik het.
Deze film doet het beter.

1 like

Ik heb The Umbrella Academy S02 dit weekend uitgekeken, en ben wel een beetje teleurgesteld. Het was eigenlijk gewoon weer hetzelfde verhaal? En nog absurder, met die rare Zweden, alleen dan net niet absurd genoeg om absurdistisch en daarmee weer echt leuk te worden. Zaten zeker goede dingen in ook (Alison’s verhaallijn dit seizoen was zoveel interessanter dan vorig seizoen, en Lila is awesome), maar ik vond het toch een beetje tegenvallen…

1 like

This is us

Omg ik heb net de aflevering gezien waar Jack dood gaat en heb zó zitten janken. Echt gesnotter, rood aangelopen gezicht, alles. Heb (gelukkig) niet eens iets soortgelijks meegemaakt maar wat een mooie serie, heel gelaagd.

2 likes

Voor horror fans. “Host” is kortgeleden uitgekomen op Shudder (maar is ook wel op andere plekken te vinden :shushing_face:) en ik was echt heel aangenaam verrast. Het is een korte film van een uur over een seance via een zoom meeting. Het is oprecht heel erg spannend en bij vlagen echt eng.

2 likes

Ik vind Selling sunset echt genieten. Vooral ook de outfits van Christine.

9 likes

Ik zag laatst dat er twee seizoenen van below deck op netflix stonden. Prima tijdvermaak voor deze bloedhitte. Jammer dat ik er alweer doorheen ben en er niet meer seizoenen opstaan

Hebben hier mensen little fires everywhere gezien en het boek gelezen? Ik twijfel wat ik eerst zal gaan doen.
Zat eerst wat ik nooit eerder heb gezegd te lezen omdat ik dacht dat dat de vertaling was (vond het stom dat de titel zo anders was gemaakt), maar dat is dus een eerder boek van haar :woman_facepalming: