Series & Netflix #3

Bobby is de chef daar toch? Vond ik echt een hele nare vent. Love Ben!!!

1 like

Emile was ook okay (behalve als hij had gedronken)! En ook Zuid-Afrikaans

@Jumpsuit ja Kate is gewoon een bad-ass, iemand die goed de room kan lezen, zich altijd
aanpast, zeer ervaren maar ook wel van leuke power plays houdt op zijn tijd. Hannah is zo wannabe mean girl en stressy

2 likes

Omg ja ik bedoelde adam, wow, ik echt. Whaaat een lul. En die chick waar die semi mee ging ook hoor. Die kleine blonde, Milia?

Wdir: oja malia, vond haar zo schijnheilig man. Bleegh

1 like

Ja malia The fucking worst maar Adam was ook een jankerd en nu zit ie in BDSY en daar heeft ie opnieuw een verschrikkelijke vriendin gevonden en daarmee is ie weer onuitstaanbaar. In BDM is ie in seizoen 3 wel oké trouwens.

4 likes

Love the savage, waar kijk je dit?

Sorry voor de niet below deck kijkers.

Who

• Chef Ben
  • Chef Adam

0 stemmers

Hayu. Kan je tegenwoordig via prime nemen.
Netflix
Het illegale gedeelte van het internet.

1 like

Ja ik vind het heel kwalijk dan Hannah nooit de kamer doet, ofwel lijkt to controleren? Dat KAN toch niet? Je loopt sowieso toch een ronde daarna om alles te dubbel checken. Kan. Echt. Niet.

Nu ik dit zeg denk ik dat ik toch beter binnen de boot moet blijven.

1 like

@Zemraluani Ik ben er ook van overtuigd dat je als deck een veel chillere baan hebt dan als stew. Ik heb jaren in de bediening gewerkt, maar no way dat ik op zo’n yacht als stew zou willen werken. Laat mij maar lekker een beetje die touwen knopen en de jetski’s in het water leggen. Sowieso heeft de chef ook een kut baan, die moet gewoon 7 dagen per week 3 keer per dag koken voor de gasten en dan zeiken ze ook nog eens over alles. Vooral die groep met 8 vrouwen waarvan 1 steeds zei dat ze had aangegeven dat ze het niet at en waarvan er op haar preference sheet helemaal niets stond. Echt een trut.

2 likes

Kun je ook gewoon bij seizoen 3 van Below Deck beginnen of mis je dan van alles?

1 like

Ik vind van wel! Het is niet zo dat er een verhaallijn is die doorheen de verschillende seizoenen loopt ofzo. En elke seizoen starten ze ook met een grotendeels nieuwe crew, dus zoveel mis je niet.

1 like

Dit seizoen… zoveel drama :sob:. Het is als een brandend autowrak waar ik naar moet blijven kijken.

Geen idee, ik kijk het (nog) niet!

Heeft hier nog iemand al The White Lotus op HBO gezien? Omg wat is dat vettttt ik heb nog 1 aflevering voor dit seizoen en I can’t gewoon.

Ik heb nooit echt meningen gehad over die boten. Maar 1 boot was echt lelijk vond ik. Of misschien was dat het Thema maar echt wtf. Met die gouden zwanen ofzo als kranen . Gatverdamme. Ik denk dat je daar de gemiddelde Europeaan niet in moet zetten. Eerder Amerikanen want die hebben sowieso geen enkele smaak als het om interieur gaat.

2 likes

Ik heb een trailer gezien maar was nog niet overtuigd, is het een beetje vergelijkbaar met Big Little Lies? Wel sterke cast vond ik

3 likes

omg ja die vrouw die zei “chicken is for poor people” vreselijk.

1 like

Oh interessante referentie, ehm daar moet ik even over nadenken. Niet echt, denk ik. Het is dus vrij absurdistisch en spannend, maar ook heel grappig op een rare manier. Het is ook echt een serie die je niet goed in een trailer kunt vatten, juist omdat het op een heel bijzondere manier gemaakt is. De soundtrack is meeeega goed, ik zou het echt 1 aflevering proberen hoor :smiley:

1 like

Ik ben nu wel geintrigeerd! Het enige wat ik na de trailer denk is omg ik haat deze schoonmoeder nu al.
Die genre omschrijving is ook wel interessant: The White Lotus is een Amerikaanse satire-comedy-drama-anthologie-televisieserie

Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe netflix serie Brand New Cherry Flavor https://www.imdb.com/title/tt11343600/
Het kan denk ik of vet zijn of heel kut

En tot slot komt Brit Marling (de maker van the OA) met een nieuwe serie! Erg benieuwd naar ook:

Ik vind het nog steeds zo jammer dat the OA gecancelled is, vooral omdat het echt alleen maar beter werd. Misschien ga ik hem binnenkort eens opnieuw kijken.

4 likes

Dan ga ik eens een poging wagen, dank je!