Series & Netflix #3

Samenvatting

Stiekem, stieeekem hoop ik dat ze hem een spinoff geven. Net zoals met Alison in private practice.

@Frenky

Samenvatting

Deze tekst wordt verborgen

ik vind Amelka ook echt SUPER irritant. En Maggie ook echt heel vaak. Die mogen echt wat meer indimmen. Owen vind ik ook stront irritant.

3 likes

Ja ik had eerst een heel lang verhaal met allemaal voorbeelden waarom ik haar kut vind maar vond dit toch treffender.

Ik ben afgehaakt na 3 afleveringen en mijn vriendtvind het geweldig??? Wat mis ik?:sweat_smile:

2 likes

Ik heb 'm ook uit! Zo van genoten @anon18050057, echt een geweldige tip! Ik haat alle personages maar het was geweldig :ok_hand:

2 likes

RHOBH seizoen 5 staat op Netflix! Ben geen fan van de 2 nieuwe housewives maar Camille en Adrienne komen langs

2 likes

Grote spoiler over De Twaalf met een vraag:

Samenvatting

Dus Frie heeft het tĂłch gedaan. Waarom vroeg ze haar advocaat dat boek mee te nemen, was ze vergeten dat die ketting en haar handschoenen erin zaten of wilde ze op die manier stiekem bekennen aan hem?

Ik ben begonnen met This is us en ben nu pas bij aflevering 3 en moet elke keer weer huilen, nu al. Wel een goede serie zeg. Hadden meer mensen dat, dat huilen?

5 likes

Echt non-stop.

Ben er halverwege seizoen 3 mee gestopt want werd er echt een beetje naar van op een gegeven moment. Heel mooie serie, maar een beetje te veel ellende voor mij.

1 like

Ja ik heb m in een avond en ochtend uitgekeken. Ik vond m goed, het verhaal gaat alleen de hele tijd heen en weer. En t was Frans. En voor iemand die normaal maar half kijkt was t een opgave. Maar goed genoeg om om 1 keer door te kijken.

1 like

Oooh echt? Oh jeetje, ben benieuwd.

Ja vond hem goed wegkijken !

1 like

Jaaaaaaa :smiling_face_with_three_hearts: :heart:

Ik lees nu op Wikipedia dat de film pas in maart '22 komt :frown:

@ZusjevanJoost Ja ik kwam er helaas ook niet doorheen. Heb het 2x geprobeerd. Weet niet wat het was, vond het een mooie serie en het was ook niet per se te zwaar, goeie verhaallijnen maar heb de clou maar opgezocht (daar was ik wel benieuwd naar)

1 like

Omg RHOBH seizoen 5 staat op Netflix, laf it

1 like

HĂ© jammer. Het is echt een goede serie maar wil er niet elke avond down van worden. Maar kijken hoe lang ik het vol houd.

1 like

Ooh jammer :frowning: Maar wel echt super leuk dat er alsnog eentje komt​:heart_eyes:

1 like

Ik heb echt geprobeerd om door te zetten (hallo Milo) maar ik vind het te zwaar, wel heel mooi. Maar zwaar

1 like

Ben aan Hit and Run begonnen, stond op 1 in trending volgens mij. Begint al goed!

2 likes

The White Lotus is echt een van de betere series van de afgelopen jaren. Zo de laatste aflevering kijken!

6 likes