Mijn vriend moest echt keihard lachen. Moet eerlijk zeggen dat hij ook groot is, en dus ook de ongemakken kent. Hij geloofde het al niet echt, zei dat dat niet oke zou zijn haha.
Ik heb nu seizoen 2 van Dark uitgekeken en ik denk dat dit de beste serie is die ik ooit gezien heb. Het lijkt allemaal waterdicht geschreven, wat een plot. Zeer indrukwekkend!
Ik ben nu Cruel summer aan het kijken op prime en vind het wel een aanrader!
Ben begonnen aan Brooklyn Nine Nine maar ik vind het niet grappig?
Ik wil weer eens wat volgen, maar kan nergens mijn aandacht bij houden. Wat voor series raden jullie aan als ik zeg dat ik het volgende leuk vind/vond:
- Crime: CSI, NCIS, COLD CASE, Without a trace, Rizzoli & Isles, How to get away with Murder, Code 37 etc. (Orange is the new black vond ik na 3 seizoenen niks aan)
- House, Scrubs, Grey’s Anatomy
- Friends, Ally McBeal, Fresh Prince, Jamie Foxx, Kenan & Kel, Gilmore girls
- K-drama: Something in the Rain; Crash landing on you; Marriage contract, Because this is my first life; It’s okay, that’s love; The producers
- Downton Abbey
Dit is een willekeurige opsomming.
Ben nu bezig met Tiny pretty things! Vind het tot nu toe heel leuk, ben wel benieuwd hoe het verder gaat
Heb vandaag it’s a sin gebinged en jeetje
Lie to me & Luther zijn zoo goed. Ken niet zoveel mensen die lie to me hebben gezien. Ik ging mensen echt proberen te analyseren daarna met die microexpressions
Prison Break, Why Women Kill, Dead to Me, Good Girls, Orphan Black
Eerste seizoenen blacklist miss
Deze week downton abbey op Netflix, zoveel zin in.
Swanenburg vind ik ook een aanrader, via npo kan je het zien. Soms wel dubbele stukjes omdat, elk familielid 4 afleveringen de hoofdrol heeft. Echt een familie drama
Law and order SVU op prime
Ik zit weer helemaal in Virgin River
Mare of Easttown, Marcella
Boardwalk Empire, Peaky blinders
Ik weet niet of het helemaal hier hoort, maar ik kreeg een paar weken geleden door het YouTube algoritme Turkish Series geadviseerd en ben nu helemaal hooked. Vooral Ada Masalī (Island Tales) vind ik echt de perfecte, lichte serie voor deze zomer. Eerst werd ik een beetje melig van de overdreven slow-mo’s elke keer als de hoofdpersonages elkaar tegenkomen of de klassieke dodelijke blikken van de ‘valse’ karakters, maar in dit soap/romcom genre is het gewoon fantastisch uitgevoerd (IMDB geeft het een 8,1, maar dat komt vast ook door veel actieve fans omdat het nog loopt). Een aflevering duurt meer dan 2 uur (!) en alleen de Engelse ondertiteling is niet helemaal officieel, verder verschijnt het wel gewoon op YouTube als ik het goed gezien heb.
Pfff ik moest dus Reign opnieuw kijken, omdat ik er niks meer van wist en geen idee had dat er een vierde seizoen op Netflix was gekomen. Het is me wel gelukt om seizoen 4 te halen, maar ik moest nog 8-9 afleveringen ofzo. Dacht slim te zijn om de laatste afleveringen te downloaden en dan de WiFi uit te zetten, maar helaas. 🥲 Mocht nog wel de aflevering waar ik nog in bezig was afkijken (om 00:03), daarna kreeg ik een foutmelding.
Misschien toch maar eens kijken naar een VPN om het Amerikaanse aanbod te bekijken…
Ik heb Reign jaren geleden gekeken. Kwam er nou uiteindelijk een echte finale/afronding vh verhaal, of was het een open einde (omdat ze van tevoren niet wisten dat het hun laatste seizoen werd)?
Misschien dat Dead to Me en Ginny & Georgia iets voor je zijn
Of even kijken in de bibliotheek! Misschien hebben ze hem daar ook wel te leen. Als je natuurlijk een dvd-speler, blue-ray of PlayStation/Xbox hebt om af te spelen
Echt zin om Darkt te herbekijken nu! Het is ingewikkeld maar klopt gewoon allemaal, fantastisch!
Reign
In de laatste aflevering hebben ze volgens mij opeens 30 jaar van dr leven gepropt. Het loopt dan net zoals in het echt, dat Mary vlucht naar Engeland en daar door Elizabeth gevangen wordt genomen en uiteindelijk sterft ze. Nadat ze dood is, is er een hele zoetsappige flashback met Francis