Series & Netflix #3

Volgens mij denken ze dat ze aan een ander soort programma mee doen!

Haha ja dat klopt, was vorige keer ook. Alleen zijn ze dan echt zo dom om niet te denken dat het THTH zou kunnen zijn? :stuck_out_tongue:

Haha jemig mag wel eens een leesbril gaan kopen

haha ja holy shit, nu 2 afl gezien en gaat al lekker. Ik vind Cam en Emily echt de Harry en Francesca van dit jaar

1 like

Jaa ik ga ook weer beginnen met grey’s als ik klaar ben met reign, zit nu in het laatste seizoen. Ik ben toen gestopt met reign na de laatste aflevering van seizoen 3, maar nu toch maar ook seizoen 4 erbij kijken.

Zijn er goede Nederlandse series waarbij seks gewoon bijzaak is? Heb soms het idee dat we lijden aan creatieve armoe. Ik zie dat er zelfs een serie is dat “Follow de Soa” ofzoiets heet en ik moet gewoon een eyeroll onderdrukken :unamused:

1 like

Niet Nederlands maar de Vlaamse serie De Ridder vond ik heel leuk. Gaat over een advocate die allerlei zaken probeert op te lossen en te groeien in haar rol als advocate. Ondertussen moet dealen met familieproblemen etc.

5 likes

Haha ik was die verhaallijn (Lizzy dan) wel echt zat op een gegeven moment. Maar sterkte!! Eerste 5 seizoenen zijn wel echt het leukst. Ik moet me er nu echt doorheen buffelen

2 likes

Ex on the beach double dutch😬

4 likes

Wat.

1 like

@Vaiana :rofl:

Oh mijn hemel. Whyyyy :rofl:

Als je dacht dat Wizzy & Woppy het ergste was wat iemand kon overkomen… :frowning_face:

21 likes

En dertigers vond ik ook wel leuk. Red light heeft wel seks, maar is niet echt de hoofdrol van de serie, vond ik ook wel goed!

Al wat oudere series; petticoat, moeder ik wil bij de revue, Annie, Danni Lowinski, Bagels en Bubbels.

Er is afgelopen jaar ook een internationale kinderserie gemaakt over vampieren, die vond ik ook wel geslaagd. Vampieren in de nacht heet die

Edit: Deze serie kun je vanaf 26 juli bekijken en klinkt wel erg leuk.

1 like

Ben ik nou gek of is dit al een mega oud concept? Kan me echt heugen dat er jaren geleden al eens zo’n show op tv was op 1 of andere afgekeurde zender.

Edit, al gevonden. Was inderdaad 100 jaar geleden al op de BBC. Waarom pluggen ze het dan als iets mega revolutionairs :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Pff wat een ruk einde van Younger

Super afgeraffeld en vond het echt mega random dat Charles en Liza voor m’n gevoel ineens besloten dat het niet ging werken. Waar kwam dat nou ineens vandaan

1 like

Ik wachtte al heel lang op het vierde seizoen van The Last Kingdom en eindelijk staat dat seizoen op de Nederlandse Netflix. :smiley:

3 likes

Oh ik weet nog dat ik zo gehuild heb bij die aflevering destijds :sob::sob:

Sex Education seizoen 3 komt half September! Zin in.

17 likes

Heeft iemand Outcry gezien op NPO?

Heel indrukwekkend!

Echt bizar hoeveel er is misgegaan in deze zaak en hoe sterk Greg zich houdt. En dat al die betrokkenen die zo nalatig zijn geweest en moedwillig feiten hebben verdraaid/verzonnen niet zijn ontslagen maar gewoon allemaal hun baan hebben behouden of ergens anders een goeie functie hebben :dizzy_face: En Johnathan die nooit meer vervolgd is voor het kindermisbruik, ongelofelijk…