Dit seizoen… zoveel drama . Het is als een brandend autowrak waar ik naar moet blijven kijken.
Geen idee, ik kijk het (nog) niet!
Heeft hier nog iemand al The White Lotus op HBO gezien? Omg wat is dat vettttt ik heb nog 1 aflevering voor dit seizoen en I can’t gewoon.
Ik heb nooit echt meningen gehad over die boten. Maar 1 boot was echt lelijk vond ik. Of misschien was dat het Thema maar echt wtf. Met die gouden zwanen ofzo als kranen . Gatverdamme. Ik denk dat je daar de gemiddelde Europeaan niet in moet zetten. Eerder Amerikanen want die hebben sowieso geen enkele smaak als het om interieur gaat.
Ik heb een trailer gezien maar was nog niet overtuigd, is het een beetje vergelijkbaar met Big Little Lies? Wel sterke cast vond ik
omg ja die vrouw die zei “chicken is for poor people” vreselijk.
Oh interessante referentie, ehm daar moet ik even over nadenken. Niet echt, denk ik. Het is dus vrij absurdistisch en spannend, maar ook heel grappig op een rare manier. Het is ook echt een serie die je niet goed in een trailer kunt vatten, juist omdat het op een heel bijzondere manier gemaakt is. De soundtrack is meeeega goed, ik zou het echt 1 aflevering proberen hoor
Ik ben nu wel geintrigeerd! Het enige wat ik na de trailer denk is omg ik haat deze schoonmoeder nu al.
Die genre omschrijving is ook wel interessant: The White Lotus is een Amerikaanse satire-comedy-drama-anthologie-televisieserie
Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe netflix serie Brand New Cherry Flavor https://www.imdb.com/title/tt11343600/
Het kan denk ik of vet zijn of heel kut
En tot slot komt Brit Marling (de maker van the OA) met een nieuwe serie! Erg benieuwd naar ook:
Ik vind het nog steeds zo jammer dat the OA gecancelled is, vooral omdat het echt alleen maar beter werd. Misschien ga ik hem binnenkort eens opnieuw kijken.
Dan ga ik eens een poging wagen, dank je!
Ik had er nog niet van gehoord, maar jouw podcasttips vallen bij mij altijd in de smaak dus ben gelijk gaan kijken vanavond en omg dit is fantastisch haha love it, dank voor de fijne tip!
Ohh ben benieuwd naar die nieuwe! Ik vond de oa ook heel leuk. Hoor er maar weinig mensen over helaas
Heb grace en frankie afgekeken vandaag en vond er niet zo veel aan.
Nu het tweede seizoen van Sky Rojo en wat een vrouwen
Haha wat leuk om te horen!
Zo underrated, die show was echt briljant. Dat ze niet nog 1 seizoen mochten maken om het mooi af te ronden is echt een crime.
Was na vijf minuten al hooked! Echt een toffe show. Net aflevering 1 gekeken, ik ben benieuwd naar de rest.
Toch maar eens begonnen aan Downton Abbey.
Jaloers dat je het nog niet hebt gezien. Heerlijke serie.
Ja ik ook! Ben al bij 2 dank voor de tip @anon18050057
@Artemis @Hejira jaaa zo jammer dat het niet verder gaat, het verhaal was ook echt nog niet af. Zo zonde.
Cruel Summer op Prime is een aanrader, net uitgekeken.
Nieuw seizoen Valeria