Series & Netflix #3

ik kijk nu meisje van plezier :rolleyes: maar Chris Tates en Viggo Waas lijken echt ontzettend op elkaar allebei van die pendante vervelende betweterige mannen he.

1 like

Bir baskadir vond ik ook een goede serie. En 50m2 vond ik ook interessant. Dit is meer een actie serie maar ik heb hem binnen een dag afgekeken.

3 likes

Grey’s seizoen 17 afl 7

spoiler

Wat een eind voor Deluca.

1 like

De 1e helft van t nieuwe seizoen Grace & Frankie staat er dus op en de 2e helft komt in 2022! Nu snap ik t tenminste haha.
Wel vreemd dat er echt geen enkele vooraankondigingen zijn geweest, zal wel een surprisedrop zijn.
Anyway, zin in! Van t weekend kijken.

1 like

Ik zag hier de aankondiging;

Grace and Frankie fans, we have something special for you — four new episodes from Season 7 are now streaming!

And more episodes are on the way! pic.twitter.com/XYPZuvyI9A

— Netflix (@netflix) August 13, 2021

Mwah vind het schijnheilig maar ik zou je supergraag zien bij een nieuw seizoen. Wat zou je willen? Zegmaar on deck, hoe dat ook mag heten, of dat steward nogwat. Ik weet de termen niet meer.

Voor de mensen die wel eens below deck hebben gekeken, en zonder ervaring. Wat zou je kiezen?

• Stewardess
  • Deckhand

0 stemmers

Ik zei eerst deckhand tegen mn bff omdat het altijd lijkt alsof die geen fuck te doen hebben.

1 like

Hahaha ja dat schijnt echt de hell te zijn?! Ik zou eigenlijk zoals ik het nu heb gezien voor deckhand kiezen. Maar ik ben absoluut niet sterk en ik weet niet of dat een vereiste is.

1 like

Ja ik zou ook deckhand willen zijn maar een vriend van mij vind dat dus heeeeel raar , hier komt het, omdat ik niks kan. Nou ok. Kan heus wel stom ramen lappen op het dek, en dweilen ofzo. Die knopen waar het in 1 seizoen over ging kan je ook wel leren.

Ja ik zou wel als 2e misschien onder jou willen werken. Je lijkt me niet zo’n uptight shady bitch.

1 like

Ja Hannah is die blonde met bruine ogen toch? Maar je had nog een blonde met bruine ogen als chief. Ik vond Hannah iig wel wat empathisher van wat ik heb gezien.

Die vriend van mij zegt ’ je bent 1.60 (ben ik niet) je hebt geen conditie (klopt) dus dan moet je al geen deckhand zijn. Ooooh echt wel.

Bedoel je Kate? Nee die vond ik 10x meer menselijker dan Hannah

1 like

Ja ik weet het niet, ik denk dat ik haar bedoel?

Ik heb Hannah niet zolang gezien. Oh en hier komt het, ik heb een zwak voor die ene chef, ik weet zn naam niet meer. Die brit. Volgens mij ook echt een meeeega goeie chef.

Ja die vaak zon heel fout stekeltjes jaren 90 kapsel had. Echt afschuwelijk lelijk. Toch lijkt het me ergens een hele leuk man. En ik denk nog steeds dat ik een goede deckhand zou zijn. Itt de vrienden die ik het heb verteld. Die denken eerder dat ik de 1e avond al overboord ben gewaaid oid.

@Zemraluani omg sounds great! Alleen die bedden joh wow. Ik slaap met jou. @grace gaan we dan wel haten?

1 like

Love Ben zijn lach
@ Zemraluani Hmm Wes (uit Below Deck Med) komt ook uit Zuid-Afrika en ik vond hem niet zo heel vrouwonvriendelijk. Dus eerder een individueel ding lijkt mij :)))
Ik vind Hannah eigenlijk totaal niet zo erg (heb wel nog maar net S2 afgerond, dus misschien komt dat nog). Maar woowww wat is Bobby verschrikkelijk

1 like

Bobby is de chef daar toch? Vond ik echt een hele nare vent. Love Ben!!!

1 like

Emile was ook okay (behalve als hij had gedronken)! En ook Zuid-Afrikaans

@Jumpsuit ja Kate is gewoon een bad-ass, iemand die goed de room kan lezen, zich altijd
aanpast, zeer ervaren maar ook wel van leuke power plays houdt op zijn tijd. Hannah is zo wannabe mean girl en stressy

2 likes

Omg ja ik bedoelde adam, wow, ik echt. Whaaat een lul. En die chick waar die semi mee ging ook hoor. Die kleine blonde, Milia?

Wdir: oja malia, vond haar zo schijnheilig man. Bleegh

1 like

Ja malia The fucking worst maar Adam was ook een jankerd en nu zit ie in BDSY en daar heeft ie opnieuw een verschrikkelijke vriendin gevonden en daarmee is ie weer onuitstaanbaar. In BDM is ie in seizoen 3 wel oké trouwens.

4 likes

Love the savage, waar kijk je dit?